רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 באפריל 2016

במלאת 25 שנה לנצחון הגדול שלי על סאטמאר - הם חשבו שהם גיבורים עד שלמדו כי יתוש קדמך וכי אדם אחד ללא קהילה ללא כסף ללא כלום הפיל אותם לתחתית

הם לא היו רגילים לדבר כזה שיעיז מי לקום עליהם ולומר להם את האמת בפרצוף, עד אז הם היכו בכל עבר ופחדו לענות להם, הם הכו לא רק דרך עיתונם אלא ובעיקר פיזית, כשמי למד תניא עם מי תפסו אותו וחתכו לו את הזקן, כשקבוצה סאטמארית לאחר שחיפשו ומצאו כי חסידות היא בקראון הייטס ולא בווילימסבורג, הכו אותם מכות רצח, והגיעו הדברים עד נפשות ממש, מלחמת סאטמאר היתה בכולם כולל בקלויזנבורג אותם הם העיפו מווילימסבורג, הרבי מסכן סבל סבל שאי אפשר לתאר ועף על טיל לנתניה. כל מי שהם טיפלו בהם כולל בעלזא סבלו סבל בל יתואר, אבל כל זה עד שבא אחד ויחיד, אדם ללא כלום, ללא קהילה, ללא כסף, ללא שום דבר שאפשר לקחת ממנו, התייצב למלחמה, והעמידם על מקומם, הם ניסו להרוג לרצוח ממש, אבל כל מה שעשו נכשלו כשלון טוטלי

מסכת מלחמת סאטמאר בכותב שורות אלו היא ארוכה, כמה כרכים ערוכים ומוכנים לדפוס רק עם החומר הזה עם פרטי פרטים מדהימים, היתה זו מלחמה מן הקשות ביותר שידעה היהדות החרדית, היא סערה איש לא האמין כי אצליח לגבור עליהם, והתברר כי עם אמונה במה שאתה עושה ומוכן ללכת עד למסירות נפש אין מה שיעצור אותך אתה תנצח. יצאתי למלחמה להציל אלפים ורבבות מידיהם האלימות של הסאטמארים, ושילמתי מחיר כבד ובכל תחום, לא היה איכפת לי, ידעתי מראש כי זה יהיה עלי לשלם, היתה לי מטרה והיום אני מודה לה' על שחנן אותי דעת השגתי את המטרה בשלימותה

אספר לכם כאן רק חלק, לאחר מסכת של אלימות סאטמארית שזה כלל רצח ממש, אליעזר קעסטענבאום שילם 50 אלף דולר לקבוצת רוצחים שהביא מן הארץ בראשות יהודה משי זהב שהיה אז קמב"ץ העדה החרדית יחד עם הרוצח גרטנר טבח בפונוביז', מן השמים הפילו אותם ובמקומי הם תפסו את ר' אליעזר זילבר הי"ד הכניסו לו את הסכין 11 פעם, ורק כשקלטו כי טעו תפסו את האדם הלא נכון כאשר הוא מתבוסס בדמו הם זרקו אותו ברחובות בורו פארק לאחר חצות הלילה, הם עברו למאבק משפטי קיוו אולי כאן זה יילך, הם העלילו עלי עלילה שפלה, טענו במשטרה כי אני מבקש לסחוט אותם. הם שלחו אלי את אברהם שמואל פייפר מווילימסבורג חסיד פאפא שכאילו רוצים שלום, הגעתי לביתו של משה פרידמאן הגבאי של משה טייטלבוים בעל הברעך משה, ושם כרמאים הם דיברו כאילו שלום, כשבשיחה השלישית, הוא אומר לי עכשיו שלום אז אני מבקש להזמין אצלך רשימה על איזה מוסד בניו ג'רסי שכלל לא נשא את השם סאטמאר סיכם איתי על מחיר, ואמר במשטרה כי זה בגלל סחיטה

