רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 בפברואר 2016

תלמיד פוניבז' במאמר תגובה סוער לשמואל אריה לוין מארגנטינה "מוחקים את החורבן שהרב שך השאיר ואתם ממשיכים איתו"

מאת תלמיד פונוביז'

ר' (זה התואר המתאים לו ולא הגאון הגדול מהיכרות אישית עימו) שמואל אריה לוין מארגנטינה פער בשבוע שעבר את חרצובות לשונו נגד גדולי הדור בצורה נבזית ומחוצפת של פרחח מהשוק. הם יודעים שהם לא משכנעים אז יש למחבלים נשק חלוד שעימו הם מנופפים כל פעם "הם רוצים למחוק את הרב שך". מה מונח מאחורי המשפט הדבילי הזה? נתי גרוסמן והנבל מארגנטינה שומרים על שמו של הרב שך וכולנו מוחקים את זכרו של הרב שך.
אז היות וצריך לענות לכסיל כאוולתו נענה להם את האמת ואת כל האמת. אצלנו אין ידא אריכתא ואין יורד לשרשם וכל מיני הזיות משיחיות של לבלרים שטוענים שהם המוסמכים להעביר לדור בשם הרב שך המת מה צריך להיות. היה היה כאלו דברים עד לפני 4 שנים כאשר במשך עשרות שנים קבוצה אלימה מטורפת ושתלטנית החליטה עבור רבבות בני התורה מי הוא המרן ומי הוא הגדול ומי דינו לחרמות ואיומים. זה הסתיים!!!
 
אם אתם ממשיכים את הרב שך אז אכן גדולי ישראל החליטו חד משמעית למחוק את החורבן הזה שהשאיר הרב שך ואתם הידא אריכתא שלו. כן, אם אתם ההמשך של הרב שך זה מראה לנו הכל. חבל שאתם מעלים כל הזמן את הטיעון הרב שך הרב שך שזה בבחינת הרוצה לשקר ירחיק עדותו. כשאין מה לענות רצים לרב שך שמת לפני 15 שנה. ב"ה לא אלמן ישראל ענקי וגדולי ראשי הישיבות אדירי התורה שלא נופלים מגדולתו של הרב שך ועולים עליו אלף מונים יודעים טוב מאד מה צריך לעשות ומה לא צריך לעשות ומפיהם אנו חיים ולא מפי הפלס העקום.
 
הבנת את זה שמוליק?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.