רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביוני 2016

ווארטים


״הדברים הנאמרים בספונטניות, הם הדברים הכי אמיתיים שיש, כי הם עוברים ישירות מהלב אל הפה בלי לעבור סינון ברחבי המוח.״

ר' ברוך ממזיבוז , שכשהיה ילד ולמד מסכת "בבא קמא" שאלוהו מה היא משמעות המלים "בבא קמא". על זה החזיר: "המשמעות איני יודע, אבל הראשי תיבות אני יודע. הראשי תיבות הן: ברוך בן אדל קדוש מרחם אמו".

בנצרת עלית בשכונת וילות גר משה   כהן שהחליט לשפץ את ביתו.
עבדאללה שכנו החל בשיפוץ ביתו מיד אחריו.
משה קנה ריצוף כחול עבדאללה קנה ריצוף כחול.
משה קנה אסלה וורודה עבדאללה קנה אסלה וורודה .
משה קנה אהילים מקש עבדאללה קנה אהילים מקש.
משה קנה חלוקי נחל לכניסה, עבדאללה קנה חלוקי נחל לכניסה.
לאחר כחודשיים משה יוצא ב 7 בבוקר להביא את העיתון מתיבת הדואר
ורואה מעבר לגדר את עבדאללה.
בוקר טוב עבדאללה! בוקר טוב משה! מה חדש?
משה:" אני החלטתי שאני מוכר את הווילה ב 169000 $
עבדאללה :" גם אני מוכר את הווילה ב 210000$ !
משה מחייך ואומר לא יכול להיות הרי כשאני שיפצתי אתה העתקת את אותם דברים
כלומר הבית של שנינו שווה לחלוטין איך זה שאתה חושב לקבל יותר ממני
ומבקש 210000$ ! ?
עונה לו עבדאללה :
"לווילה שלך יש שכן ערבי  ולווילה שלי יש שכן יהודי

אבא קנה רובוט שנותן סטירה למי שמשקר
ורצה לבדוק אותו בארוחת ערב ..
אבא : בן, איפה היית בזמן בבית ספר ?
בן : בבית ספר
*הרובוט נותן סטירה לבן*
בן : אוקיי ראיתי סרט אצל חברים
אבא : איזה סרט ?
בן : קונג פו פנדה
*הרובוט נותן סטירה לבן*
בן: אוקיי ! זה היה משהו לא יפה
אבא : מה?! בגיל שלך לא ידעתי מה זה בכלל !!
*הרובוט נותן סטירה לאבא*
אמא : חחחחחח, אחרי הכל הוא הבן שלך
*הרובוט נותן סטירה לאמא*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.