רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

מבזקים - מפה ומשם


כק מרן האדמו"ר מראדזין שליטא ידליק את הנר חנוכה השנה לציבור החסידים רק בנר ה' ביום חמישי בערב בביתו חזון איש 45 בני ברק
-----------------
בישיבת בויאן בי-ם המשגיח עלה לגג הבנין לחפש בחורים המסתובבים שם. בחור אחד סגר את הדלת אחריו והוא נאלץ לקפוץ מגג לגג עג שהצליח לרדת מהגג
-----------------
'מרכז החדשות': התפתחות! הגר"א פילץ ר"י תפרח ביקש רגעים לפני ירידת העיתון לדפוס, להוסיף את חתימתו למכתב ההוקרה לחברי הכנסת עליו חתומים גדולי ראשי הישיבות. הגר"א שוחח עם מזכיר הועדה הרוחנית הרב יהודה יברוב. הגר"א אינו נוהג לחתום על מכתבים ציבוריים. חתימתו מגיע לאחר שאינשי דלא מעלי הקלטוהו בחשאי בדברי שקר כביכול חתימתו זויפה.
-----------------
ירושלים: דיווח על פיגוע דקירה באוטובוס בשכונת רמות גרם לבהלה גדולה, כוחות רבים זרמו למקום. מדובר בקריאת שווא.
 -----------------
צומת גוש עציון: ניסיון פיגוע דקירה. מחבל נורה למוות - במקום טופל פצוע קל.
 -----------------
'יתד': הוועדה המארגנת שהוקמה לועידת 'דגל' הארצית: המזכ"ל יעקב אשר, מנחם שפירא, יצחק רייך ומשה שיפמן.
-----------------
היום: ועידת הגליל של משרד הפריפריה בעכו. ישתתפו: ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הפריפריה אריה דרעי והשר זאב אלקין.
 -----------------
ישראל כהן ב'כיכר': מרן הגראי"ל שטיינמן התבטא בחריפות נגד המערערים על חוק הגיוס ואמר כי "לצעוק מבחוץ קל מאוד". בנוסף הורה שלא לחגוג את אישור החוק כדי שלא להתגרות בחילונים.
 -----------------
מוקד זק"א: נסיון פיגוע דקירה במעבר עינב שבשומרון, המחבלת נורתה ונהרגה.
 -----------------
בוז'י הרצוג בועידת הגליל בעכו: "מצטרף לדרישת יו"ר ש"ס אריה דרעי להכניס דמויות מזרחיות בשטרות הכסף".
 -----------------
ברכת מזל טוב ליעקב טסלר חבר עיריית אשדוד, יועץ שר הבריאות ומראשי חסידות ויז'ניץ, לרגל נישואי הבת הערב ב'ארמונות חן'.
 -----------------
צביקה גרוניך ב'כיכר': כתובות גרפיטי גזעניות התגלו הלילה ליד בי"ס בבית שמש. על הקירות רוססו הכתובות: 'מוות לאשכנזים', 'היטלר חי' וצלבי קרס.
 -----------------
'בחדרי': שר הביטחון בוועדת חו"ב: "החרדים עומדים ביעדי הגיוס שהציבה הממשלה, הכוונה השנה לגייס 2700 חרדים נוספים והנתונים טובים"
 -----------------
בצל המתיחות הביטחונית: נתניהו ואבו מאזן לחצו ידיים בוועידת האקלים בפריז.
 -----------------
ציקי פרנק ב'קול החרדי': במכולת השכונתית ברח' מנחת יצחק בירושלים הוצב הבוקר מאבטח בעקבות הפיגוע אתמול ברח' שמגר הסמוך.
 -----------------
הקרב על המחוז החרדי במשרד החינוך, עו”ד יחזקאל רוזנבוים ב'סקופים': "יזמנו מכתב של הורים הקורא להשאיר את מאיר שמעוני בתפקידו כי מאז שהוא נכנס התחילו לטפל באפליה, ובגזילת כספי המשכורות של הגננות והמורות".
 -----------------
שר הבריאות יעקב ליצמן לוייס ב'בחדרי': "בישיבת הסיעה לא שוחחנו על מימוש הנורבגי. נורבגיה זו מדינה באירופה ולא יותר...".
 -----------------
ישי כהן ב'כיכר': על רקע החשש של חלק מנציגי ש"ס מהדחתו של מנהל המחוז החרדי מאיר שמעוני, מכנס הערב חבר המועצת הגר"ש בעדני את ראשי המוסדות והסמינרים הספרדים לדיון בנושא.

להמשך כנסו כאן:



