רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בנובמבר 2015

אשדוד סוערת: בן האדמו''ר הביא עבריינים שירביצו לבחורי הישיבה

מאת אשדודי

העיר אשדוד סוערת וגועשת בימים אלו לאחר חילופי מהלומות כבדים בין בני האדמו''ר מטשערנוביל אשדוד לכמאה בחורי ישיבה חסידיים שלמדו בעבר בישיבת טשערנוביל אשדוד שנסגרה במים האחרונים עקב סכסוך כבד של בני האדמו''ר מטשערנוביל אשדוד לראש הישיבה הרב ישעיה שלו קאהן, אחד מהרבנים הגדולים באשדוד שכיהן כראש הישיבה.

בין בני האדמו''ר לראש הישיבה קיימת זמן רב מתיחות רבה על רקע פופולריותו והאהדה הרבה שהוא זוכה לה מבחורי הישיבה, שלטענת בני האדמו''ר, פגע בהערצה שלהם לאדמו''ר שעומד בנשיאות הישיבה. על כך, החליטו בני האדמו''ר לפטר את הרב קאהן מראשות הישיבה במים האחרונים אך נתקלו בהתנגדות חריפה של בחורי הישיבה שהחליטו ללכת בעקבות רבם ולא להישאר בישיבה תחת חסות בני האדמו''ר שפועלים בכח הזרוע.

כשהשלימו בני האדמו''ר עם סגירת הישיבה עקב נהירת בחורי הישיבה אחרי הרב קאהן, עלו טענות ממקורבי הרב קאהן כי בנין הישיבה מגיע להם כי הוא בנה, ייסד והקים את הישיבה בעשר אצבעות. מנגד, טענו בני האדמו''ר כי הם דאגו למימון הבנין.

לאחר דין ודברים, עימותים ופאשקוולים ברחבי אשדוד ולא רק, הלכו שני הצדדים לבוררות אצל הרב מרדכי גרוס מאשדוד שפסק כי הישיבה תישאר תחת ראש הישיבה הרב קאהן אך הבנין יישאר בחזקת בני האדמו''ר מטשערנוביל אשדוד.

במוצאי שבת האחרון, הסתבכו הדברים. 

בחורי הישיבה סירבו לעזוב את הבנין הישיבה וחיליק טווערסקי, בן האדמו''ר ומי שהיה עבר הבעלים של אתר JDN שכר לא פחות ולא יותר חמישה שכירי חרב, עבריינים מקומיים שיתפרצו לישיבה ויגרשו את עשרות בחורי הישיבה במכות. 

וכך היה. העבריינים ששכר חיליק טווערסקי החלו להתפרץ לישיבה עם כלבים אימתניים ומסוכנים ורק לאחר שאחד הבחורים התקשר למשטרה ואלו עשו את דרכם למקום, נמלטו העבריינים מהמקום.

חיליק טווערסקי סירב להגיב לידיעה, כך גם, אחיו.

גם מטעם הרב קאהן לא נמסרה תגובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.