רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 במאי 2016

בדרך לטהרן עצרו הנטורים להתפלל באומאן



מאת דובר נטורי קרתא

בשבוע שעבר התפרסם על פגישת עסקני היהדות החרדית עם מנהיגי מדינת איראן ואנשי הקהילה היהודית במקום, כחלק מהפעילות רבת השנים לפרסם ולהודיע כי לעם ישראל אין חלק עם הציונים והתגרויותיהם באומות העולם.

העובדה שלא ידועה לרבים היא, כי לפני עליית העסקנים על המטוס בקו קייב-טהרן הם שמו פעמיהם לכיוון העיר אומאן להשתטח על ציונו הקדוש של רבינו נחמן מברסלב זי''ע, ולהעתיר שם להצלחת הנסיעה וריבוי כבוד שמיים.

הרבנים בקשו בתפילותיהם כי זכות רבינו הקדוש וזכות 30,000 הקדושים שמסרו נפשם על קידוש ה' תגן בעדם שיצליחו לקדש שם שמים, למען תתפרסם הכרזת האמונה גלוי לכל העמים כי לא כפר ישראל באלקיו ח''ו, ועם ישראל מאמין בקב''ה ותורתו באמונת אומן בתמימות ובפשיטות כדרך כל הדורות, בלי לצאת מהגלות בכח עצמו וזרוע בשר, רק לקיים "דרשו את שלום העיר אשר הגליתי אתכם שמה כי בשלומה יהיה לכם שלום", בכל מקומות מושבותיהם.

כן התקיימה פגישה עם נציגים מהקהילה היהודית באומאן בה הביעו העסקנים את שמחתם והתפעלותם אל מול המראה המופלא של חידוש הישוב היהודי בעיר, שיש בו גם משום הצלה לחפצים לברוח מהמדינה הציונית וגזירות השמד שלה שהתגברו מאד לאחרונה.

חסידי ברסלב מחזקים את ידיהם של מקדשי ה' בקריאת 'כה לחי'! יהי רצון וזכות רבינו הקדוש תגן על כל העוסקים בצרכי ציבור באמונה, הקב''ה ישלם שכרם בכל מילי דמיטב, וכל הרשעה כולה כעשן תכלה, ונזכה להגאל בקרוב מתוך רחמים וחסדים מגולים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.