רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביוני 2016

התעללות של צ'ולק וסילבר ביתומה

מאת בני ברקי

מי נותן לעסקן שלא יודע קרוא וכתוב לטפל ביתומים, מי נותן לעסקן שלא למד כלום בחיים שלו לטפל בכאלו דברים רגישים, מי הכתיר אותו לעסקן השנור שמשנורר ומכניס כסף לכיס? אני שוב מדובר על צמד הנוכלים צ'ולק וסילבר 

יהודי ר”ל נפטר באופן פתאומי והשאיר 8 ילדים בבית כשהגדולה הייתה בת 11, כמובן שלאלמנה היה קשה  בפרט שהוריה התגוררו בחו”ל 

יום אחד מגיע אדון צ'ולק לבית עם הנבל סילבר 'המטפלים היקרים' ומחליטים להוציא את הילדה בת ה-8 מהבית לפנימיה, בלי לשבת ולדבר עם הילדה הם באו עם מזוודה, ואת האלמנה היה קל לשכנע שזה טוב לילדה בפרט שהיתה ילדה קצת קשה 

הילדה שמעה מזה והתחילה לצרוח לא רוצה לא רוצה וחנניה התחיל לקחת אותה בכוח, האמא אמרה לו תן לי ואני יקח אותה, הילדה מסכנה ברחה לאמבטיה וסגרה את הדלת וצרחה עד לב השמים, אבל סילבר וצ'ולק פרצו את הדלת והוציאו אותה בכוח והובילו אותה כמו אסירה לפנימיה בירושלים 

זה דרך הטיפול שלהם, כמובן שקיבלו קרדיט מהאדמו”ר של המשפחה. הילדה היום כבר אמא ולא תשכח לעולם את מה שהם עשו לה, ואיך היא אומרת היום, 'עכשיו אני רואה שיש מנהיג לבירה'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.