רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 במאי 2016

מבזקים - מפה ומשם


סקר של פרופ' אבי דגני כעת ב'קול חי': 'הליכוד' - 27. 'יש עתיד' - 21. 'הבית היהודי' - 14. ערבים - 13. יהדוה"ת - 10. 'המחנה הציוני' - 8. 'ישראל ביתנו' - 8. 'מרצ' - 8. 'כולנו' - 7. ש"ס - 4.
--------------
העימות בחב"ד על ההסכם עם הצבא. בנימין ליפשיץ ב"קול חי": "הגענו להסכם שבחור ישיבה שנוסע ללמוד אצל הרבי חוזר ומתגייס בהמשך לאחר נישואיו". יענקל'ה גלויברמן: "אם הרבי היה איתנו, הוא היה זועק נגד המנסים להגיע להסכם כלשהו עם הצבא. בחור ישיבה צריך ללמוד תורה. אסור בשום אופן להתגייס"
 --------------
 ח"כ יעקב אשר נכנס הבוקר למעונו של מרן הגראי"ל שטיינמן להתייעצות ולברכת הדרך.
--------------
עקיבא וייס בפרסום ראשון ב'בחדרי': ראשי המפלגות החרדיות - אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני, ורב הכותל הרב רבינוביץ, יערכו בעוד שעתיים סיור ברחבת הכותל בנושא מתווה הכותל.
--------------
אליעזר שולמן בטוויטר: לראשונה מאז עזיבתו את הכנסת. סגן שר החינוך מאיר פרוש ושר הבריאות יעקב ליצמן בפגישה אישית כעת בלשכת ליצמן בכנסת.
--------------
הסכמה על לימודי ליבה? שר החינוך נפתלי בנט לח"כ עליזה לביא במליאה: "אני עומד להכניס לימודי ליבה אצל החרדים בלי הרבה רעש, בהסכמה איתם, ובלי תקשורת".
 --------------
מהומה בכנסת בזמן שנפתלי בנט עונה לשאלות הח"כים - בנט לנציגי 'יש עתיד': "אתם חובטים בחרדים כדי לגרוף מנדטים, הוצאתם את החרדים מחוץ למחנה. תלמדו ממני: כשמסתכלים על החרדים כידידים, מגיעים להישגים".
 --------------
בישיבת סיעת ש"ס חגגו יום הולדת לח"כ יצחק וקנין. יאיר לפיד הפתיע: הגיע לחדר סיעת ש"ס לברך את וקנין, יחד עם חברי מפלגתו: אלעזר שטרן ומאיר כהן. עוד הגיעו לחגיגת היום הולדת: הח"כים משה גפני ואורי מקלב.
 --------------
נפתלי בנט ממשיך לתקוף במליאה את האח לשעבר: "החרדים אצלכם הם סוג ב'. למה למען ה' יאיר לפיד אמר שילד חרדי בן 6 לא יכול ללכת לקיטנה כי הוא לא לומד ליב"ה, מה זה קשור? אתם מפלגה אנטי חרדית".
--------------
ישי כהן בטוויטר: נפתלי בנט הפך להיות המגן הגדול ביותר על היהדות החרדית. אייכלר ומוזס מיותרים בכנסת.
 --------------
'סרוגים': אביגדור ליברמן שוקל להתפטר מחר מהכנסת במסגרת החוק הנורווגי ולפנות את מקומו לילנה מלינובסקי.
 --------------
אליעזר שולמן: מועצג"ת החסידית צפויה להתכנס בעקבות מינוי ליברמן לשר הביטחון. חלק מהאדמו"רים מבקשים לוודא שאין שינוי בעמדת שר הביטחון בנושא הגיוס. 
 --------------
ר"ע ב"ב חנוך זייברט יצא כעת מפגישת עבודה בדימונה עם ראש העיר בני ביטון.
 --------------
'ערוץ 10': בימים הקרובים מסתמנת הכרעה על מועד הפריימריז לראשות מפלגת 'העבודה'.
 --------------
עו"ד ויינרוט לישראל כהן ב'כיכר': "יש סינדרום שנקרא שנאת גברת נתניהו, רודפים אותה סתם. דווקא הציבור החרדי איתו היא עובדת אוהד אותה". על הפרשה: "אני מכיר את הנתונים ובטוח שהכל יסתיים ללא כלום".
