רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 באוקטובר 2015

מבזקים - מפה ומשם


הסקופים: לשכת רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ' פרסמה הודעה בשם בית מרן הגר"ח קנייבסקי ומרן האדמו"ר מגור כי ההוראה שלא ללכת לכותל או להתקרב לעיר העתיקה איננה נכונה.
-----------------
אתר 'כיפה': קבוצת נוכלים פרסמו בפייסבוק קמפיין גיוס כספים למשפ' הנרצח נחמיה לביא הי"ד. כתבו שזה בשיתוף המשפחה, הכניסו את תמונתו עם טלית וגייסו אלפי דולרים. הקמפיין ירד לאחר פנייה נזעמת של משפ' לביא.
-----------------
האדמו"ר ממונקטאש שליט"א נפל פעמיים בשמחת תורה עם הס"ת ובפעם השנייה נפל עם הס"ת על הריצפה.
לאחר יו"ט הוכרז בקהילה על תענית רבתי.
-----------------
בחסידות  45-BOBOV  נמכר השנה הזכות להחזיק את הס"ת של האדמו"ר בליל שמח"ת בסכום של 7 מליון דולר לששת ההקפות הראשונות, מליון דולר לכל הקפה.
בחסידות מקווים לקבל את הכסף כמה שיותר מהר עקב המון חובות למוסדות.
-----------------
האדמו"ר מויזניץ מונסי פונה במהלך החג ביום השני לבית החולים לאחר שלא חש בטוב.
-----------------
בישיבת גור בסטמפורד היל שבלונדון אותר המנקה הבוקר כשהוא ללא רוח חיים - כוחות המשטרה שהגיעו למקום עצרו את המנקה של הבית כנסת הסמוך לישיבה ונשארו במשך כל היום להמשך חקירה.
• גבאי בית הכנסת פינטר׳ס בסטמפורד היל התמוטט באמצע ההקפות ופונה לבית החולים - לא נמסר מצבו.
-----------------
דרמה בגור!!!!! הוראה מהרבי לא הולכים לכותל עד להודעה חדשה
-----------------
ראשוני ובלעדי!!!
נתפסו שני חסידי גור בכותל המערבי...
-----------------
בטיש הושענא רבה בויז'ניץ שרו הלילה 'יודע בגוים' לזכר הנרצחים הי"ד. ישראל כהן: האדמו"ר ביטל את נסיעתו לכותל באסרו חג.
-----------------
ר"ע אלעד פרוש מזהיר במכתב לרב העיר על מצב הנוער הנושר: "כמעט אין בית אשר אין שם מת רוחני, עשיתי כל מה שיכולתי למרות שאף אחד לא עמד לצידי". כשתתגלה גודלה של הבעיה, אוכל לומר "ידי לא שפכו את הדם הזה".
-----------------
מלחמת משטרת אשקלון בברסלבים הרוקדים
חסידיו של רבי נחמן מתעקשים להפיץ את תורתו בצמתי אשקלון, ובמשטרה לא עוברי על כך לסדר היום. ברסלבר: "פתחו לי תיק עם טביעות אצבעות והמתנתי בתחנה כאילו שאני איזה פושע". המשטרה: נהגים מבוהלים שנתקלים במחלקי החוברות באמצע הכביש מתלוננים. התוצאה: מעצרים, קנסות והרחקות
-----------------
בהקפות שניות בצאנז נצפו הלילה: יעקב ליצמן. חנוך זייברט. שרוליק פרוש. מאיר רובינשטיין. משה ליאון. מנחם שפירא. צורי קריספל ולייזר סורוצקין.
-----------------
שר החינוך ויו״ר הבית היהודי הגיש ליו״ר הכנסת מכתב לפיו לפי החוק הנרווגי, הוא מבקש להתפטר מהכנסת ולהמשיך לכהן כשר החינוך. 
התפטרותו תיכנס לתוקפה תוך 48 שעות מהגשת המכתב.
