רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 במאי 2016

מבזקים - מפה ומשם


בהרצאה של אמנון יצחק במודיעין עילית החלה התקוטטות וחטפו שם מכות רצח מאבטחים פיזרו גז מדמיע כרגע כמות מכובדת של נפגעים
---------------------
מירון: יו״ר ועד היישוב שוחרר לאחר שחקירת המשטרה הוכיחה כי הוא היה המותקף באירוע. מסתבר שבני משפחה עבריינית שהשתלטה שלא כחוק על קרקעות במירון ומצויה בסכסוך עם ועד היישוב ניסו לבצע בו לינץ׳ והוא נמלט ברכבו מהמקום. אחד התוקפים נפגע בעצמו מפח אשפה אותו ניסה לזרוק לעבר הרכב והוא שהגיש למשטרה תלונת שווא כאילו נדרס
---------------------
טרגדיה בחסידות סלונים: בירושלים נפטר הרב יעקב אהרן לנדאו ז"ל. בן 56. סופר עיתון 'המודיע'. שלשום עוד הספיק לארס את בנו. אתמול התמוטט והבוקר נפטר.
---------------------
ברוך דיין האמת: ר' שמואל אויערבך ז"ל, מנהלה הראשון של ישיבת כפר הרא"ה, סבו של הח"כ לשעבר אבי וורצמן, נפטר בגיל 102.
 ---------------------
ישי כהן ב'כיכר': היועמ"ש של משרד הדתות ליו"ר מושב מירון מרדכי הלפרין: "שטח 'דרך מהדרין' אינה פרטית. אין למנוע מנשים לעבור בה".
 ---------------------
סוער! מרדכי הלפרין יו"ר ועד מירון משיב ליועמ"ש של משרד הדתות: "ל"ג בעומר זה לא פורים!!! בא לכאן ותנסה להכניס נשים לדרך הגברים. תתעסק עם עניינים רציניים ומעשיים".
 ---------------------
שר האוצר משה כחלון וראש מטה הדיור הממשלתי אביגדור יצחקי יגיעו בעוד שעתיים לבית הגרב"מ אזרחי לאסיפת החירום בנושא מצוקת הדיור החרדי.
 ---------------------
בכינוס 'ועד הישיבות' בבית הגר"ג אדלשטיין משתתפים: הגר"א פינקל, הגר"ד לנדו, הגרב"מ אזרחי, הגר"ש בעדני, הגרמ"י שלזינגר, הגרמ"מ פרבשטיין, הגר"ש אלתר, הרה"צ מנחם ארנסטר ובן האדמו"ר מצאנז.
---------------------
ויסברג ב'בחדרי': מתברר: מרן הגר"ח קנייבסקי מתנגד לעלייה למירון בל"ג בעומר, וכפי הנראה סבור שרשב"י כלל לא קבור מתחת למצבה במקום.
 ---------------------
'קול ברמה': קריסת התח"צ למירון! בב"ב חברת 'אגד' הפסיקה למכור כרטיסים. בעקבות המחסור, הקפיצו הערב בחברות הפרטיות את המחיר ל- 75 ש"ח.
 ---------------------
הרכב ביה"ד הגדול בראשות הרה"ר הגר"ד לאו שבר היום שיא במערכת בתי הדין כשהתכנס לדיונים במשך למעלה מ- 12 שעות ברציפות. בין המקרים שנפתרו: עיגון שנמשך כמעט שני עשורים.
 ---------------------
ביבי נתניהו ורביב דרוקר מתנצחים בפייסבוק: נתניהו: "ערוץ 10 היה מגמתי בסיקור הדו"ח, לא נתן לנציג מטעמי לייצג את עמדתי". דרוקר מראיין את קרא וקרא את דרוקר". דרוקר: "מציע למר נתניהו לבוא מחר להתראיין בשידור חי".
---------------------
כיכר: הג"ר מאיר שלום טנג'י מרבני שכונת הר נוף בי-ם,טס לפני מספר שבועות למסע תורני בארגנטינה, שם נדבק בנגיף קטלני, שגרם להתמוטטות הרב ואשפוזו במצב קשה.נא להתפלל לרפואת הרב מאיר שלום חי בן רחל בתוך שאר ח"י.
 ---------------------
מתחדשים! אנשי משמר הכנסת קיבלו מדים ייצוגיים חדשים ועליהם מופיע דגל ישראל.
 ---------------------
'וואלה': בעוד 'הליכוד' ו'ישראל ביתנו' מתקדמים לחתימה, 'הליכוד' ובנט בנתק גדול. יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בפייסבוק: "אני לא דורש ג'ובים ולא כסף, אני נלחם על חיי אדם".
