רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 במאי 2016

12 ב'מרכז החדשות':


הדרמה ב'נצח' - המרד בראשי 'הורדנא' וברב אוירבך מוביל לפיצוץ במחנה!

הרב ונדרולדה מראשי 'הורדנא' הוקלט בכנס פנימי תוקף את הרב רוזנבלט ו'הנוחומיסטים': "הוא מחריב ומשמיד את הישיבה, אין סליחה לפשע שלו! שלושים מפגרים עברו לבונקר משם שולחים טילים להחריב את הישיבה, אין להם מחילה, אין להם כפרה". ההקלטה המלאה.

ב'נצח' מאשימים את ה'נחומיסטים' במרידה ברב אוירבך: "הם תוקפים אותו במילים קשות ומזלזלים בהנהגה וממליכים את רבי נחום למנהיג הדור". אומרים ב'נצח'.יעקב לבין הפסיק את תמיכתו בישיבה בשל ידידותו עם הרב רוזנבלט.

משא החינוך של ראש ישיבת פוניבז'!
מרן הגרי"ג אדלשטיין במשא בפני מאות מחנכים ומנהלים של ארגון 'לב שומע': "זכות גדולה מאוד לאלו שעוסקים בזיכוי הרבים בתורה היא גדולה מאוד והזכות היא ככה: כל התורה שלומדים אלו המושפעים מחמת המשפיעים שייכת למשפיעים, אפילו שהמושפעים למדו יותר ממה שהוא למד, שהוא לא למד, או לא יכול ללמוד, הוא משפיע שילמדו. ובעולם הבא הם  (המשפיעים) ידעו את כל התורה הזו ולא רק בהבנה של אלו שלמדו, אלא בהבנה שיש בעולם הבא". דבריו המלאים.
ביוזמת 'דגל התורה' - אלפי בחורי ישיבות ששקדו על תלמודם בימי בין הזמנים, יצאו לטיול מאורגן של לא פחות מ-4,000 בחורים בליעה"ר. אחד המשתתפים בראיון: "תחושת התעלות של המשך הזמן ואחיזה בדף הגמרא ברצף עד לתחילת זמן קיץ".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.