רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

12 ב'מרכז החדשות':

חוצפה וחציית קו אדום!
זיוף מחוצף: אנשי עץ שתלו את חתימתו של הגר"א פילץ במכתב ראשי הישיבות במטרה להוציא ממנו הכחשה. המכתב שיתפרסם מחר ב'יתד' עם חתימת גדולי ראשי הישיבות. הודלף לאתר הפסול 'בחדרי חרדים' ב'נצח' שרבבו את שמו של הגר"א פילץ למכתב לאחמ"כ הקליטו אותו בחשאי בסיפורי שקר כי "זייפו את חתימת הרב".
בהקלטה חושף הגר"א פילץ כי אינו נוהג לחתום על מכתב ציבוריים אך יצא מגדרו במכתב הוקרה נפרד לחברי הכנסת: "כתבתי הבוקר מכתב שאני לא יכול לחתום ואמרתי שאני לא מתערב, אולי אפרסם את המכתב הזה, זה גם מכתב לחברי הכנסת שאני מודה להם על העזרה לישיבה שלנו, אבל על המכתב הציבורי אינני יכול לחתום".
גדולי ראשי הישיבות במכתב הוקרה לח"כים: "והן עתה השיגו בפועלם בעצת גדולי הדור שליט"א, הרווחה והצלה לעולם התורה בתיקון המצב שהיה בו איום קיומי על המשכיות נצחיות עולם התורה ח"ו, וע"י הרווחה שהצליחו במעשיהם נוכל בס"ד להוסיף ולהרבות ספסלי ביהמ"ד, לבלתי ידח ממנו נידח לרעות בשדות זרים"
לקראת ועידת 'דגל התורה' ההיסטורית, מזכ"ל 'דגל התורה' יעקב אשר בראיון: " אנחנו לא מחפשים להיפרד מאגודת ישראל אך ברור כי אין שום הצדקה ליחסי הכוחות, 'דגל' הוציאה 90 אלף איש לרחובות ביומיים, המצב כיום לא משקף את הגודל האמיתי. בימים הקרובים תתכנס הועדה המכינה לקראת ועידת 'דגל' בסוף החורף. נושא פריימריז לא יעלה על הפרק. יתקיימו דיונים על כוחה ועצמאותה של 'דגל', עולם החינוך וארגוני הקירוב".
מכשרים: 0799112548

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.