בכך מקיים בנט את הבטחתו כי יתפטר מחברותו בכנסת על מנת לאפשר את כניסתה של שולי מועלם כחברת כנסת מטעם הבית היהודי, על פי החוק הנורווגי שיזמה הבית היהודי.
-----------------
בצאת החג התקיימו ההקפות השניות ברמת גן ברחבת המועצה הדתית. כל מי שעבר באזור ראה שההכנות החלו במהלך החג. לפחות כשעה לפני צאת החג החלו להגיע מאבטחים ושוטרים על אופנועים והחלו להציב את המגברים. חילול חג לכל דבר ועניין. ביזיון לספרי התורה
-----------------
חמאס פרסם סינגל בעברית על בסיס השיר "מי שמאמין".. - "נשלחנו לחסל את הציונים" משרד החוץ פנה לפייסבוק ויוטיוב בבקשה רשמית: "הסירו את סרטוני ההסתה מהרשת".
-----------------
המקובל הגה"צ רבי דוד בצרי - יושב שבעה על פטירת אחיו הגאון רבי ששון זצ"ל בבית המנוח רחוב יוסף בן מתתיהו 31 שכונת גאולה, בירושלים

להמשך המבזקים כנסו כאן:


-----------------
אברהם צמח ב'נייעס מייל: יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התפטר מהכנסת. התפטרותו תיכנס לתוקפה תוך 48 שעות.
-----------------
יצחק נחשוני ב"מדברים אקטואליה" ב'קול חי': "לאחרונה פורסם שאלי ישי נפגש עם נתניהו במעונו הרשמי. בידיעה ברורה אני יכול לומר שהם נפגשו לאחרונה כבר עשר פעמים".
-----------------
ח"כ בצלאל סמוטריץ (שהיה עד ראייה לפיגוע הדקירה) ב'מטבחון': " אני חושב שהממשלה חייבת לנקוט צעדים יותר דרסטיים להשבת הביטחון. שלב ראשון ביחס לירושלים זה לסגור את החנויות שמחפות ומאפשרות את הפיגועים האלה, בלי בג"ץ ובלי בצלם"
-----------------
ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) תושב קרית גת: "שוב מתברר לנו שהטרור הרצחני אינו מבחין בין דם לדם ומאיים על האזרחים בכל שטחי המדינה ביו"ש ובירושלים, ביפו ובקרית גת, אני מחזק את כוחות המשטרה בקרית גת שדאגו לחסל את המחבל ובכך מנעו ממנו להשתחרר בעיסקה עתידית רק כדי להמשיך לעסוק בטרור"
-----------------
אדמקר ב'וואלה': הצבא החליט עקב קיצוצים לבטל את תפקיד רב שילוב חרדים. כיום משמש בתפקיד הר' שמשון קליין חתנו של הרה"ר לשעבר מצגר.
-----------------
'בחדרי': הנגיד רכניץ רכש פנטהאוז יוקרתי בפרויקט 'תנובה' ברוממה ירושלים. המחיר: 12 מיליון דולר. גודל הדירה: 700 מטר. בפרויקט רכש דירה גם הזמר מרדכי בן דוד.
-----------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי לקאהן וחכם ב'קול חי': "כל גדו"י אוסרים את העליה להר הבית. לאחרונה העניין נפרץ. צריך להיות חכם, לא צודק. אני מקדם הקמת 'מרכז מורשת מרן' במקום מרכזי בירושלים כדי שילדי ישראל יוכלו ללמוד על מורשתו".
-----------------
כוח צה"ל פשט בליל החג על ביתו של המחבל שרצח את הקד' נחמיה לביא ואהרון בניטה הי"ד.
-----------------
החלטות רה"מ נתניהו בכינוס חירום בכניסת החג בקריה בתל אביב: לזרז הריסת בתי מחבלים, להרחיב מעצרים מנהליים, לתגבר כוחות בירושלים ולהרחיק מסיתים מהעיר העתיקה.
