רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בינואר 2016

קשר השתיקה החיפאי

לכבוד
הרב חיים שאולזון שליט"א

בשבוע שעבר נפגש חבר הכנסת גפני עם חבר סניף דגל התורה בעיר וזאת לאור השיתוק המוחלט של העשיה הדגלאית בעיר מאז שהוברר שלא יקבלו את הרוטציה בסגנות העיר.
במקום לשמוע את החברים שמלאים בטרוניות על הנציג הרב מכאל אלפר שלא דואג לצרכי הקהילה בשום תחום אלא הפוך. כל הזמן הוא רב ומתקוטט כילד קטן עם כל הגורמים המונציפלים בעיר. החל מראש העיר וסגניתו חדווה אלמוג וסגנו החרדי בליטנטל וכלה בכל הפקידות העירונית .עובדה שיוצרת שיתוק מוחלט.
וכל צרכי הקהילה הליטאית לא מטופלים. חברי הקהילה הליטאית מתבוננים בקינאה על הפריחה והשגשוג שיש בכל הקהילות החסידיות נפתחים גנים ובתי ספר חסידיים, מופנים תקציבים יחודיים למוסדות אלו ולפעילויות תרבות. ועוד ועוד. ועינהם כלות.
ובזמן הזה כל מה שמענין את המפלגה זה רק תפקיד בשכר לנציג שמביא להם בושות וחילול ה'. התושבים הליטאיים בעיר ממורמרים ושואלים מדוע לא מתקיים דיון עינייני מה הוביל לקטסטרופה הזאת. מדוע ראש עיר פיקח ועתיר נסיון לא מוכן בשום אופן לעבוד עם נציגם, מדוע ראש העיר שהוא עורך דין לא מוכן לקיים הסכם שחתם עליו? מדוע נציג דגל התורה המאיס את עצמו על כל הגורמים העירוניים.
אנשים לא טיפשים. אנשים שואלים את השאלות הנכונות. אנשי הקהילה לא קונים כבר את הדמגוגיה הזולה של אלפר שראש העיר שונא חרדים כי המציאות היא לא כזו הרי ראש העיר עצמו חתם על הסכם היסטורי עם יהדות התורה כדי לשלב את המגזר החרדי בעיר הרי הוא לא זקוק לאצבעותיהם בקואליציה הרחבה שלו. כולם רואים את ההצלחה של בליטנטל סגנו למען הציבור החיפאי. ואת עבודתם המשותפת למען הציבור החרדי.
זה טיעון שנועד לטשטש ולהסתיר את הכישלון האישי של אלפר בהתנהלות קלוקלת בלתי אחראית וחובבנית. הגיע הזמן להציג את האמת שכולם חושבים ויודעים. אלפר פשוט לא מתאים ורק גורם נזק ופלגנות בעיר חיפה. הגיע הזמן להודות בטעויות ולהפסיק לתת גיבוי לאדם שכל מטרתו היא רק האינטרס האישי נטו.נטו. במקום שגפני יתמודד ישירות עם הבעיה של נציגו הוא בוחר בדרך הקלה לתקוף אנשים אחרים. הגיע הזמן לגלות מנהיגות אמיתית ולהגיד טעינו שגינו.
הגיע הזמן שמנחם שפירא יפגוש אנשים לא יס מנים אלא אנשי שטח שלא מפחדים להגיד את האמת גם כשהיא כואבת.
מטרת המפלגה לא לסדר תפקידים ולעסוק במשחקי כבוד. בשביל זה לא הוקמה המפלגה הקדושה. לאנשים הפשוטים ברחוב יש זיכרון הם לא מטומטמים כפי שאלפר חושב, הם זוכרים הכל ויודעים את האמת. נמאס כבר מההתבכיינות של "אכלו לי שתו לי". הגיע הזמן להתעורר ולהחליף נציג שבא לעבוד באמת בדרך מכובדת ואחראית. ואז כולם יזכו לקרא ביתד נאמן ביום שלישי את כל השירות והתשבחות לראש העיר המסור מר יונה יהב שתומך ומסייע ופועל בכל כוחו למען הציבור החיפאי בשיתוף פעולה עם הנציג של דגל התורה המסור. כרגע זה כתוב רק בעיתון המודיע ובעיתון המבשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.