רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 בדצמבר 2015

הילולת ישיבת "כסא רחמים" התקיימה אמש ב"גני התערוכה" עם קרוב ל-7000 איש - גלריית ענק 115 תמונות






קרוב לשבעת אלפים איש השתתפו בדינר השנתי של ישיבת "כסא רחמים", המכונה בפי כל "ההילולא". המעמד התקיים ברוב פאר והדר באולם הגדול ביותר במרכז התיכון מרכז הירידים "גני התערוכה" ביתן 2 תל אביב. מדובר באירוע בסדר גודל שטרם נראה כמותו בארץ.

בערב המיוחד, השתתפו שורה ארוכה של כמאתיים רבנים, דיינים, ראשי ישיבות, ואישי ציבור שפיארו את בימת הכבוד. ובראשם מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז שליט"א ומרן הראשון לציון הגאון רבי שלמה עמאר שליט"א.

רבה של הקהילה החאלבית בניו-יורק הגאון רבי הלל סתהון שליט"א הגיע ליום אחד לארץ, במיוחד להילולא, ובירך על מרן הגר"מ מאזוז "ברוך שחלק" בשם ומלכות.

ההילולא המסורתית המתקיימת מזה 41 שנה ברציפות (!), היא לזכר גדולי ישראל, קדושי עליון, שתאריך פטירתם חל באותו שבוע, והם: רבנו הרמב"ם, הגאון הקדוש רבי יעקב אבוחצירא זצ"ל, הגאון "עמוד ההוראה" רבי כלפון משה הכהן זצ"ל, בנו הגאון המופלא רבי אברהם מגוץ הכהן זצ"ל, ומרן הגאון מייסד הישיבה רבי מצליח מאזוז זצ"ל.

טליתו של מרן ראש הישיבה שליט"א נמכרה במעמד במאה ואחד אלף שקלים.

​ וזכות ביקור של ראש הישיבה בביתו של התורם נמכרה בששים אלך שקל. בסוף הערב נערכה במקום הגרלה על שני רכבי שברולט בין התורמים,

​ כאשר ​
במהלך השבועות האחרונים היה פרסום מקדים על האירוע בערוצי הרדיו קול ברמה, וגלי ישראל, ​והוגרלו מתנות יקרות ערך מידי יום בשידור חי
​.​


השנה, חיכתה לבאי ההילולא הפתעה. כל אחד מבאי הכנס קיבל את הספר המהודר "אוצרותינו", הכולל מסע אל אוצרות התורה לאור חידושיהם ולקחיהם של רבותינו הספרדים.

לגלריה כנסו כאן:
 



















































































































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.