רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 בדצמבר 2015

מבזקים - מפה ומשם


חסידי ברסלב מעורבים בתאונה קשה ביוהנסבורג. פרטים נוספים בבדיקה.
המשך לתאונה ביהנסבורג, פציעה קלה 2 משובו בנים נתקעו בעץ. מכה בחזה
-----------------
וייס בטור ב'בחדרי': בעוד יאיר לפיד משתדל לשנות עמדות, אביגדור ליברמן רק מחריף אותן והופך לאויב החרדים - אל תצרפו אותו לממשלה.
 -----------------
ריזל חושף ב'קול ברמה': "זעזוע - מש"קית חינוך בצה"ל שלחה במייל צבאי לאלפי חיילים, פרוספקט מאויר עם הסברים ממקורות נוצריים על "אותו האיש", חייל שזעם כונה "פרימיטיבי".
 -----------------
ברוך דיין האמת: מייסד 'התהילים המחולק' נפטר מדלקת ריאות - בשעות הערב (רביעי) הלך לעולמו המקובל הצדיק רבי ברוך חורי זצ"ל. אמש אושפז הרב חורי במצב קשה בבית החולים לאחר שלקה בדלקת ריאות חריפה.
הרב חורי מזקני המקובלים בארץ, היה קרוב לגיל 100 בפטירתו וידוע כמי שיזם והפיץ את רעיון "התהילים המחולק" בתפוצות ישראל. הוא התגורר עשרות שנים במושב שרשרת שבדרום.
הלוויתו של הרב חורי תתקיים מחר בשעה 12:00 בבית העלמין בנתיבות.
 -----------------
ישראל כץ: דני נוימן לא דרך בלשכתי 7 שנים. לבוא ולתקוף ככה זו עסקנות
 -----------------
חוק הגיור של אביגדור ליברמן נפל במליאת הכנסת: 24 בעד,41 מתנגדים.
 -----------------
 ויסברג ב'בחדרי': 10 חודשים אחרי שיצחק סאמט ז"ל מתולדות אהרן נהרג במדרגות הלווית הרב וואזנר זצ"ל כלתו התארסה אמש עם בחור מהחסידות.
 -----------------
זאב אלקין: "מספר העולים לישראל חצה לראשונה זה עשור את רף ה-30 אלף"
 -----------------
ראש האופוזיציה הרצוג כתב בטוויטר  על הפלת החוק להורדת גיל העבודה: ‏"האופוזיציה שוב הפילה חוק מיותר ומסוכן של הקואליציה. לבנה לבנה והשינוי שמגיע לישראל בוא יבוא"
 -----------------
ישי: ‏השר אזולאי: "יש לי הערכה לרבני ערים אבל הם לא נבחנים ולא מוסמכים לגייר. הניסיון הראה שכשהם נדרשו לטפל בגיור הם לא תמיד ידעו לעשות את מלאכתם"
 -----------------
'הארץ': בעקבות תחקיר 'המאכער' נגד דני נוימן ב'ערוץ 2' - נלקח ממנו היום אישור הכניסה הקבוע לכנסת שקיבל לפני עשור מדליה איציק.
 -----------------
ח"כ אורלי לוי ב'קול חי': "אני נגד הטרמינולוגיה האנטי חרדית. אין בישראל ביתנו החלטה להיות אנטי חרדיים. אני לא שותפה לכל אמירה של חברי המפלגה. אביגדור ליברמן לא שונא חרדים".
 -----------------
אליטוב: ‏בני משפחתו של החשוד בדומא טוענים שהסמכות הרוחנית העליונה הוא הרב אליעזר ברלנד. מפתיע. הדמות הרבנית במשפחה היא מהמיינסטרים של הציונות הדתית.
 -----------------
כנסת: ליברמן מציג את הצעת חוק הגיור: "בעד מדינה יהודית ולא חרדית" משה גפני צועק וכועס: "גרוע מלפיד!"
 -----------------
מחר ב'משפחה': מאות משקיעים חרדים איבדו את הונם בסכום של עשרות מליונים, בתרגיל הטעיה. למרות ההאזהרות החוזרות ונשנות.
 -----------------
הרב יוסף מזרחי, מרצה מבוקש בקרב הישראלים החיים בניו יורק ובעל ארגון לקירוב רחוקים, טוען כי בשואה נרצחו רק כמיליון יהודים, ו"מי שאומר שבשואה נרצחו שישה מיליון יהודים טועה".

להמשך המבזקים כנסן כאן:



