רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 באפריל 2016

בני אלבז בפייסבוק: אני יודע שאחרי הבחירות האלו אני אחפש מקום עבודה

יש משפט רחוב שאומרים כולם.
מכלוף???
חפש את החברים שלך בדפי זהב. יאאא.... עד שלא תבקש סליחה מהילדים שלי לא אסלח לך.
רק אם תעשה תשובה אמיתית!
מי שמבטיח חייב לקיים!
נשמה טועה...
אני יגיע בסוף לארץ ואתה כבר לא תאחוז בש"ס יותר.
אתה לא ראוי לצדיקי אמת יותר.
היחיד שמכיר אותך זה אני.
חשבת שבני אלבז בכיס שלך.
ויש לך רשות  שתיפצע את הילדים שלו??
אין לך סיכוי...
אני בשליחות לעצור גונב דעת שכמוך.
אני יודע במדוייק איך אתה מתנהל. שלם את החוב שאתה חייב לי לפני שיהיה חילול השם גדול...
ואני מכלוף יקרה לזה קידוש השם גדול!
אני לא חרד ממך ולא רוצה להיות במחיצתך.
מי שבגד בך בעבר חזרת אליו מפחדים...
יפה שעה אחת קודם איש יחיד ולא מיוחד יותר.
מכלוף???
תזכור שאתה לא אלוקים ולא בן יחיד.
גם אני והילדים שלי ועם ישראל הילדים של הקב"ה.
אל תתעסק איתו הפעם.
כתבו לי בפרטי מלא... למה אתה לא מתכתב איתו?
למה אתה לא מתקשר איתו. תשובה...
שנה שלמה האיש מתעלם כאילו אני לא קיים. ((: חולה נפש לצערי.
הקב"ה עונה לכולם... והוא לא..)):
והיהודי הזה בשר ודם הזה משחק אותה אלוקים קטן.
לכל החברים שלי שחיכתם שנים שהוא יחזור תפסיקו לעבוד עבודה זרה ולפחד פחד פחדים! גם אני הייתי טיפש שבטחתי בבשר ודם ולא בקב"ה.
הוא לא יתן לכם כלום ישחק איתכם ויתעלל בכם והוא הכי גונב דעת שיש.
האיש יהיר שחצן ורחוק מהאמת.
תבטחו בקב"ה ואל תבטחו בבשר ודם. השם הוא האלוקים. השם מלך...וימלוך לעולם ועד. ש"ס חייבת להביא תלמיד חכם ירא שמים שיקשיב לדעת תורה בלבד. בלי זה בבחירות הבאות ש"ס כבר לא תיהיה איתנו.
אני לא כותב ממקום רע .
ממקום של דאגה לבחורי הישיבות ועוד ...
תיהיה גבר מכלוף ושחרר אותנו הפעם ותן נחת לרב עובדיה ז"ל ולתלמידיו.
ואם תרצה גם לספרדים ולשומרי המצוות.
לא חייבים שערבים יצביעו לנו.
ש"ס בארץ זה רוב רק תלך לדרכך והכל השתנה ביום אחד.
אתה כבר לא יכול לתקן ולמנף אפילו חצי מנדט בעבר לקיים. זה רק ירד וירד.
תקבל את זה מכלוף?
לפחות שישארו כמה זכרונות טובים מהעבר...ברור שלא תעשה כך. ביום שתעשה כך תחזור להיות זכאי .
כרגע אתה אשם בחילול השם גדול. טיפ קטן אח שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.