 -----------------
 ישי כהן בטוויטר: נשיא התנועה הרפורמית שימש כאורח כבוד בכינוס השלוחים של חב"ד.
 -----------------
'בחדרי' חושף הקלטה מר"י תפרח הגר"א פילץ שאומר: "לא חתמתי על מכתב ראשי הישיבות של 'דגל', אני לא חותם על דברים ציבוריים, לא קראתי את חוק הגיוס המתוקן".
 -----------------
העיתונאי החב"די מנחם כהן מגיב בטוויטר לישי כהן: "סיפור שהתרחש לפני שנתיים, לא אורח ולא כבוד. אדם שהגיע באופן פרטי, מעצמו, ולא זכה לשום יחס".
 -----------------
 גרינצייג ב'בחדרי' בפרסום ראשון: מרן הגראי"ל שטיינמן פונה במוצ"ש לבדיקות רפואיות במעייני הישועה.
 -----------------
'הקול החרדי': הגר"ש בעדני יצא מביקור חולים אצל הגר"א בקשי דורון בביה"ח 'שערי צדק'
 -----------------
מזכ"ל 'דגל' יעקב אשר ב'קול חי': "אין צדק ביחסי הכוחות ביהדוה"ת, לכולם ברור שאנחנו לפחות 50%. ראשי הישיבות שחותמים על תמיכה בתיקון החוק עושים זאת מתוך הודאה על התיקון שנעשה".
 -----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
משבר המחוז החרדי במשרד החינוך!
סגן ר"ע ירושלים צביקה כהן בראיון סוער: "אף אחד לא יתערב לנו ולא יכתיב לנו. הרבנים שלנו, הם אלו שיורו לנו. בישיבה הערב עם הרבנים, נאמרו אמירות חמורות על התערבות המחוז החרדי. אם נראה שבתהליך ינסו להחזיר את האפלייה על בנות הסמינרים, נציב חומה ברורה. דרעי יתאם עמדות מול ליצמן, פרוש וגפני".
ליאור דטל 'דה מרקר' בראיון: "החרדים הפעילו מכבש לחצים על בנט, וגררו אותו לצאת למכרז על תפקיד מנהל המחוז החרדי. הבעיה הקשה כרגע: מי יהיה המנהל חרדי? האם מיהדוה"ת או מש"ס. אולי הפיתרון למנות נציג חילוני ולמנוע עימות פנים חרדי".
יצחק נחשוני 'מרכז העניינים' בראיון: "נציגי כל המועצות יחד ייפגשו בחנוכה. הבעיה לא רק מנהל המחוז, חלק גדול מהעובדים שם אנטי חרדיים. הם מתערבים ורוצים לשלוט בחינוך שלנו. אין ארגון חינוך שלא מתלונן שהמחוז מציק לו".
מני גירא: ״הפרשות החדשות שבצא"פ, אחת מהן עוסקת בפרשת טרור יהודי מהחמורות לאחרונה, חוננו מדווחים על 2 עצורים. פרשה נוספת חסויה לגמרי״.
אסור בהוראת בג"צ לגדל זקן בצבא? נטע כץ מנכ"ל ארגון 'שחר' בראיון: "האיסור של בג"צ היום לגדל זקן, הוא לחייל חילוני. לחרדים ודתיים יש אישור גורף לגדל זקן בצבא. שום דבר לא השתנה בעקבות ההחלטה היום".
הסרטון נגד הציבור ה'מזרחי' שעורר סערה - ישראל זעירה מנכ"ל 'באמונה' בראיון: "רצינו להעביר מסר בעניין מכירת דירות לציבור הדת"ל. טעינו כשהפצנו את הסרטון שמציג אפלייה גזענית. עברנו מתקפה תקשורתית אכזרית היום. עושים חשבון נפש ומתנצלים".
 -----------------
מהדורת חצות בסקופים:
הסערה סביב תמיכת ראשי הישיבות בתיקון חוק הגיוס.
• ההקלטה המלאה של ר”י תפרח הגר”א פילץ: "נורא ואיום, שלחו לי שליחים אך סרבתי לחתום, הסברתי להם שאיני חותם על נושאים ציבוריים".
• ישורון תורג'מן מ'קול ברמה' בראיון על סערת המחוז החרדי במשרד החינוך והכנס בבית הגר”ש בעדני.
• רצח הנער מוחמד אבו חדיר. יוסף חיים בן דוד שהיה מעורב ברצח לא הורשע, חוסן אבו חדר אביו של הנער שנרצח בראיון: הוא משקר אין לו שום בעיה נפשית הוא ניהל חנות ותכנן חודש את הרצח.
פרקליטו של יוסף חיים בן דוד, עו”ד אשר אוחיון: יש לו בעיה נפשית ונוכיח זאת.
• מצבו של הגר”א בקשי דורון, מנהל מח' פנימית בשע”צ הד”ר גבריאל רונטר: מצבו טוב והוא ישוחרר בקרוב מאוד.
• מי יחליף את ינון מגל בכנסת? גיא עזרא מ'סרוגים' עם כל התרחישים.
• למרות פסיקת ביהמ״ש, 13 ילדים בעלי צרכים מיוחדים בערד ללא בית ספר, עו”ד צבי רוזנטל: זו אנטישמיות של גורמים בעירייה, הם מונעים גן מילדים מיוחדים בגלל שהם חרדים.
• הרב מנחם מענדל פרידמן מנהל בית חב''ד אור יהודה  בראיון: אנו שמחים על השלום עם הליטאים, ההתנגדות לחב“ד כבר לא קיימת, הרב פוסטבסקי יגיע מחר לאירוע שלנו.
• עורך העיתון ׳דתי מקומי׳ בצפון שמעון כהן בראיון: החרדים בטבריה מרגישים יותר בנוח להתגייס לצה״ל ללא העין הבוחנת של כלל החברה החרדית.
• סערת תשדיר הפרסומת של ׳באמונה׳, ישראל זעירא מנכ״ל חברת ׳באמונה׳ בראיון: מדובר בתקלה נקודתית ואנו מתנצלים עליה. אם הדוברת שלנו לא הייתה בחופש, סירטון שכזה לא היה יוצא לפועל. ניסינו להצחיק ונכשלנו.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 1900529191 שלוחה 1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.