רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 בפברואר 2016

20 סניפים נוספים של 'שובה ישראל' יקימו בשנה הקרובה - זה יהיה נצחון הקדושה על טומאת המתעללים באדמו"ר הרב פינטו

האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א בשיעור השבועי חיזק קבלה מחסידיו פתיחת 20 סניפים של הישיבה הקדושה שובה ישראל בארץ ובעולם בנוסף לעשרות  הסניפים הקיימים  האדמו"ר פינטו ישמח אותנו יותר מכל להגדיל תורה לקדש שם שמים זה הניצחון של הקהילה הקדושה להגדיל תורה.

אנחנו רוצים לומר כמה דברים לחיים של כל קהילת שובה ישראל, כל מה שהקב״ה עשה ונתן לנו מ-ז׳ אדר לפני 7 שנים מאותו יום שאותם אנשים נקבצו עלי, וכן דבר על דבר.
ואנחנו אומרים בלב שלם ומפוקח בהתבוננות גדולה וחדות השכל שכל מה שהקב״ה עשה לנו זה מהקב״ה בלבד. כל הדברים הנלווים להתמודד עם זה התמודדנו בצורה הטובה ביותר כמו שכתוב בספרים הקדושים שאדם צריך להילחם בכל כוחו איפה שצריך להילחם וכך עשינו.
אבל השורש של המחשבה זה אמונה וביטחון שהכל נעשה רק בידי השם. כל הבזיון, עוגמת הנפש, הסרטן, וכל מה שקרה בבית ובמשפחה זה מהשם. כל הדברים מסביב זה נלווה, פרעה שיעבד את בנ״י הכביד את ליבו, זרק ליאור את הבנים זה נלווה, הדבר היסודי זה מהקב״ה זה אחד. והדבר השני לחפש את שורש הבעיה לחזק ולהתחזק. שובה ישראל צריכה להתחזק בהפצת תורה בעולם, כמה מאות אלפים לומדים ומתבשמים מהתורה של שובה ישראל. התורה של שובה ישראל זה דבר שלא היה בעולם.
אמרנו בשבת קודש בשולחן, הגמרא (פסחים קיב) מספרת לנו כשהיה רבי עקיבא בבית האסורים בא אליו רבי שמעון בר יוחאי וביקש ללמוד תורה, רבי עקיבא סירב כי נתפס על שלימד תורה והיה אסור ללמד תורה. אמר לו רבי שמעון, אם אתה לא מלמד אותי תורה הולך אני לאבא יוחאי שימסור אותך למלכות. הקשנו קושיה רבי עקיבא בצער בבית האסורים, אך רבי שמעון בא להתעלל בו, אם לא תלמד אותי אבא ימסור אותך למלכות?
אלא חשבנו לומר יסוד גדול מתי שהאדם מלמד תלמיד שאינו הגון או שעוד לא ראוי לקבל את התורה הזו, אז התורה הקדושה הזו תפוסה בדעת של אדם לא הגון והעונש של אותו רב הוא להיות תפוס כי נתן לתורה להיות תפוסה בראש של אדם לא הגון.
רבי שמעון אומר לרבי עקיבא, אני הגון תלמד אותי תורה, ואם לא, אמסור אותך למלכות כי אני הגון. ופה יש יסוד גדול, מתי שתלמידים לומדים תורה ולא לוקחים אותו כמו שצריך זה קטרוג על הרב שלהם ועל כולם וזה דבר קשה.
התורה של שובה ישראל היא תורה חזקה שמאות אלפים יום יום חיים נושמים ולומדים, כמה חסד, קדושה, עבודת השם ויראת שמים יש בשובה ישראל, זה דבר קדוש מרומם וחזק ביותר.
וכמו שמסופר על בעל התניא שנחבש בבית האסורים ל-58 יום ולא ידע על מה, והיה בצער כ״כ שלא ידע מתי יום ומתי לילה.
גילו לו מהשמים שכל זה בגלל שנגע בדברים רגישים בתורה ובקדושה לכן כל מה שקורה לו. ושאל בעל התניא, כשאצא מפה האם להמשיך, וענו לו, בוודאי תמשיך.
״שובה ישראל״ נגעה במקומות רגישים ביותר, כל חיינו מסרנו נפש על שמירת העיניים ומידת היסוד, מסרנו נפש על התורה הקדושה. אף אחד בעולם לא עשה את החסד של שובה ישראל, אז לפעמים השטן נלחם בכל הכוח ואנו מקבלים את כל מה שהשם עושה בשמחה גדולה ואילולי החולי, הזיהום בגוף והחום שיש לנו, היינו עומדים ורוקדים שמחה גדולה שאין כדוגמתה.
אנחנו את הכוח והשמחה שלנו ניקח בזה שנחזק עוד יהודי להתקרב לשיעורים ולתורה שלנו, שיתקרב ויתחזק בזה.
מדברים אחרים לא מתרגשים וזה לא מפריע לנו, זה משמח אותנו.
תתפללו עלינו שהטיפולים יעברו טוב, בשבועות הקרובים צריכים לעבור ניתוח לכריתת איברים,
אל תדאגו! עוד נשב פה וניתן שיעורים והישיבה תתחזק, תהיו כולם בשמחה גדולה! זה הכוח והנחת שתתנו לנו.
בבקשה אל תכבידו ואל תפגעו באף אחד,
אל תעשו כלום לאף אחד.
תדעו שאנחנו מנצחים. תחכו... הדרך של שובה ישראל מנצחת...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.