רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 בדצמבר 2015

מבזקים - מפה ומשם


הנאצי הערבי שעבד בבזק וביצע את הפיגוע האכזרי בשכונת גאולה בירושלים שבו נרצחו ונפגעו יהודים, משפחתו הטמאה קבלה כעת הודעה לפנות את ביתם הטמא והמזוהם לקראת הריסתו
---------------
צמח ב'נייעס מייל': ח"כ שולי מועלם ביקשה מיו"ר הכנסת למחוק את ההיסטוריה ולהסיר את התמונות של אהוד אולמרט מהכנסת.
 ---------------
ישראל כהן ב'כיכר': בלשכתו של יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט בכנסת נערכה פגישה בהשתתפות אריה דרעי, יעקב ליצמן, משה גפני, מאיר פרוש ואיציק כהן בסוגיית המחוז החרדי.
 ---------------
השר גלעד ארדן מאשר בכנסת בתגובה לשאילתא של ח"כ מנחם לייזר מוזס: "אם לא תהיה ברירה - נסגור את קבר הרשב"י. יש חשיבות מאוד גדולה להסדיר את האבטחה והביטחון של המבקרים בו, כדי שחס וחלילה לא יאונה להם שום דבר רע".
 ---------------
חוק הגיור של אביגור ליברמן "בעד מדינה יהודית ולא חרדית" נפל - 24 בעד, 41 נגד. ח"כ משה גפני צעק בדיון: "גרוע מיאיר לפיד!".
 ---------------
סערה! גורם בצה"ל ל'כיכר': דברי הגאון הרב סנדר ארלנגר נגד החרד"קים והקריאה לגרשם מבתי הכנסת 'הסתה פרועה'.
 ---------------
עו"ד יאיר גולן סנגורו של אורי לופוליאנסקי ב'סקופים': "ציפינו גם למחיקת ההרשעה ולא רק לתיקון גזר הדין. ועדיין, אנו שמחים מאוד על התוצאה. הרווחתי חבר כמו אורי להמשך החיים"
 ---------------
ויסברג ב'בחדרי': 10 חודשים אחרי שיצחק סאמט ז"ל מתולדות אהרן נהרג במדרגות הלווית הרב וואזנר זצ"ל כלתו התארסה אמש עם בחור מהחסידות.
 ---------------
וייס ב'בחדרי': גפני בוועדת הכספים: "אני מעריך שכל עוד הקואליציה תימנה 61 חברים היא תחזיק עד סוף הקדנציה. יש מפלגות שצירופן לקואליציה רק יערער את עמידותה של הממשלה".
 ---------------
איתם לחובר מ'ערוץ 1' ב'קול החרדי': "המוסד להשכלה גבוהה לא מאשר למוסדות אקדמיים לפתוח כיתות ייעודיות למגזר החרדי. גם רישום של חרדים שאושר בעבר בוטל. הסיבה: בעקבות בג"צים נגד הדרת נשים".
 ---------------
 אברהם צמח ב'נייעס מייל': ויכוח סוער בישיבת הממשלה בין השרות גמליאל ורגב. נתניהו: "תפסיקו כבר להתנהג בממשלה כמו בגן ילדים".
 ---------------
אליעזר שולמן בטוויטר: בשקט מתהווה לו ציר פוליטי מעניין. שר הבריאות יעקב ליצמן ושר החינוך נפתלי בנט. השניים מתואמים ומזיזים דברים לטובת המגזרים שהם מייצגים.
 ---------------
כותרות היומונים על אורי לופוליאנסקי: 'המודיע': "סיפוק רב ממחיקת עונש המאסר על מייסד יד שרה". 'יתד': "דרמה משפטית: אורי לופוליאנסקי זוכה מעונש מאסר". 'המבשר': "סיפוק רב בכל שדרות הציבור בעקבות ביטול המאסר". 'הפלס': ההחלטה האכזרית בוטלה: אורי לופוליאנסקי לא ייכנס לכלא".
 ---------------
דוברו של רה"מ בנימין נתניהו בועז סטמבלר ל'ישראל היום': "בניגוד לפרסומים, נתניהו טרם החליט האם אריה דרעי ימונה לשר הפנים".
 ---------------
מוקד 60: גנדי קאופמן שנדקר על ידי מחבל בפיגוע סמוך למערת המכפלה ונלחם ימים ארוכים על חייו, נפטר הבוקר. הי"ד.
 ---------------
ישראל כהן ב'כיכר': שר הבריאות יעקב ליצמן יוצא היום לארה"ב לביקור ראשון מאז מינויו. ייפגש עם ראשי מערכת הבריאות ויחתום עימם על הסכמי שיתוף פעולה. בשבת ישהה בועידת אגו"י במיאמי.
 ---------------
ברוך קרא ב'ערוץ 10': אין לאהוד אולמרט כוונה לפנות לנשיא המדינה ולבקש חנינה.
 ---------------
אורי לופוליאנסקי ל'בחדרי': "לא שולל ריצה בעתיד לראשות עיריית ירושלים". על הפרקליטות: "ברוך שלא נתננו טרף לשיניהם".
