רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 באפריל 2016

שלומי אמונים מגיבים ומאיימים - בשפה שלהם.

מאת במערכה

תראו להיכן דגל התורה משכו את כולם. כשיש מבוגר אחראי שבחבורה – הוא שומר גם על אחרים. וכך היה פעם. תמיד ידעו שדגל הם היותר רציניים ואחראים למעשיהם. וזה השפיע. לטובה. אבל היום? באו דגל, עשו וועידה, השתוללו כאחרוני הילדים בקייטנה, צווחו שלושה ימים על גזירת הס"מ, וכעת שלומי אמונים מגיבים בשפה שלהם. בשפה שמזכירה את נאום הבריונים של יו"ר האופזוציה בוז'י הרצוג שמי שפגע בו יקבל בעיטה ויעוף, ועוד שלל מילים זולות ובוטות.

היום התכנסו מאה נציגים ועסקנים מסיעת שלומי אמונים משתתפים בכינוס גיבוש מיוחד המתקיים בביתו של יושב ראש הסיעה, סגן שר החינוך מאיר פרוש. במפגש ציינו הנוכחים שנתיים וחצי לבחירות המוניציפאליות ומזכירים את הישגי הסיעה בכל רחבי הארץ.
מאיר פרוש התייחס בעיקר לסוגיית הוויכוח בשליטה בעמותת החינוך העצמאי שהביאה לקרע בין סיעת שלומי אמונים לתנועת דגל התורה ובעקיפין השפיע גם על קיום החוק הנורבגי ואי התפטרותו של פרוש מהכנסת לטובת נציג דגל יעקב אשר.
"עצם השתתפותכם וההגעה מחזקת כל אחד, ובפרט את כולם.
פרוש הזכיר כי, "בחוה"מ פסח תרפ"א הוקמה אגו"י בעיר העתיקה בירושלים. בנקודת זמן זו צריך להיערך ואם יש מקומות שיהיה שמח, צריך לדעת להתכונן. ויהיו מקומות שאולי יהיו זעזועים".

פרוש אמר עוד: "לא אקלקל את שמחת החג, לכן אמשיך לעצם הכינוס, עלינו להודות לנציגים, בראשם ביתר. פרוש התייחס לחרדים העובדים ואמר: "פגשתי את ישראל פכטר, נציג טוב בביתר עילית, לכאורה החרדים העובדים קשורים לדגל התורה, אבל הם יודעים בדיוק אצל מי הכתובת ותראו שהם יעריכו את זה.

עוד התייחס לבעלזא ותקף את דגל ואמר: "בעלזא היסטורית לא היו באגו"י. אני נתתי רוטציה כשהם היו עדיין בדגה"ת. והם מעריכים את זה. מתמידים- לא ספרו אותם בביתר, בית שמש וירושלים, ואתם חושבים שהם לא מעריכים את מה שעשו? ברור שכן, כי יהדות התורה צריכה לתת מענה לכולם. אני אומר זאת, כי ההנהגה צריכה לשאוף להגיע לזה, בביתר שש שנים נתנו ראשות עיר לדגל. מישהו זוכר את זה על אף שהם היו אחד מתוך שבע. מישהו נתן לנו כנגד במודיעין עילית סגנות? אינני רוצה להתבטא בחריפות, אבל אי אפשר לשתוק ולעבור לסדר היום על הנעשה בחינוך העצמאי, יש הסכם. כל כך קשה לקיים אותו? שלחתי את זה לרבנים. אינני מבקש שיעשו מעשים". 
בכינוס גם נחשף כי ועידת שלומי אמונים תתקיים בקייץ בחודש תמוז הקרוב באוקראינה זאת לציון 40 שנות פעילות הסיעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.