חסד עשה עימי הקב"ה שהכל היה מוקלט וככה הם נפלו בפח, אז הם נאלצו להמציא דברים אחרים שלא היו ולא נבראו, הגישו נגדי כתב אישום, בסאטמאר חגגו שאשב עשרות שנים בבית הסוהר, אבל שוב גם כאן מאחר והיו אלו רק סיפורים לא היו הוכחות, התובע הקליט את השיחות שלי ושל העדים, ושמעו את העד מודה כי הכל עלילה, וכי הדיין שלהם ישראל חים מנשה פרידמאן התיר לו להעליל את העלילה מאחר ואני מצער את הציבור שלהם, העד שאמור היה להעיד כי הוא נתן לי אלפיים דולר אף נשמע אומר במפורש כי הוא לא נתן לי פרוטה

התובע היה בבעיה והציע שאודה על עבירה קלה לא אשב יום ואגמור את הענין ולא הסכמתי בשום אופן אמרתי כי אם אני צריך להיות אשם בסעיף הקטן ביותר אני מבקש משפט מלא, ולאחר שלש עשרה חודש של מלחמה ממש בבית המשפט על הקלטות, השופטת אילצה אותם לתת לי את הקלטות שהן ההוכחה הכי גדולה שהם שקרנים, ואז לא היתה להם עוד ברירה והודיעו כי הם מושכים בחזרה וכי הם מבקשים למחוק את התביעה נגדי

יצאתי מבית המשפט באחד הנצחונות הכי מתוקים, כל מה שקרה שווה היה לאותו רגע של נצחון שהשפיל את סאטמאר עד לעפר, הם יצאו משם בבזיונות ממש, אני חגגתי בגדול

ומאז, ביני לבין סאטמאר עליות ומורדות, כשברור להם כי אני ערוך לכל מלחמה גם הקשה ביותר, ולא יעזור להם דבר, הם ניסו להשמיץ אותי בכל מיני סיפורי בדים הזמינו סופרים שיכתבו עלי סיפורים שלא היו ולא נבראו, קיוו ככה להפיל אותי והנה עברו מאז יותר מעשרים שנה ואני חי וקיים ובגדול

הבטחתי אז לאהרן טייטלבוים כי הוא לא יהיה הרבי היחיד של סאטמאר ובעיקר הוא לא יהיה הרבי של העולם. למי שאינם יודעים אהרן טייטלבוים חלם להיות הרבי הכי גדול וחזק בעולם, דוגמת דודו ר' יואל, את העלילה נגדי זממו בביתו בחג השבועות, הבטחתי לו כי הוא לא יהיה הרבי של העולם, לחמתי ועשיתי כל מה שצריך לעשות להכשיר את הקרקע לפילוג בסאטמאר, ולהגמיד אותו עד לעפר. אהרן טייטלבוים היום הרבי של האהרונים בלבד ולא יותר מזה, איש לא שם עליו ולא מסתכל לכיוונו, מה שהיה ר' יואל הוא לא, ואפילו לאביו היה פי מאה כח ממנו

25 שנה (ו' ניסן תשנ"א) עברו מאותו יום גדול שבו חגגתי את הנצחון האדיר שלי על סאטמאר נצחון שאיש בעולם לא האמין כי אצליח וכי זה יקרה, וזה קרה ובצורה הכי חזקה ובעיקר מתוקה, זה נתן לי כח להמשיך ולהלחם ובכל הכח, ועובדה הנה עברו 25 שנה מאז ואני חי וקיים ובשנה הבאה אחגוג מלאת 40 שנה לעצמאותי בעיתונות עצמאית, הייתי הראשון בעולם החרדי לצאת עם עיתון חרדי עצמאי לא תלוי במסגרת מפלגתית, פרצתי את חומות העיתונות החרדית שהיתה סגורה ומנוהלת על ידי יחידים שהשתלטו על הציבור,

אם הייתי צריך היום לסכם מסכת חיים, אני יכול לקבוע במילים ברורות, השגתי את מה שבקשתי

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.