רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 באוקטובר 2015

ווארטים


״שני דברים צריך לזכור בחיים: לדאוג למחשבות שלך כשאתה לבד, ולדאוג למילים שלך כשאתה עם אנשים״.

״מוזיקה נותנת לדמיון לעוף, לנפש רוגע, לבדידות כוח, ולחיים הכל״.

איך אמר בן גוריון;
שהוא שונא את המוסלמים כי הם מזכירים לו את הפרענקים....
ואני אומר שאני שונא את
המוסלמים כי הם מזכירים לי את נטורי חרטא

תימני החליט לקנות סמארטפון אחרי שנים שהוא חלם על אחד. אחרי שבוע הוא נכנס לרכב עם הסמארטפון בכיס אחורי ומתיישב. תוך כדי שהוא יושב הוא שומע רעש של משהו שנשבר...אז הוא עוצם עיניים ואומר: "אלוהים, בבקשה שזה הגב..."

אדם קם בבוקר ומכין לעצמו נס קפה:
שם קפה- שזה מר מאוד, מוסיף סוכר - שזה מתוק מאוד, שופך מים רותחים, ועל הכל מוזג חלב קר... קיצר, ניגודיות לשמה!! חם, קם, מר, מתוק :)
ואז אומר.. ריבונו של עולם, אני לא יודע איך יהיה יומי שמתחיל עכשיו (מר? מתוק?! חם, קר...?) אבל מה שבטוח שהוא יהיה: "שהכל נהיה בדברו"
-  ככה יהודי צריך לפתוח את הבוקר... בידיעה שה' מחליט איך יהיה יומו .

מנהל ישיבה ידועה עלה לשמיים שאלו אותו במה התעסק אמר כי היה מנהל ישיבה, אמרו לו אתה הולך לגהינום. הוא שאל למה, האם בשל כך מגיע לי גהינום, אמרו לו חלילה, אלא פשוט אין מקום בגן עדן כל המקומות תפוסים...

א מנהל פון א באוויסטע ישיבה איז ארויפגעקומען אויף יענע וועלט צום בית דין של מעלה.
״מיט וואס האט איר זיך באשעפטיגט אויף די עולם התחתון?״
/ איך בין געווען א מנהל און יענע באוויסטע ישיבה.
״אריין און גהינם״
/וואס??!!?? מיר קומט גהינם??
״ניין, חס ושלום, נאר סאיז פשוט נישט דא קיין פלאץ און גן עדן. מזעמיר שוין איבערגעפילט!״


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.