רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 27 באפריל 2016

מבזקים - מפה ומשם


ר' אהרן יהושע גרוס מו”ץ דחסידי בעלזא באנטורפן. הגיע לביקור חג אצל האדמו"ר ממחנובקא בעלזא
---------------
לראשונה: יהודי מונה למפקד חיל האוויר האמריקני
יהודי ראשון בתפקיד: נשיא ארה"ב ברק אובמה, מינה את הגנרל דוד גולדפיין למפקד חיל האוויר האמריקני
---------------
מהפך הרב שטרנבוך עלה למרום ושאל מאת האיש לבוש הבדים ונענה שזה בגלל נשים המסלסלות ולא בגלל האייפון
---------------
חילוני מכה צעיר חרדי: סטירת הלחי שמרעידה את הרשתות החברתיות
מכה שהנחית אדם חילוני על פניו של בחור ישיבה שניצב לידו ב'סופר כהן' בנתיבות, ותועדה במצלמות האבטחה של החנות – מעוררת סערה ברשתות החברתיות לפי שעה לא ברור מה התרחש בין השניים, לפני ההכאה, ואילו חילופי דברים התנהלו ביניהם
---------------
בבית שמש נעצר חרדי בן 40 בחשד שנהג לאיים על נערות ולקלל אותן בשל סגנון לבושן. שלוש נערות התלוננו נגד האיש והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.
---------------
יו"ר ועידת שלומי אמונים נחמן בנשעיה: "בחרנו באוקראינה לקיום הועידה כי שם רואים את הערים בהן נבנה עולם החסידות, כדי להבין כמה חשובה ההמשכיות".
 ---------------
הגרב"ד פוברסקי הגיע לגג ביתו של ח"מ עיריית ירושלים יצחק פינדרוס בעיר העתיקה, להשקיף על מקום המקדש ולתפילה בכותל.
 ---------------
סגן השר מאיר פרוש בכנס שלו"א: "מספיק להזכיר את מתמידים, וחרדים עובדים, שהם במאגר של 'דגל התורה', וכולם יודעים שראשי הערים שלנו נותנים להם את השירות הטוב ביותר. הם מעריכים אותנו והם יעריכו אותנו בעתיד. אין אחד לא אחראי ועל אחת כמה וכמה אחראי שיכחיש ויאמר שאין הסכם על החינוך העצמאי. צריך להוקיע דבר כזה שלא עומדים בהסכמים". ושאל: "למה בהתכנסות לא סיפרו איך 'שלומי אמנים' נתנה ראשות בביתר עילית לאיש דגל, מבלי לבקש תמורה, כך גם, נציג אחד של דגל התורה מתוך 7 של שלומי אמונים קיבל סגר"ע, למה לא מזכירים שיש סיעה שמקריבה באופן עקבי למען השלום והשקט בציבור החרדי
---------------
 עדינה בר שלום בערוץ 10: "אחי הרב הראשי הרב יצחק יוסף, לא למד ליבה וקשה לו היום בתפקיד"
 ---------------
מוקד זק"א: מחבל ומחבלת שהגיעו עם סכינים שלופים לעבר הכוחות במעבר קלנדיה, נוטרלו.