 --------------
אביו של התינוק שנהרג באסון הרכב באשדוד בגירסה ראשונית לשוטרים: "יצאתי בבוקר לקחת את הילדים לגנים ובתי הספר והתינוק היה איתי, אחרי שחזרתי שכחתי אותו באוטו ונזכרתי אחרי 3 שעות". למשפחה יש 4 ילדים.
 --------------
'בחדרי': ביה"ח החרדי 'בית ישראל' בארה"ב ייסגר עקב חובות של 200 מיליון דולר.
גם ב'הפלס': מאות אלפים עלו לציון הרשב"י באתרא קדישא מירון - גידול משמעותי בעולים לציון הקדוש לעומת שנה שעברה.
 --------------
ירון דורון ב'מקור ראשון': מתיחות קשה בין ארדן למפכ"ל אלשיך. דובר השר: "מצער שידיעות שקריות ורכילותיות מוצאות את דרכן אל דפי עיתון רציני".
 --------------
עמית סגל: אבי גבאי איננו מוגדר כ'מקורב לכחלון', גבאי הוא המייסד האמיתי של מפלגת 'כולנו'. התפטרותו מעידה מה הוא ציפה שתעשה 'כולנו'. המפסיד הגדול הוא כחלון, גבאי מציג אותו כמי שנאחז בכיסא לא לו.
--------------
המגיה נרדם? הכותרת ב'המבשר' על התפטרות השר אבי גבאי: "השר מאיר גבאי התפטר".
 --------------
'המודיע': עדויות חדשות ולא מחמיאות על קשיי התחבורה למירון - מאות משפ' שנסעו עם ילדיהן לערוך 'חלאקה', הפסידו והגיעו רק במוצאי ל"ג בעומר. מאות נוסעים נשארו בתחנות בב"ב, כשאוטובוסים נוסעים חצי ריקים.
 --------------
משבר? נפתלי בנט מעלה בפייסבוק הילוך במאבק: "נכנסתי לפוליטיקה בעקבות מלחמת לבנון השנייה, שם כמפקד ראיתי הכל. לא הייתי צריך עבודה ולא כסף. גם עכשיו לא דורש תקציבים ולא תיקים. לחיי אדם אין מחיר, לא מסוגל לוותר יותר".
 --------------
'ידיעות': פילוג ב'בית היהודי' על המשבר עם רה"מ בנימין נתניהו - בעוד נפתלי בנט, איילת שקד, אלי בן דהן, בצלאל סמוטריץ' ושלי מועלם יצביעו נגד הממשלה, אורי אריאל מתלבט, והח"כים: יוגב וסלומיאנסקי הנחשבים למקורבים פחות לבנט, עשויים לתמוך בממשלה.
--------------
גיא פלג ב'ערוץ 2': ההמלצה של המשטרה נגד שרה נתניהו - קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ב-3 פרשות.
 --------------
ברסלב נייעס: שבעה נפגעים קל בתאונה עם מעורבות של שלושה רכבים בסמוך למחלף הראל. זוג הורים חרדים ופעוט פונו במצב קל. חלק מהנפגעים חסידי ברסלב.
 --------------
ח"כ משה גפני מותח ביקורת חריפה ב'קול חי', על משרדי הממשלה: "הם לא מעוניינים להכניס חרדים לשוק העבודה, הכל דיבורים שם, הם אולי רוצים להפוך אותם לחילונים. בנט צודק, אני מעריך אבל שלא יהיו בחירות".
 --------------
באירוע להקמת מרכז לבריאות הנפש ב'מעייני הישועה' בב"ב: מרן הגראי"ל שטיינמן, מרן הגר"ח קנייבסקי, מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז, הגרב"מ אזרחי, הגרי"ג אידלשטיין, הגאב"ד הגר"מ גרוס, הגרי"מ לאו ובנו ר״ד, הגר"א דינר, האדמו"ר מויזניץ, האדמו"ר מסדיגורא, שר הבריאות יעקב ליצמן, רב ביה"ח הרב הופנר, כל חכ"י יהדוה״ת וראשי העיר החרדיים.
