רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

מה הפסיד פולארד?

מאמר המופנה ליונתן פולארד שנכתב ע"י אברהם ד. גרינבוים בעיתון בקהילה.
קריאה נעימה.
"בגדול, גונתן , לא הפסקת הרבה. העולם לא השתנה באופן מיוחד. מדויק יותר: לא נהיה טוב יותר. ובכל זאת על קצה המזלג, דברים שאולי יעניינו אותך.
בנייני התאומים כבר אינם, סאטמער הפכה לשתיים, גם באבוב, גם ויז'ניץ, גם פוניבז',. סדאם חוסיין הכניס כוחות לצבא כווית. כוחות הברית התקוממו, הזהירו אותו, הוא שלח טילים לישראל. כל המדינה חבשה מסכות אב"כ. כי איזה רמאי קטן מכר לארה"ב לוקש שיש לו גרעין. רק תראה כמה המידע המסווג שמעבירים למדינות אחרות לא שוות כלום.
אל על כבר לא מחללת שבת, היום זה AM-PM. בנק לאומי כבר לא מחללת קברים, היום זה גולובנציץ. הירש מבקר עדיין ברשות הפלסטינית, זה לא הירש עצמו אלא היורשים שלו, לא את ערפאת עצמו את היורשים שלו. שמידל אם תהית זה אותו אחד.
נדבר קצת פוליטיקה?
ש"ס עברה טלטלה של ממש וחזרה לאותה נקודה, אריה דרעי הוא היו"ר, קוראים לו היום מכלוף. סוג של טרנד, עטרה ליושנה וכזה. הרב יוסף מוסר עדיין את השיעור הידוע בלווין, וזה משודר רק בקול חי, קול ברמה שייך לצרפתים הרשעים, אה, כן. באמצע היו כמה שנים שדרעי וכמה מבכירי התנועה נטשו את המשרה ולאות הזדהות איתך הסתגרו ללמוד תורה בכלא מעשיהו, הכל חזר לקדמותו, חזל"ש.
ביהדות התורה הענינים פחות מורכבים, פעם קראו לו אברהם יוסף לייזרזון למי שחיכה לחוק הנורווגי עד בוש, היום קוראים לו יעקב אשר. לייזרזון אם שאלת, הספיק בינתיים להשתתף בעוד 31 מעמדי 'קונוונשן' של אגודת ישראל בארה"ב, ואל תתמה, והלא ישבת רק שלושים שנה בכלא?! לייזרזון זוכר בבהירות שבתשמ"ז היו שתי ועידות, לך תתווכח.
עוד משהו מהותי? מרן הגר"מ פיינשטיין נסתלק לבית עולמו. פוטין זכה בבחירות (אומרים שהוא איש ק.ג.ב. לשעבר). פוטין נעלם ל`11 יום (אומרים שהוא איש ק.ג.ב לשעבר). הרב רבינוביץ מתמנה לרב הכותל. הנשיא קלינטון מסרב לחון את ג'ונתן פולארד הכלוא יותר משני עשורים, רבין נרצח ע"י בן בליעל ופרס מתמנה לראש ממשלה. הרב גרוסמן מדליק משואה, דגל התורה מתפצלת מאגודת ישראל ורצה בנפרד, נכנס איזה ח"כ צעיר, ראש כולל באופקים, אומרים שהוא עילוי ויש לו ראש מתאים לוועדת הכספים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.