 ---------------
לשכת סגן שר האוצר יצחק כהן: הועבר תשלום חודש דצמבר 2015 לכוללים ולישיבות לפי ערך נקודה 479.75 ש"ח לבחור ישיבה, ו- 863,55 לאברך כולל עדכון רטרואקטיבי לשנת 2015.
 ---------------
בנדר 'מעריב' בטוויטר: דיווח ממוקד הספירה של הליכוד: קרב צמוד בין צחי הנגבי לשר חיים כץ.
 ---------------
'הקול החרדי': מצבו של הגרח"ש ליבוביץ ר"י פוניבז' הדרדר הערב. בהיכל הישי' החלו כעת באמירת תהילים.
 ---------------
'ערוץ 7': התפתחות בחקירת המשטרה על חשדות חמורים במערך הכשרות בירושלים -

להמשך כנסו כאן:



 ---------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
שמחה גדולה - אורי לופוליאנסקי לא יילך לכלא!
עו"ד יאיר גולן בראיון: "הרגשתי במאמצים שלי את התפילות של הציבור החרדי. בניגוד לכל התחזיות, הוא לא הולך כלל לכלא. תיאורטית אפשרי שיעשה את העבודות שירות ב'יד שרה', אבל הממונה על השירות כנראה לא יאשר. ברמה המשפטית, הוא לא יוכל לחזור למשרה ציבורית".
מקורבו שליווה אותו ביממה האחרונה דודי שוורץ בראיון: "אתמול בלילה הלכתי איתו להתפלל, הוא היה חזק יותר מכולם. גם אתמול בערב בביתו, הוא היה זה שחיזק את המשפחה השבורה. אני 18 שנה צמוד אליו, היום הוא התפרק אחרי שנים של סבל. הטלפון שלו קורס משיחות של אדמו"רים, רבנים ופוליטיקאים, כולם שמחים איתו".
ישעיהו הבר מארגון 'מתנת חיים' בראיון: "ביקשתי היום מאורי שיעשה את עבודות השירות בארגון שלנו. על פי ההגיון והצדק היו אמורים לזכות אותו לחלוטין".
שמחיוף זוכה חלקית ויילך לכלא - עו"ד אבי במברג שליווה אותו בפרשה בראיון: "הרסו לו שנים מהחיים. שמח שהוקל לו משמעותית בעונש. הזיכוי שקיבל אומר שהוא יכול בעתיד לחזור לפוליטיקה ולמשרה ציבורית".
פרשת סמים חדשה נחשפה ב׳בחדרי׳ - עו״ד מרדכי ציבין המטפל בפרשה בראיון: ״גבר ואשה חרדים נתפסו עם מזוודת סמים. ביהמ״ש שיחרר אותם בערבות של 50 אלף דולר. יצטרכו להישאר בקייב. אני מטפל בתיק כרגע בהתנדבות״.
מעצר החתן - אביו שחר אשבל בראיון: "הבן שלי היה עם רעייתו הטרייה ועצרו אותו. אני חושש שגם לו יעשו עינויים. השמחה שלנו נהרסה. אנשים מבינים שיש פה משהו מגמתי, הנושא איבד כל פורפורציה. אנחנו יודעים בוודאות שהיו בחתונה אנשים סמויים".
שוב אפליית החרדים - איתם לחובר 'ערוץ 1' בראיון: "המוסד להשכלה גבוהה לא מאשר למוסדות אקדמיים לפתוח כיתות של חרדים. גם רישום של חרדים שאושר בעבר בוטל. הסיבה: בעקבות בג"צים נגד הדרת נשים".
מני גירא: בעלזא באירוע ענק בארנה - בעלות של מאות אלפים, לרגל יובל שנים להנהגת האדמו"ר. ניצחון וכישלון לנתניהו: הצליח להקדים את הפריימריז, אך חיים כץ שאינו מאנשיו ניצח ונבחר ליו"ר.
 ---------------
מהדורת חצות בסקופים:
• בלעדי ! שר הרווחה חיים כץ שנבחר ליו”ר מרכז הליכוד בראיון ראשון לסקופים: אני לא מופתע מהתוצאה, זה היה ברור לי. נתניהו שוחח איתי והוא מרוצה מאוד.
• ירמי אולמרט אחיו של רה״מ לשעבר בראיון מדבר על הכל: ההר הוליד זנב של עכבר. אנחנו עדיין לא שמחים אבל ישנה הקלה משמעותית. מבחינה היסטורית לא יהיה נכון להגיד שרה״מ ראשון הולך לכלא משום שהעבירות המיוחסות לו, לא קרו בלשכת רה״מ.
• מקורבו של הרב אורי לופוליאנסקי יצחק הלי בראיון: התחושה אינה לגמרי של שמחה, הרב שמחיוף הוא איש חסד עצום שסייע לאלפי תושבי העיר במאור פנים ולכן אי אפשר לשמוח.
• סנגורו של לופוליאנסקי, עו״ד יאיר גולן בראיון: ציפינו גם למחיקת ההרשעה ולא רק לתיקון גזר הדין. ועדיין, אנו שמחים מאוד על התוצאה. הרווחתי חבר כמו אורי להמשך החיים.