 --------------
ב"ב: השר יעקב ליצמן לחץ את ידו של מרן הגראי"ל שטיינמן בטקס בביה"ח 'מעייני הישועה'. האחים האדמו"רים מויז'ניץ שוחחו ארוכות. 

להמשך המבזקים כנסו כאן:


 --------------
ראש הממשלה נתניהו מגיב להתפתחות בפרשה ולהודעת המשטרה: "רעייתי לא עשתה שום עבירה והמשטרה לא המליצה להעמידה לדין. הטענות העולות באמצעי התקשורת יתבררו כעורבא פרח".
 --------------
יואב קרקובסקי ברשת ב': "אני שומע בשעה האחרונה על פשרות מצידם של בנט ונתניהו. המתווך הוא יו"ר הכנסת אדלשטיין. יש לי תחושה שנגיע למתווה מסוים של פשרה".
 --------------
מני נפתלי מגיב ב'רדיו 103FM': "אין לי אינטרס ששרה נתניהו תשב בכלא. אני רוצה לחזור לחיים סדירים. לא מקבלים אותי לעבודות. נעשה לי נזק הכפישו ורמסו אותי. אני כותב ספר שידעו איך ביבי נתניהו מנהל את המדינה".
 --------------
אילה חסון ב'ערוץ 10': יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט אומר בשיחות סגורות "מינוי אביגדור ליברמן לשר הביטחון הוא בעייתי".
 --------------
ברק רביד 'הארץ' בטוויטר: שני מקורות שהשתתפו בישיבת הקבינט סיפרו שראש הממשלה בנימין נתניהו נראה רע מאוד, מדוכדך ולא מרוכז בגלל פרשת רעייתו שרה.
 --------------
ישראל כהן חושף ב'כיכר': מרן הגראי"ל שטיינמן הורה למנהלי הסמינרים לדחות לשנת הלימודים הבאה את רפורמת "עוז לתמורה" של משרד החינוך ולקיים בעתיד דיון נוסף.
 --------------
עקיבא וייס ב'בחדרי': שר הבריאות יעקב ליצמן נפגש היום עם רה"מ בנימין נתניהו והשרה איילת שקד, שוחח עם בנט והציע פשרה: ראש המל"ל או סגנו יהיו אחראים לדיווח לשרים עד למסקנות הוועדה. נתניהו דחה.
 --------------
יוסי אליטוב בטוויטר: מרגישים ריח חזק של בחירות.
 --------------
ישראל כהן: יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט קבע לסייר היום במכון 'בית יעקב' למורות בירושלים וביטל בשל המשבר עם רה"מ בנימין נתניהו.
 --------------
ברוך קרא 'ערוץ 10': כעת זה רשמי! המשטרה לפרקליטות: יש ראיות להעמיד לדין את שרה נתניהו, עזרא סיידוף והחשמלאי אבי פחימה.
 --------------
רונן כץ בטוויטר: "עתידה של הממשלה תלויה כעת בעזרא סיידוף, האם יעשה מעשה שולה זקן. הייתי ממליץ לביבי ושרה להמעיט בדיבור". יעקב ריבלין: "אם סיידוף יפתח את הפה ביבי גמור".
 --------------
איציק מן ב'בחדרי': הרב הראשי לישראל לשעבר ר' יונה מצגר מעוניין למכור את דירתו בת"א בסכום הקרוב ל-5 מיליון ₪, בכדי לכסות חלק מהקנס שהוטל עליו. הרב בתגובה: להד"ם.
 --------------
עידו בנבג'י בטוויטר: אם שר הבריאות יעקב ליצמן מתערב, כנראה שיציבות הממשלה בסכנה.
 --------------
סגן השר אלי בן דהן קורא לנתניהו: "קבל את הפשרה שהציע שר הבריאות יעקב ליצמן, היא פשרה ראויה שיכולה לסיים את הפרשה".
 --------------
השר נפתלי בנט על פשרת שר הבריאות: "יעקב ליצמן פנה תחילה אלי ומתוך כבוד לנתניהו הסכמתי. בהמשך פנה השר ליצמן לרה"מ שלצערי סרב. ההצבעה על הרחבת הממשלה נדחתה ליום רביעי. אנו עומדים בדרישותינו".
