רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בינואר 2016

כתב האישום נגד דוד איזנשטיין - חלק ה'

מי שלומד את מסכת חייו ימצא משהו מדהים הוא שיחק קנאות עד כדי שהיה זורק את העלונים של דברי תורה אם היה שם איזה חשש של תמונה לא צנועה לפח, הוא שיחק קנאי ואיש הלכה והאמין כי מה שהוא עושה הכל על פי הלכה
הוא למד בפונוביז' התחנך בעדה החרדית, ועשה מעשים שאפילו הכי ירודים שבין החילונים לא עושים, ושוב החורבן כאן היה, לא מפני שהוא האמין בתאוה לשם תאוה, אלא הכל על פי הלכה, הוא הצדיק את מעשיו ועד היום הוא צועק כי כל מה שעשה היה על פי הלכה ובעיקר על פי 'השקפה' ולא מוכן לתת גט לאשתו למרות שכל מי ששמע את הצדדים זועק כי יש כאן דין של תצא מזה ומזה והוא לא רוצה לקבל זאת

מביא אני לכם כאן עוד חלק מכתב האישום שהוא כל כך מחריד, לא יאומן כי מי ששיחק תלמיד חכם ישיבישער קנאי עדה'ניק ופונוביזער יירד לתחתית שכזה

31.               במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, בשנת 2008 לערך, בעת שהמשפחה התגוררה בדירה ברחוב ..... דרש הנאשם מ....... כי תתקשר אל המנקה של הבניין עובד זר בשם נ.נ. (להלן: "נ.נ.") ותזמין אותה לקיים עימה יחסי מין. ה..... סירבה מספר פעמים, משך מספר ימים, לדרישתו זו של הנאשם. לאחר שהטיח הנאשם ב....... "את שוב מתחילה איתי", "תעשי מה שאני אומר וזהו" ועוד איומים וכן הכה את ה........., חייג הנאשם לנ.נ. ומסר ל....... את הטלפון כדי שתשוחח עם נ.נ..
32.               ה........ שוחחה עם נ.נ. וביקשה שיגיע לביתם לקיים יחסי מין, אך נ.נ. התחמק מלבוא. לפי דרישתו של הנאשם התקשרה ה....... בשנית ובשלישית לנ.נ. עד אשר התרצה והסכים לבוא לאחר שמסרה לו כי "בעל הבית" אינו נמצא וכי תשלם בעבור הנסיעה.
33.               הנאשם דרש מ.......... להפשיט את נ.נ. לגעת באיבר מינו של נ.נ., לגרות אותו ולהביא את איבר מינו של נ.נ. לידי זיקפה כך שיוכל לקיים עימה יחסי מין, נ.נ. נגע בחזה וב......... של ה....... ואחר כך החדירה המתלוננת את ....... של נ.נ. ל......... בהתאם להוראותיו של הנאשם.
34.               בכל העת שהה הנאשם, עירום, יחד עם ה......... ונ.נ. במיטתו. לאחר מכן, בעת שנ.נ. עדיין בחדרם, החדיר הנאשם את ............. ל.......... של ה......... והגיע לסיפוקו בתוכה.
35.               הנאשם רכש במספר הזדמנויות מוצרי סיכה ובהם שמן לתינוק וקרם לביצוע יחסי.... אנאליים עם ה...... ואף דרש מ.......... לרכוש מוצרים אלו.
36.               בהזדמנות אחת, בשנת 2012 לערך, דרש הנאשם משך מספר ימים לקיים יחסי .... אנאליים עם ה....... ובסופו של שיח ביניהם וחרף הפצרות ה......... כי איננה רוצה בכך, יצא הנאשם מהבית, בעת שה.......... עירומה במיטה, רכש שמן לתינוק וחזר כעבור מספר דקות אז השתמש בשמן שרכש והחדיר את ........ לפי הטבעת של ה..........
37.               הנאשם קיים במשך מספר שנים קודם למעצרו בחודש אוגוסט 2015, קשר רומנטי עם ס.ס. (להלן: "ס.ס."), המתגוררת בשכנות לנאשם ו.......... הנאשם דרש מ........ לנהוג בידידות כלפי ס.ס. ואף הורה ל........ לשלוח פרחים לס.ס. ביום הולדתה וכך עשתה.
38.               הנאשם דרש מ......... כי תסכים לקיים עימו ועם ס.ס. יחסי ...., בהזדמנות אחת דרש הנאשם מ........... כי תיכנס לחדר השינה בעת שהוא מקיים יחסי .... עם ס.ס.. ה...... בשל חששה מהנאשם פתחה את דלת החדר בעת שהנאשם וס.ס. במיטה, הנאשם סימן ל........ להצטרף ואולם ה........ אזרה אומץ ויצאה מן החדר.
39.               במהלך השנתיים האחרונות דרש הנאשם מ......... לקנות עבורו כדורי ויאגרה, בתחילה שלח הנאשם את ה........ לחנויות סקס בבניין כלל בירושלים על מנת שתרכוש עבורו שם כדורי ויאגרה. בהמשך פנתה ה........, לרופא שאינו בשכונת מגוריה וקיבלה מרשם לרכישת כדורי ויאגרה ורכשה את הכדורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.