רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 בינואר 2016

הקרקס של קירשנבוים הערב בהעדה החרדית - אסיפה של שחיתות

מאת עדה'ניק

הערב מתאספת הנהלת העדה החרדית לספק את היצרים האפלים של המושחת והשקרן הידוע יצחק קירשנבוים, שמשתלט על כל חלקי תולדות אהרן, ומנווט את כל מה שהוא רוצה לפי האינטרסים האישיים שלו, וכל חבריו ואנשי המערכת רועדים ממנו ומשלימים למשוגותיו.
קירשנבוים הזה מכהן כר"מ בישיבה גדולה תולדות אהרן, השתלב בתוך הנהלת המוסדות וניהל קמפיין וגם נבחר להנהלת הזט"ה, ומעכשיו הוא שולט בתולדות אהרן בכל האפיקים האפשריים והמנוגדים. הוא יצר לעצמו ברית עם הקליקה השולטת שכל אחד שם דואג לעצמו, לצבירת הון ולרכישת דירות בארץ ובחו"ל: גבריאל שישא, אהרן אייזנברג, מרדכי גוטפרב ואלו המלקקים אותם יוסי קרישבסקי ושמיל שישא והשאר, והיום יש לו כוח שליטה דרך לחצים ודורסנות, שכולם חייבים להשתוות למשוגותיו.
הנהלת תולדות אהרן מיישרת היום קו לכל דרישותיו של קירשנבוים, גם אם כולם מבינים שהוא מוליך אותם לאשפתות. בכוח השכנוע והרטוריקה שלו הוא מוליך את כולם שולל, ביידעו את חולשותיהם של כולם, כולל ההנהגה הרוחנית, וכך הוא רוכב על כולם ועושה מה שבא לו במוסדות. השתלטותו על הזט"ה זה כבר שערורייה בפני עצמו, בתקנון שקבע הרבי מתו"א שליט"א עם הקמת הזט"ה, היה שאין לחבר ההנהלה להיבחר לזט"ה, קירשנבוים ידע להסתדר גם עם זה: הוא הרי מעולם לא "נבחר" להנהלה, ואז מותר לו, כאשר בעצם אין היום זט"ה, רוב החברים לא מופיעים והכל מתנהל על-ידי שלושה אנשים כוחניים עם ראש של אבטיח ואינטרסים אפלים ביותר.
התאווה לו לאיש המושחת לכבוש עוד מעמד בקהילה, ולחץ על האיש החיוור ראובן פפנהיים שיתפטר מהנהלת העדה החרדית בכדי שהוא ייכנס אחריו. ראובן התמים עשה כדבריו ועוד מאמין בתרומה שלו למען האינטרסים של תולדות אהרן... והערב מגיע קירשנבוים לעוד עמדה אשר כיוון אליה – הוא יהיה חבר הנהלת העדה החרדית. וחכו חכו, גם שם יש לו אינטרסים, עוד נשמע עליהם...
אבל זה רק מינוי אחד שלו הלילה. יש לו עוד כמה אינטרסים משלימים להלילה. קהילת פרושים דרך טרור דורשים עוד נציג? קירשנבוים מביא להם עוד מינוי מאלו המוכנים תמיד בכיס השקרים שלו. יש איזה קויפמן, חצי סיקריק מ'אהל שרה' חצי ליטוואק, והנה עוד מועמד כרצונו, קויפמן משמש ר"מ בישיבת תולדות אהרן וישלים לו את הפאזל, אחרי שהכניס לפני כמה חודשים את משגיח הישיבה שלמה זלמן ברייטשטיין, שהקשר שלו לפרושים הוא במקרה שהוא פוגש את רבי יהושע דוד טורצ'ין נשיא הפרושים, פעמיים בשבוע, כאשר הוא... ר"מ בישיבת תולדות אהרן...
אבל זה לא מסתיים בזה. יש בתולדות אהרן אברכים בעלי תרסין והוראה שהציבור רוצה שישמשו להשיב את דבר ה' זו הלכה כמו"צ מטעם 'העדה החרדית'. ביניהם יש כאלו ששנים הם מוסרים שיעורים בהוראה, בהלכות טהרה, בהלכות שבת וחג ומאות אברכים שואלים בפיהם את ההלכה הצרופה, והדרישות הללו ברורים דיים, אבל קירשנבוים הצליח לשכנע את בעלי בריתו בהנהגת השחיתות, שיש ביניהם שיש לחשוש מהם, הם עצמאיים כביכול, הם לא יהיו מוכנעים לאינטרסים שלי באופן ברור. קירשנבוים לא צריך להתאמץ איך לכבס מילים, הוא יודע לפרט על הנימים של כל אחד ואחד, ולפעמים לומר דבר והיפוכו בנשימה אחת, ולא להיבהל. לחלק שכנע ואמר שההוא אינו מספיק חסיד, לשני הוא אמר שרבני ביהמ"ד שמו ווטו, כי הם חוששים מדרכו, לאחרים הסביר שזה יוצר שתי מחנות של מחמירים ומקילים בביהמ"ד, וכל מיני שקרים והזיות, רשעות והתנכלות, הוצאת שם רע ודברי שקר ועלילות דברים, הכל כי הוא חושש שההוא לא ישחק לגמרי לפי הקפריזות שלו.
אבל יש דרישה מהציבור לעוד מוצי"ם, מה עושים. קירשנבוים לא נבהל, יש לו תשובות משכנעות לכולם, הוא יכול ברגע אחד למצוץ 1800$ מחבר הקהילה ובאותו נשימה להשפיל אותו ולפגוע בו ובמשפחתו, כאילו דבר לא היה, ואם השני לא כ"כ משתכנע, מה הבעיה לשקר ולהבטיח שקרים שמעולם אינו חושב לקיימם, הוא יודע להבטיח על עוד חצי שנה ועוד מעט וכל מיני שקרים כאלו ואחרים. יש דרישה מהציבור? הנה, יש לו פתרון. הוא ייקח איזה אברך תמים חיוור ושקט, בטלן כזה שלא מזיק ולא עושה כלום, הוא ימנה אותו כמו"צ, והנה הוא מספק מוצי"ם! מה יעשה אותו בטלן? מה שעשה עד היום – כלום!
כך עובדת השיטה המעוותת של קירשנבוים, וזה מה שהולך להיות הערב הקרקס בהעדה החרדית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.