 --------------
בכיר ב'מחנה הציוני' ל'הארץ': "בוז'י הרצוג לא פוסל כניסה לממשלה בעקבות המשבר עם נפתלי בנט. אנחנו במפלגה ממתינים לראות את ההתפתחויות שיחולו במפה הפוליטית, כדי לבחון את האפשרות באופן מעשי".
 --------------
תגובות על מירון: סגן השר פרוש ל'המבשר': "המצב הנוכחי בו אין סדר בנושא אישורי ההגעה לאדמו"רים ורבנים למירון - לא יכול להימשך! חוסר הוודאות השנה גרם השנה למפח נפש והתמרמרות בקרב הקהילות והחוגים".
 --------------
המשבר עם בנט - יריב לוין ל'ידיעות': "בנתיים יש נתק מוחלט בין הצדדים, יש הרבה זמן עד יום שני". בנט ל'ידיעות': "הדרישה שלי הגיונית ואני ממשיך בדעתי, לא נתמוך בהרחבת הממשלה אם לא ימונה מזכיר צבאי לקבינט".
 --------------
זאב קם ב'מקור ראשון': ח"כים ב'בית היהודי' מתנגדים נחרצות לאיום של בנט: "מדובר בטעות קשה, אנחנו מאיימים כאן באקדח בלי כדורים. לא נצביע במו ידינו על פירוק הקואליציה".
 --------------
שלזינגר ב'ישראל היום': חלק ממקורבי הרב ברלנד מתנגדים למהלך וחוששים מהשפלתו. בנוסף הם חוששים שגם הפעם הוא יימלט וזה ייכשל. אחד ממקורביו: "עד שלא ינחת בארץ, כלום לא סגור".
 --------------
כמה אנשים היו במירון? 'המודיע': 500.000 איש הגיעו במהלך ההילולא. 'יתד': מאות אלפי מתפללים. 'המבשר': רבבות אלפי ישראל.
 --------------
ברגר ב'המבשר': שעה קלה לפני החתימה על ההסכם הקואליציוני, נועדו כחלון וליברמן במשרד האוצר בארבע עיניים. סביר להניח שנתניהו לא ידע על הפגישה. אלו פגישות הבונות צירים שקטים עוקפי ביבי.
 --------------
שר האוצר כחלון בראיון ליחיאל סבר ב'יתד' לאחר כינוס הרבנים בבית הגרב"מ אזרחי: "נקיים שיתוף פעולה הדוק עם הרבנים להביא פתרונות לדיור".
 --------------
דרמה בממשלה! בעקבות כניסת ליברמן, השר להגנת הסביבה אבי גבאי מתפטר מתפקידו.
 --------------
מורן אזולאי ב'ווינט': "כחלון לא ימסור את התיק לאיש מסיעתו. גבאי אמר בשיחות סגורות כי מינוי ליברמן זה מהלך שלא יוכל לחיות איתו". גבאי בהודעה: "המהלכים הפוליטיים האחרונים והחלפת יעלון, מעשה חמור בעיני".
 --------------
התגובות לפרישת גבאי - עידו בנבג'י: "גבאי תוקף בנוסף לנתניהו וליברמן, גם את כחלון שמוכן לשבת בממשלה החדשה". אליטוב: "הנהנה העיקרי זהו יאיר לפיד. אם נתגלגל בקרוב לקלפי, לפיד וביבי יהיו צמודים במנדטים".
 --------------
'ידיעות': ליברמן הוציא את אורלי לוי-אבקסיס מחברות בוועדת הכספים. לוי בתגובה: "אגיע לישיבות ואמשיך לטפל בנושאים שטיפלתי קודם. אני לא מודאגת".
 --------------
במהלך הלילה עצרו כוחות צה״ל באיו״ש 4 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב״ט. בכובר, צפ׳ מע׳ לרמאללה, נעצר מבוקש. בסילוואד, צפ׳ מז׳ לרמאללה, נעצר מבוקש. בבי״ל, נעצרו 2 מבוקשים. המבוקשים הועברו לחקירת כוהב״ט
--------------
מהדורת חצות בסקופים:
האם בנט מתקפל בשעות האחרונות ומתחנן לראש הממשלה לקבל את הפשרה שהציע שר הבריאות ליצמן?
••מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים בהשתתפות אלי ביתאן, איתי גדסי ויקי אדמקר, איך הסתיים המשבר עם בנט? האם בנט חושש להצטייר שמאלן ולהתנגד ולכן פתח במשבר הקבינט?