• פרקליטו של אולמרט, עו״ד אלי זוהר בראיון: בעת הזו אנחנו לא בודקים אופציות לחלופת מעצר. בהחלטה קבע השופט שכדי להרשיע אדם חייבים ראיות חותכות ולא ע״פ שמועות וליחשושים. שמחתי גם בשביל לופוליאנסקי על התוצאה.
• חיים מילר, שכיהן כמ״מ רה״ע י-ם אולמרט בזמן הולילנד בראיון: עינוי הדין שעבר על כולם עד ההחלטה הסופית, חמור יותר מגזר הדין הסופי. שוחחתי עם אולמרט אחרי ההכרעה בעירעור והוא אמר לי ״כנראה לא התפללת מספיק״. הוא מבין היטב את המשמעות שהוא הולך לכלא והוא מפנים את התוצאה.
•• מועצת הפרשנים בהגשת נתן משי, עם העיתונאים ישראל כהן, איתי גדסי ויענקי קצבורג: האם החגיגות לאורי לופוליאנסקי מוגזמות? מתי שמחיוף יכנס לכלא והאם בש”ס נותנים לו גיבוי?
• השופט בדימוס הרן פינשטיין בראיון: השופט רוזן חרג כאשר השתמש בשמועות, מאיר רבין קיבל עונש בגלל סטיגמה של ׳מאכער׳, אם היו קוראים לו לוביסט זה היה נשמע אחרת.
• חיים ריבלין תחקירן 'ערוץ 2' בראיון: 'המאכער' - הפרשן דני נוימן שסידר קיצורי דרך לפגישות עם מנכ"ל משרד בממשלה הרוויח אלפי שקלים לכיסו. למרות היותו מקורב לנתניהו, הסיפור לא יזיק לנתניהו. ישראל כץ וחכ"ים רבים קוראים ליועמ"ש לחקור את הנושא.
• מיכאל שמש - גל”צ: המדינה תגיש בעוד כחודש את תגובתה בעניין נשות הכותל. נתניהו הגיע לסיכום עם המפלגות החרדיות בנושא.
• עו”ד מרדכי ציבין בראיון: פרשת הסמים החדשה דומה מאוד לפרשת יפן. הזוג השאירו ילדים בישראל והפעילות כרגע היא להוכיח שהזוג לא ידעו על תחולת החבילה שנמסרה להם.
• יוני קלאר עורך אתר 'פיצ'פקעס': קופת חולים כללית הפסיקה לפרסם ב'יתד' מה שגרם ליתד לפרסם תחקיר על רופאים חילונים והמרחק מהשכונות החרדיות.
 ---------------
מהדורת יום שלישי במערכה:
הם מפחדים. טרור של ממש מופעל כנגד קו במערכה שלא לפרסם את ההקלטה של שיחת שני האברכים עם הגאון ר' דב לנדו. מתברר שסיפורי המכתב, לא היה ולא נברא.
הוראה מחוצפת בישיבת אור ישראל: להוציא את ספריו העמוקים "אהלי ישועה - רשימת שיעורים" על מסכתות השבת של קדוש ישראל הגאון האדיר ר' ישראל יצחק קאלמונביץ מאוצר הספרים.
במערכה עם סיכום ממצה ומקיף על פרשיית הרב לופוליאנסקי: פרק א' פרשיית הוללינד « פרק שני: המשפט «  פרק שלישי – החלטת העליון היום «  פרק רביעי: הרב אורי לופוליאנסקי בתהליכי משפטו  «  פרק חמישי: הרב לופוליאנסקי לאחר הזיכוי
הקלטות: דברי הרב אורי לופוליאנסקי לאחר צאתו מבית המשפט, וכן בכינוס ההודיה היום בבית המשפט, וכן הראיונות שהעניק היום לכלי התקשורת.
גזר דינו של הרב אורי לופוליאנסקי בראי העיתונות החרדית: ראיון נרחב ומרתק של הרב לופוליאנסקי לעיתון 'הפלס' שיפורסם בחלקו מחר « ב'הפלס' סיקרו בימים האחרונים את הדאגה הרבה וקראו להתפלל לזכותו וזיכויו של הרב אורי לופוליאנסקי – אך ב'יתד' שתיקה והתעלמות.
עו"ד יאיר גולן שייצג את הרב אורי לופוליאנסקי בראיון ל'במערכה': הקערה נהפכה על פיה והצדק והשפיות חזרו לשרור כאן.
הגאון הצדיק ר' סענדר ארלנגר: ציפיתי לפגוש חרד"ק ולמחות בו "חרד"ק". זהו העצה הטובה ביותר. לצערי לא הגיע חרד"ק.
מעקב במערכה: כינוס חירום של הנהלת המוסד תשב"ר עקב מצב כספי הקשה.
פרשני במערכה על החלטות ועדת הרמקולים של עירית בני ברק היום. בתקווה שתיאכף לגמרי ולא רק כלפי  מגזר מסויים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.