בועז הרפז מחק תביעה שהגיש על לשון הרע בסך 2.7 מיליון ש"ח נגד העיתונאים: דן מרגלית מ'ישראל היום' ורונן ברגמן מ'ידיעות'.
 ---------------
הסתה בשידור! אברי גלעד הקדיש את תוכניתו בגל"צ לתקוף חרדים שמטיילים בחג: "ראיתי אותם בדרך לפארק הירקון ואמרתי לעצמי: יהיה פחות נעים היום. הם מטנפים בצורה שאף מגזר לא עושה. הם מרגישים שתל אביב היא ארץ אויב". עוד אמר בשידור: "ראיתי מול עיני ילד חרדי זורק את שקית הפסולת לתוך המים. אין להם דרך ארץ לאדמה. עובדי הפארק סיפרו לי שהם באים לפה לטנף את המקום. אני לא מתכוון להתנצל
 ---------------
 העיתונאי מפולין שחשף את פרשת "הרב המתחזה" סופג איומים על חייו מראשי הקהילה. איגוד הקהילות היהודיות בהודעה רשמית על הפרשה: "האיש הזה מעולם לא החזיק במשרה של רב. הוא ביקר במתקני הקהילה כאורח או כמתנדב"
 ---------------
ר"ע ביתר עילית מאיר רובינשטיין בכנס 'שלומי אמונים': "אחרי שנתיים וחצי, היום אין מוסד אחד בביתר שאין לו מענה. אין קהילה אחת בעיר שאין לה ישיבה, או לאחר בניה או באמצע".
 ---------------
בסעודת ההילולא של הגה"צ רבי שמואל אונסדארפער זצ"ל בהיכל בית המדרש צאנז בפתח תקוה השתתפו הערב: אב"ד ראדומישלא הגה"צ רבי יצחק הלפרין, הגה"צ רבי חיים צבי שפירא חבר בד"צ מחזיקי הדת, בני מרן האדמו"ר מצאנז, האדמו"ר מבערגסאז, ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, האדמו"ר מבישטנא,אב"ד קרית הבעש"ט הגה"צ רבי אפרים פישל מוטצען, הגאון רבי מרדכי הלפרין רב קהל חסידים ביתר, ועוד
 ---------------
 בדיקת 'ידיעות' מגלה: יותר ויותר מסעדות ורשתות מזון מוכרות בשנים האחרונות חמץ בפסח.
 ---------------
הבחירות המקדימות לנשיאות ארה"ב: המועמד המוביל במרוץ הרפובליקני, דונלד טראמפ, ניצח בכל חמש המדינות שהצביעו ב"מיני סופר טיוזדיי".
 ---------------
'כלכליסט': רה"מ בנימין נתניהו יבצע סבב תיקים אחרי פסח: השר חיים כץ ישודרג ויקבל לידיו בנוסף את תיק העבודה. יריב לוין יעבור לתיק הכלכלה וצחי הנגבי שר התיירות

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ---------------
מהדורת חצות בסקופים:
שלומי אמונים מאיימים במלחמה אם דגל לא יכבדו את ההסכמים איתם.
•מנחה האירוע הערב בבית סגה"ש פרוש שמואל טירר בראיון: "אם היו עושים מפקד אמיתי בתוך 'יהדות התורה' אחרי התוצאות היה מגיע לנו 2 נציגים, הרב מאיר פרוש משמש כנציג מלבד כל עשרות הקהילות גם של החרדים העובדים. ובפלג הירושלמי כשצריכים משהו פונים רק אליו והוא עוזר לכולם".
•מגיש המהדורה המרכזית של 'קול חי' השדרן אבי מימרן בראיון חג מקיף על כל תחנות חייו מדבר על הכל. קול ברמה: "מתחרים ראויים, מאחל להם בהצלחה". אלי ישי: "אין לנו כרגע קשר חברי". על הראיון שלא יצא לפועל עם הרב מאזוז יומים לפני הבחירות: "אילו היה קורה, אולי 'יחד' היו עוברים את אחוז החסימה". פוליטיקה: "בניגוד לעבר, היום זה לא בסדר העדפויות שלי". ש״ס: "למרות ההיכרות והידידות, בשידור אני אובייקטיבי וגם הם נשאלים שאלות קשות אצלי".
•גמר חידון ההלכה של 'קול ברמה', הרב משה מורנו שזכה כחתן ההלכה בראיון: בזכות החידון השקעתי והגעתי לידע הגדול בהלכה מה שלא ידעתי קודם, אני עומד לקבל עשרת אלפים שקלים פרס.
•בקשת החנינה שהגיש הרב חיים פינטו עבור בנו, אביעד קליגקמן מערוץ 10 בראיון: סיכוי קלוש שהבקשה תתקבל, אם הבקשה תדחה הרב יצטרך להופיע בבגדי אסיר לעיני המצלמות בביהמ"ש.
•הפרובוקציה בבני ברק, מנהל השיטור העירוני בב"ב שלומי מלכה: האיש שניסה לעורר פרובוקציה בעיר עם חמץ ומצלמה עדיין עצור במשטרת רמת גן, התושבים הגיבו באיפוק.
•הקלטה: כך לקראת אירוע הקבלת פני רבו של 'יחד' מחר בבני ברק, ב'קול סיני' קו הנייעס של פעילי ש"ס קוראים לציבור להטריד את הזמר אלי הרצליך שלא יגיע לשמח באירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.