•שמעון ריקלין בראיון: השר בנט לא מתקפל והסכים לפשרת ליצמן מלכתחילה, מי שהתעקש היה נתניהו ואם הוא יקבל את הפשרה אפשר יהיה להרחיב את הממשלה.
•הרב ברלנד חוזר סופית לישראל. העיתונאי יהודה שלזינגר מ'ישראל היום': "נכון לרגעים אלו מחר תושג החתימה הדרושה לצורך הסגרתו של הרב ארצה וביום רביעי הרב צפוי לעלות על מטוס ולהגיע לישראל. עם זאת הכל עלול גם להשתנות ברגע האחרון".
•מקורבו של הרב ברלנד נתן רבני בראיון: יש אינטרסנטים בדרום אפריקה שהיו רוצים שהרב יישאר שם בגלל הכספים הרבים שזורמים סביבו לכל מי שמסייע. בנתיים ההסגרה נדחתה בכמה ימים בגלל פרוצדורה שלוקחת זמן.
•יהדות התורה תקבל 10 מנדטים בבחירות הקרובות? הפרופ' דגני בראיון: אני רואה ירידה גדולה בש"ס וזה ברור למה. בשני סקרים אחרונים אני רואה בפירוש עשרה מנדטים וזה יציב ביותר זה מה שאני רואה, לא מסתכל על אחרים.
• מני נפתלי אב הבית לשעבר בבית רה״מ בראיון: לא מופתע מההתנהלות בבית שידעתי עליה. עזרה סיידוף לא יסגיר אותם ויגן עליהם.
• סגה״ש איוב קרא ׳הליכוד׳: אני אמתין עד שרה״מ יסיים את המשבר עם בנט ואדבר איתו על תפקיד שר שחשוב לי מאוד. במידה ולא תהיה לא תשובה הגיונית אשקול את צעדיי.
 --------------
 מהדורת חצות בסקופים:
המשבר בין ראה"מ נתניהו לשר החינוך נפתלי בנט.
איש התקשורת שאול מייזליש מהציונות הדתית: בנט צובר כאן נקודות זכות לבחירות, הציבור יזכור לו שהוא היחיד שדאג לביטחון התושבים. המשבר יגיע לפתרון ובנט לא יפיל את הממשלה.
•סקר רשת ב' מציג נתונים טובים למפלגות החרדיות. הסוקר רפי סמית בראיון: ש"ס יציבה מאוד עם קהל הבוחרים שלה. יהדות התורה לאחרונה יותר פופולרית מש"ס ולכן רושמת עליה של 2 מנדטים.
•האכזבה הקשה של ילדי החלאק'ה! התנהלות מחפירה ובלתי נתפסת של 'נתיב אקספרס' במערך הנסיעות למירון - כך הפסידו 4 ילדי חאלק'ה את יום ל"ג בעומר ויאלצו להסתפר רק בערב חג השבועות. ישראל לינטופ מביתר בראיון: האוטובוס שקבעו לנו לשעה 13:00 הגיע בשעה 15:00 הנהג לא ידע את הדרך וללא שום פקקים הגענו רק בשעה 21:00 אחרי ל"ג בעומר. ארבעה משפחות של ילדי חלאקה שלא מסתפרים אחרי ל"ג בעומר.
•יאיר לפיד דאג לחייל הדתי לבשר כשר, אמנון שומרון שפרסם את הסיפור ב'שביעי' בראיון: לפיד לא ידע שהסיפור יפורסם, שמעתי את הסיפור באגביות ממדריך של נסיעות לפולין שבנו משרת עם ליאור ויאיר הגיע עם בשר כשר במיוחד בשבילו אחרי שבשבוע קודם לפיד הביא בשר מכפר דרוזי והחייל הדתי סירב לאכול.
•מחר בבני ברק, הקמת המרכז הפסיכיאטרי החרדי הראשון בעולם. נחום רקובסקי מנהל הפרוייקט בראיון: עד כה נאלצו מטופלי בריאות הנפש לקבל טיפול לא מתאים בבתי חולים של המגזר הכללי. טיפול נפשי מצריך רופאים שמכירים את המגזר ורגישים לצרכים המיוחדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.