רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביוני 2016

בית המשפט האריך את מעצרו של יהודה סילבר הפסיכולוג של 'עזר מציון'

זה היה צפוי - שופטת בית המשפט רונית פוזננסקי כץ, קיבלה את בקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עד ליום חמישי ה-30.6. השופטת ציינה בהחלטתה כי סילבר נעצר בחשד לביצוע עבירות של מעשים חמורים בקטינה מתחת לגיל 14, מעשים חמורים בקטינה עד גיל 14 ומעשים חמורים בקטין מעל גיל 14 תוך ניצול.
השופטת ציינה כי מתיק התביעה עולה כי "החשוד פעל באופן שיטתי וסדרתי ופגע באופן ממשי בגופן ובנפשן של קטינות אשר נשאו את הסוד לאורך שנים".
עורך הדין של סילבר טען כי אין סיבה להחזיקו במעצר שכן לו רצה לשבש את הליכי החקירה יכל לעשות זאת בשנה וחצי האחרונים מאז פרסומה הראשון של הפרשה עדיין תחת עילום שמו.
"שמעתי בקשב רב את טיעוני ב"כ החשוד בכל הנוגע למועד בו התרחשו העבירות לכאורה, להעדר חשש מפני שיבוש, לעובדה שהחקירה לא היתה סמויה אלא זכתה להד תקשורתי במגזר החרדי. טיעונים אלה בהחלט יש לתת להם משקל ואולם, כאשר מנגד מונחת בפניי תשתית ראייתית מבוססת למדי, אשר מגלה חשד סביר מתחזק, הרי שהמשקל של טיעוני ב"כ החשוד הינו מצומצם בעת הזו בכל הנוגע לעילת המעצר הרי שגם אם החשש מפני שיבוש אינו מצוי ברף הגבוה, הרי שעודו קיים", טענה השופטת והוסיפה כי לאור המעשים שמיוחסים לחשוד יש גם עילת מסוכנות שמונעת את שחרורו בינתיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.