 ---------------------
אריה ארליך ב'קול חי': "ביבי נתניהו נקלע לסיטואציה לא מתוכננת, בגלל תרגיל מבריק של אביגדור ליברמן. נתניהו מחכה באמת להרצוג. אילו היה יכול, הוא היה חוזר לנקודה שבה נעצר המו"מ עם המחנה הציוני ומצרף אותה קודם".
---------------------
משה ויסברג: מזל טוב להויז בחור של האדמו"ר מבעלזא הבחור חזקי מונהייט מקנדה לרגל אירוסיו אמש./
---------------------
* מינויים חדשים בכנסת: ראש לשכת ראה"מ דוד שרן ימונה למזכיר הממשלה.יואב הורביץ ימונה לראש לשכת ראש הממשלה./
---------------------
 מוקד זק"א: מחסום בידו סמוך להר שמואל נסיון פיגוע דקירה, המחבלת נוטרלה.
---------------------
משבר ברגע האחרון בקואליציה מכיוון בנט! הודיע לנתניהו: "אני דורש לבצע שינויים בקבינט. בלי זה לא אתמוך בצירוף ליברמן לממשלה".
---------------------
אביגדור ליברמן בישיבת הסיעה: "מתנצל על האמירות שלי 'שקרן ורמאי' בעבר נגד רה"מ בנימין נתניהו. זה היה מיותר, גם אני לא מושלם".
---------------------
משבר? השר לוין הודיע: "מתנגדים נחרצות לדרישות בנט בעניין הקבינט. אנחנו לא מנהלים מו"מ ולא פותחים הסכמים עם אף שותפה".
---------------------
יוסי אליטוב בטוויטר: "הפוליטיקה הישראלית נראית בשעה האחרונה כמו ספינה טרופה בלב האוקינוס. זה מריח טיטאניק".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



---------------------
השר אריה דרעי למימרן ב'קול חי' מתייחס לחקירה: "אין לי שום חדש לגבי הפרשה והחקירה. אף אחד לא דיבר איתי ולא שמעתי כלום מאז הפרסומים. מתעסק בעשייה".
 ---------------------
'קול חי': הקריסה בדרך? מכירת כרטיסים למירון הופסקה בשל מחסור באוטובוסים. ר"ע ביתר רובינשטיין וח"כ אייכלר במכתבים בהולים למשרד התחבורה.
 ---------------------
ח"כ יעקב אשר למימרן ב'קול חי': "לא היו שום סיכומים בין 'דגל' לח"כ פרוש. היה תהליך בין הצדדים שבו עלו נושאי המחלוקת והגיעו להבנות. ח"כ גפני השתתף בישיבות ודחף מאוד לקיים את חוק הנורווגי".
 ---------------------
ח"כ יעקב אשר לגלסנר ב'קול ברמה': "בישיבת הסיעה אתמול הרגשנו ריח חריף של אחדות וגאווה. מערכת היחסים עם השר ליצמן הייתה טובה ותישאר טובה. השותפות שלנו עם אגו"י חזקה מאוד ותשפיע גם על הרשויות המקומיות". אין שום דרישות חדשות של אגו"י ל'דגל' בעקבות החוק הנורווגי. אם תצא מהאולפן הממוזג תראה חיוך גדול על פני מצביעי יהדוה"ת".
---------------------
מנהל המו"מ מטעם נתניהו השר לוין על השינויים בקבינט בגל"צ: "המהלך של בנט לא ראוי. על נושא כזה לא ראוי לנהל מו"מ קואליציוני".
 ---------------------
ויסברג ב'בחדרי': תופעת האלפים הנוסעים לחג השבועות למעז'יבוז הביאה להקמת וועדה בראשות גאב"ד מאקאווא עם שורת תקנות לבאים למקום.
 ---------------------
'בחדרי': הנתונים נחשפים - בדיון בועדת הכלכלה על משבר קבוצות הרכישה נחשף כי 5,000 חרדים לא קיבלו דירה שרכשו. ח"כ כבל: "אפגש בהקדם עם הח"כים החרדים".
 ---------------------
יאיר לפיד ב'קול ברמה': "כל השיפוצים במירון, כל הטריבונות החדשות הכל בזכותי, הכל במימון שלי שהייתי שר האוצר. לכו למירון ותדעו שהכל זה אני". זיגמן ללפיד: "אם אתה עומד מאחורי השיפוצים למה שלא תגיע למירון בל"ג בעומר לראות את זה מקרוב?". לפיד: "דווקא רעיון טוב. נראה לך יקבלו אותי יפה שם? יתייחסו אלי?".
---------------------
מהדורת חצות בסקופים:
הלילה צפוי להחתם ההסכם הקואליציוני להרחבת הממשלה, עידו בנבג'י גל"צ בראיון: בהליכוד החליטו לחתום הלילה ולא להתייחס לדרישות בנט. רק אחרי ההסכם יבדקו מה ניתן לעשות לרצות גם את הבית היהודי.
