רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 בפברואר 2016

יסודות הנהגה לכל שבת קודש!! חלק מתוך יסודות שובה ישראל ע"פ הנהגת כבוד קדושת האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א

מדברי כבוד האדמו"ר הרב פינטו שליט"א בעינין היסודות:
שובה ישראל זה לא דבר זמני זו דרך השם חזקה וטובה לדורי דורות, כל אדם המבקש להיות חלק מאיתנו וחפץ שבדרכו ישכוון אור, ילך בכללים אלו וידע שיש לו מנגנונים בנפש ששומרים עליו ומי שינהג בהם יוכל להגיע לדברים גדולים.
הנפש של מי שיקפיד בזה תיהיה שמורה אצל הקב"ה.
1)כניסת שבת להכניס  את השבת עשרים דקות לפני הזמן,וזו סגולה לפרנסה "עשה שבתך חול ואל תצטרך לבריות" קח מהחול לשבת להוסיף מהחול על השבת  והקב"ה יתן לך שפע.
2) הרהורי הלב כל ערב שבת ישתדל האדם לשוב בתשובה וללכת למקווה,אם אין מקווה יטול ידיו כשיטת הבן איש חי ארבעים פעמים,יערה תחילה על יד ימין פעם אחת וכן פעם אחת על יד שמאל וכך יעשה עשר פעמים ,ולאחר מכן עשר על יד ימין ועשר על יד שמאל.
3) "המוציא לחם מן הארץ"  בסעודת ליל שבת יקיים את עצת רבי מנחם מנדל מרימינוב זיע"א האומר כי  מחתיכת המוציא יחלקה לשבע חתיכות ויכוון בכל אחת כנגד יום מימות  השבוע ובשעה שאוכל מכל אחת יחשוב בדעתו "ריבונו של עולם תתן לי פרנסה לעזור לעם ישראל וגם שלי תהיה פרנסה"
וכן יעשה בחתיכה שניה כנגד יום שני וכן הלאה וזו סגולה לפרנסה שתיהיה לאדם מאותו השבוע.
4)סעודת ליל שבת ילמד בשולחן מספר "האור החיים" הקדוש רבנו חיים בן עטר זיע"א.
5)סעודה שניה ילמד בשולחן מספר "פלא יועץ" כי כוחו של רבי אליעזר פאפו זיע"א עצום ויש בכח זה הספר לרומם את נפש האדם ולהמליץ טוב על עם ישראל.
6)מנחה של שבת  לקרוא פרק ק"ז בתהילים "יאמרו גאולי ה' אשר גאלם מיד צר"  אומר הבעל שם טוב הקדוש כמה כוח יש במזמור הזה לתקן את כל הנפש ואת מהות החיות של האדם.
7)במוצאי שבת יעסוק האדם בסיפורי צדיקים וזו זכות גדולה ביותר וישב האדם במוצ"ש יחשוב ויהרהר בגדולת הבורא יתברך שמו ובתוך הגדלות והשבח יחשוב על כל הבעיות שיש לו ויבקש מהקב"ה שירחם עליו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.