רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 במאי 2016

'שבת היום' ו'אילת היום' - תגובה לפלג האילתי שהוציא את עצמו מכלל היהדות החרדית

מאת ליטאי

אינני חסיד חב"ד אני ליטאי נאמן לרבותי וסר למרותם. כידוע לכולם כמה סובלים אנו מהכת החדשה שהוקמה עלינו בשנים האחרונות שכל מטרתם לבזות ולשסות בגדולי ישראל. יצא לי לראות השבוע את הסרט של בעל ה'שבת היום' הפעם נגד חסידי חב"ד והזדעזעתי לראות במי מדובר. הוא אומר שם שהרב שך אמר לרצוח את החב"דניקים. ה' ישמור. וכל מיני שלל ביטויים שלא יכירם בקרב מי שאמור להיות בן תורה אמיתי.

אני רק רוצה להזכיר לאיש הפלג האילתי היכן תפסו את הבן יקיר שלהם שהכריז מלחמה על גזירת הגיוס ועוד כל מיני סיפורים מסיפורים שונים. ואינני בטוח שבעל השבת היום לא הלך לביג כדי לראות פרוצות והכיסוי היה שבת היום.... לפי מראה פניו וניבול פיו אין לי ספק שהוא עצמו נגוע במה שהוא צועק על אחרים.

אינני יודע אם זה 'שבת היום' או 'אילת היום' או 'פרוצות היום'. הכל מתאים להם רק לקעקע ולהלחם בכל מה שזז בשטח. אוי לכם מיום הדין אוי לכם מיום התוכחה.

אותו פלג שהוציא את עצמו מכל היהדות עושים מעשה זמרי כפשוטו וכמשמעו ומבקשים שכר כפנחס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.