-----------------
עימותים בסמוך לקבר רחל: מחבלים פלסטינים זרקו שלושה מטעני צינור לעבר כוחות צה"ל ולעבר מתפללים במתחם הקבר. למרבה הנס ובחסדי שמים אין נפגעים.
-----------------
אלפים מפגינים מחוץ לביתו של נתניהו. דיון הקבינט מתחיל כעת.
-----------------
השר לשעבר גדעון סער נצפה רוקד בהקפות שניות בת"א יחד עם בנו דוד.
-----------------
יו"ר יחד אלי ישי בתגובה לפיגועים בימים האחרונים: "אינתיפדה זה כאן.   בזמן שהחדשות מתפוצצות מהאיום והסכנה האיראנית, הטרור והמוות שולט כאן בחוצותינו.   הלב נקרע, שוב רצח של יהודים שכל רצונם הוא לשאת תפילה לאלוקים בכותל המערבי. עוד ילדים יתומים וצער בל יתואר שנגרם למשפחות".   והוסיף: די!  עם אינתיפדה צריך להתנהג כמו באינתיפדה!!!
-----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי: 
פיגועים אכזריים, לוויות קשות והרוחות סוערות!
הרב יוסף גל חמיו של הנרצח הק׳ אהרון בניטה הי"ד בראיון סוער: "ליבי אמר לי שלא טוב ללכת לכותל באותו יום. כששמעתי אמבולנס רצתי מיד, היו לי תחושות שקרה משהו לבתי. היינו כל החג בבית חולים, הבת שלי לא יכולה לשבת שבעה עם 11 דקירות. חשוב לי שרבנים יגיעו לחזק אותה. אנחנו עוברים לגור ליד ביה"ח, להיות כל הזמן עם הבת והנכדים. כששמעה שבעלה נפטר, לא הצליחה לדבר רק בכתה בכיות נוראיות".
ר"ע ביתר מאיר רובינשטיין בראיון: "ביתר קברה תושב יקר. עבדנו כל הלילה שהלוויה תתקיים עפ"י כללי ההלכה. בהו"ר קיימנו ישיבה עם נציגי 'קופת העיר' שיתמכו במשפחה, מחר נקיים ישיבה עם המשפחה והקהילה יחד, מתגייסים לטפל להם בהכל. גם הצבא וגם אנחנו בעירייה תגברנו את האבטחה בעיר".
יגל הנקין אחיו של הק' איתם הי"ד בראיון: "חבר סימס לי שאחי נרצח, זה עוול, חייבים לעשות משהו שזה לא יקרה שוב. שעות ספורות לפני שנרצח שוחחנו בטלפון. אחי היה עתיד להיות מגדולי הדור".
שבתי בנדט 'וואלה' בראיון: "ללא התקלה של המחבלים, הם היו ממשיכים בטבח ורוצחים חלילה גם את הילדים. המחבל שנפצע, נחטף ונשלף ע"י הצבא מתוך ביה"ח בשכם. בחקירה הם הודו שביצעו עוד 2 פיגועים לאחרונה שהסתיימו בנס ללא נפגעים".
אבי סופר עד ראייה לפיגוע בליל הו"ר בראיון: "ראיתי את המחבל יושב בתחנת אוטובוס, רועד עם ידיים בכיס. ניסיתי לשוחח איתו וכשראיתי שהוא חשוד, חייגתי מיידית למשטרה. דקה אחרי הוא כבר פתח במרדף אחרי קבוצת בחורים חרדים, דקר אחד מהם וניסה לדקור עוד. הייתי על הקו עם המשטרה, עד שחיסלו אותו. מפחיד להסתובב היום בכל העיר".
אלי שלזינגר 'בחדרי' בראיון: "בחסידויות הגדולות בירושלים החליטו לקחת חברת אבטחה פרטית. לא הייתה דרישה של המשטרה, אבל תיאמו איתם הכל. בחלק מהקהילות הדרישה הייתה של האדמו"ר. גם בקטמון בערלוי שהם לא בקו התפר הביאו אבטחה פרטית. לא הוחלט מה יהיה בשבתות הקרובות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.