רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 בפברואר 2016

ווארטים


 שלושת הדרכים המהירות ביותר להעביר מידע בין אנשים: 1. אינטרנט 2. טלפון 3. לספר לאישה

מישהו אומר לי שהוא עכשיו היה אצל רופא השיניים הוא סתם לו חור בשיניים והעביר את החור לכיס

בשבוע שעבר, בליל רביעי הייתי במסיבה בים המלח, יום למחרת בצהריים עשיתי עם חבר סיבוב על החוף. ראיתי בן אדם יושב עם חכה ומנסה לדוג, הייתי סקרן, איך? ים המלח בשמו השני הוא ׳ים המוות׳ אין בו חיים ובטח שלא דגים. התקרבתי ושאלתי ״גבר זה ים המלח אתה מודע לזה שאין כאן דגים?״ הוא ענה לי ״אח שלי יש לי שמונה ילדים, אישה לא מתפקדת, אין לי אוכל, אין לי כסף, חייב לתפוס דגים״. ריחמתי עליו, הוצאתי 200 ש״ח מהכיס ונתתי לו, כשהתרחקתי ממנו זרקתי לעברו ״חבל גבר אתה עובד לחינם, אין כאן דגים״
אחרי כמה שניות הוא צועק לעברי ״תודה אח שלי, אתה הדג השלישי היום...״
חודש דגים מבורך

 שאלה: מה ההבדל בין אבטיח לבין כדור הארץ?
תשובה: מהאבטיח אפשר להוציא את השחורים.

שאלה: מה המאכל שפרסים הכי אוהבים?
תשובה: אבטיח - גם אוכל, גם נוזלים, ובסוף פיצוחים."

איינער זאגט מיר היינט ער איז געווען ביים דענטיסט און דער דענטיסט האט אוועקגענומען די לאך פון זיין ציין און אריבערגעפירט צו זיין טאש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.