••מועצת הפרשנים בדיון סוער בהשתתפות העיתונאים ישי כהן איתי גדסי ויענקי קצבורג,
מה מתכוין אלי ישי במילים "מפץ פוליטי" ובהצהרה מאידך על התמודדות פעם נוספת מטעם "יחד"? מה הביא למחסור באוטובוסים למירון?
•קריסת התחבורה הציבורית למירון! מחסור חמור באוטובוסים בערי הפריפריה. יהודה דייטש ראש לשכת ראש העיר ביתר בראיון: ראש העיר פנה לכל הגורמים, כולם מתחייבים אך לעת עתה אין שום פתרון, נמכרו כרטיסים ל-150 אוטובוסים.
•יואלי הופמן מחברת "דרך החיים" בראיון: מכרנו כמות נכבדת של כרטיסים וגם לנו חסר אוטובוסים. עובדים הלילה להשיג, אצלינו באים ונוסעים ללא הרשמה.
•הסערה בישיבת "באר התלמוד" כ-15 בחורי הישיבה סולקו כי השתתפו בווארט של חתן צעיר בן 19. שנים מבחורי הישיבה בראיונות בעד ונגד סילוק הבחורים מהישיבה.
•ששון טרבלסי ממפלגת 'יחד' בראיון: אלי ישי לא החליט סופית כלום מה יעשה בבחירות. אין סיבה להקדים את המאוחר, הוא ממשיך להתייעץ על כל דבר ברבו הגר"מ מאזוז, ולא זז ימין ושמאל.
• ההחלטה השערוריותית של היועמ״ש לעי׳ י-ם שלא לאפשר אירועים בהפרדה - ח״מ העיר אריה קינג בראיון: לא יעלה על הדעת שציבור דתי וחרדי לא יוכל לקיים אירועים. אני קורא לצפצף על ההחלטה הזו ונראה אם מישהו יעמוד לדין ע״כ.
---------------------
 מהדורת חצות בסקופים
האסון בכינרת: ר' מכלוף מלכה ז"ל שנכנס לטבול טבע למוות. גבאי בית הכנסת 'שירת הרמב"ם' בבאר שבע הר' משה לבון בראיון: כל שנה אנחנו יוצאים לקברי הצדיקים. מכלוף הצטלם עם אשתו כמה דק' קודם, נכנס לדקה לטבילה יצא בשחייה ונעלם כלא היה.
•לילה דרמטי ומכריע לקראת הרחבת הממשלה. והדרישות של 'הבית היהודי' ברגע האחרון. ח"כ בצלאל סמוטריץ בראיון: לא דורשים תפקידים ולא כסף אלא בסך הכל לעשות למען ביטחון האזרחים. לא ברור למה נתניהו מתעקש על זה, אם זה לא יקרה ולא יהיה שינוי אז הממשלה לא תורחב.
•קצין הכנסת תנ"צ יוסי גריף בראיון: ההחלטה לאבטח את ח"כ הנכנס גליק היא החלטה של המודיעין. ליברמן מאובטח מאז היה שר וללא קשר לכניסתו למשרד הביטחון.
• רבה של מירון הג״ר מאיר שטרן נגד הרב הראשי. הרב שטרן בראיון: אני מצטער על הדברים שאמר הרה״ר הרב יצחק יוסף שלא לעלות למירון, זו אמירה שלא במקום. הרי זה יום שמחזק את עולם התורה שבאים לחגוג יחד עם רשב״י - וביטולה זה קיומה. אני מכבד מאוד את הרב הראשי אך בעניין הזה אני חולק עליו לחלוטין.
•חרפה! ילדים חרדים גורמים לסיכון חיי אדם וזורקים אבנים על כבאים שבאים במסירות להציל חיים. אודי גל דובר הכבאות בראיון: התופעה החלה במאה שערים ובשנה האחרונה בכל אזור חרדי. אפילו בהר נוף וברמות כבר קשה לנו להכנס.
•גשם זלעפות הלילה במירון, בצל הערכות הגדולה לקראת ההילולא, איש מירון העסקן ברוך דייטש בראיון: היו היום מהומות על הרמקולים בחצר עם המשטרה אבל הנושא בדרך לפתרון. גשם יורד כעת במירון הכל כוסה בניילונים.
•פרשת הבריכה בצפת. העסקן הצפתי ברוך אדלר בראיון: הנציגים החרדיים עשו כאן תרגיל כדי להוריד את הנושא מסדר היום הם פרסמו כאילו הגיעו להסכם על הבריכה. בפועל מדובר על בריכה בקצה העיר שלא עליה הרבנים דרשו להאבק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.