-----------------
 פיגוע דריסה בצומת הביתות - פצוע קל, מחבל חוסל.
 -----------------
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ביקר הבוקר במוסדות 'שתילי זיתים' בב"ב, מלווה בסגר"ע אליהו דדון.
-----------------
בתום הערכת מצב של השירות המטאורולוגי - צופים שלג בירושלים בגובה של 5 ס"מ ממחר בליל שבת עד שבת בבוקר, מגבהים של 800 מטר.
 -----------------
נייעס מייל: בשעה זו בנתיבות יום עיון לראשי מועצות דתיות בציונו של הבאבא סאלי, בהשתתפות שר הדתות דוד אזולאי.
 -----------------
רפאל מאיר מככב בסופ"ש ב'ידיעות רחובות' בשל סדרת כינוסים נגד פגעי הטכנולוגיה "רוצים לשמור על הציבור שלנו מצונאמי האינטרנט ששוטף את העולם
-----------------
ברכת מזל טוב לסגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן להולדת הנכד.
 -----------------
'ערוץ 10': שרה נתניהו תיחקר מחר בשעה 4 אחה"צ
 -----------------
ח"כ אורלי לוי ב'קול חי': "אני נגד הטרמינולוגיה האנטי חרדית. אין בישראל ביתנו החלטה להיות אנטי חרדיים. אני לא שותפה לכל אמירה של חברי המפלגה. אביגדור ליברמן לא שונא חרדים".
 -----------------
סגן שר האוצר איציק כהן לוייס ב'בחדרי': "שר החינוך נפתלי בנט אימץ את תוכנית ביטוח לאברכים שאני מקדם כבר שנים. אנחנו סוגרים את הקצוות ויוצאים לדרך".
 -----------------
יו"ר סיעת יהדוה"ת מנחם לייזר מוזס ב'קול חי': "לא ייתכן שבשל בעיות תקציביות יאיימו בסגירת קבר הרשב"י. נפגשתי עם אביגדור יצחקי על מצוקת הדיור, דרשתי להקצות לחרדים אלפי דירות מתוך 97.000 שהוקצו לשנה הקרובה".
----------------- 
:מהדורת 12 ב'קול החרדי'
תוכנית ביטוח לאברכים יוצאת לדרך - סגן שר האוצר איציק כהן בראיון: "המיזם שנולד לפני שנים נתקע מס' פעמים בדרך. בעזרת דרעי, פרוש, גפני וליצמן המיזם שלי אושר. בשורה תחתונה: לכל אברך כולל יהיה קרן של חצי מיליון ש"ח. אם חלילה יקרה אסון, האלמנה והיתומים יקבלו כסף 15 שנה".
בסנהדריה יחגגו השבת ללופוליאנסקי - שכנו ר׳ אשר קופרשטוק בראיון: "אנחנו מתארגנים לקידושא רבה מרכזית בשכונה בשבת בבוקר, אלפים צפויים להגיע. הבוקר השכונה לבשה חג, אנשים הסתובבו שמחים ומחוייכים מקיר לקיר. כולנו היינו חלק מהפרשה".
מאבק חוק השבת הגיע לפסים אלימים - קובי ברמר מוביל מאבק המרכולים בת"א בראיון: "חילוני נכנס למכולת שלי והיכה מכות נמרצות את אבי בן 85, רק בגלל שאנחנו שומרים שבת. אני חושש שזה יגיע לאיומים ברצח".
קבר הרשב"י בסכנת סגירה - רבה של מירון הגר"מ שטרן בראיון: "יש מאבק פוליטי מי יממן את הביטחון בציון. בגלל המאבק הזה בין המשטרה למשרד הדתות כולנו סובלים. כמו שאי אפשר לסגור את הכותל, לא ניתן שיסגרו את קבר הרשב"י".
מני גירא: ככל שהשעות עוברות, סערת מזג האוויר הצפויה בסופ"ש, נראית משמעותית. כעת כבר מדברים על שלג בירושלים - אך בעירייה עדיין לא נכנסים למתכונת מיוחדת.
 -----------------
מהדורת חצות בסקופים:
במשרד האוצר מצהירים כי גם הציבור החרדי יהנה משיווקי הדירות.
• אביגדור יצחקי ראש אגף הדיור במשרד האוצר בראיון מקיף: בבי״ש הגענו לסיכומים עם נציגי הציבור שיאפשרו גם לחילונים להנות מרכישת דירות. הכנסנו יועצים חרדים כדי לתת מענה למצוקה הקיימת במיגזר. אנחנו כעת בגיבוש תכנית לעשרים השנים הקרובות והחרדים יהיו בתוכה.
• הצעת חוק הגיור של ליברמן נפלה היום בכנסת - ראש אגף הגיור במשרד הדתות עו״ד ירון קטן בראיון: חשוב לשמור על אחדות הגיור כדי למנוע פילוגים בעם. אנחנו תמיד משתדלים להקל בבירוקרטיה אבל צמודים להלכה כפי שמורה הגר״י יוסף.
• אות כבוד יוענק לגפני וליצמן ע״י עי׳ כרמיאל - ר״ע כרמיאל עדי אלדר בראיון: ההחלטה התקבלה פה אחד אצל כל חברי מועצת העיר להעניק להם את אות הכבוד שהוא הכי חשוב בעיר. נציגי הציבור החרדים הוכיחו מזמן שהם פועלים למען כולם.
• האם קבר הרשב״י במירון עלול להיסגר בגלל בעיית אבטחה? שבתאי גרברצ׳יק דובר המשטרה למגזר החרדי בראיון: אנחנו בסה״כ אמונים על הסדר הציבורי ומחובתינו לוודות שנהלי האבטחה עליה החליטה הממשלה מיושמים בשטח.
• תנועת אומ״ץ מודיעה שהיא מתנגדת לחזרת דרעי למשרד הפנים - יו״ר אומ״ץ אריה אבנרי בראיון: גם אחרי האכזבה שיש לי מבג״צ שזיכו חלקית את המושחת אולמרט, נשקול עתירה במידה ודרעי ימונה לתפקיד.
• מזג האוויר הסוער הצפוי בסופ״ש - מנהל מחוז צפון בחברת החשמל הרצל פרידמן בראיון: אנו מתגברים צוותים כדי לתת מענה מיידי לכל תקלה. אנחנו מסונכרנים עם כלל הגורמים. העירכות בעיקר עד מוצ״ש.
• חברי ועדת השבת בי-ם התכנסו במעונו של הגר״א שטרן - מזכיר הוועדה יוסף רוזנפלד: הוחלט שתהיה אסיפה של כל רבני הקהילות כדי לראות מה כל אחד יוכל לתרום למאבק.
• הרב יהודה חורי בנו של המקובל הישיש הרב ברוך חורי זצ״ל שנפטר הערב סופד לו בראיון דומע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.