רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 באוקטובר 2015

12 ב'מרכז החדשות':

ב'נצח' מלהיטים את השטח!
שלומי אייכלר חושף: למרות נחרצותו של הרב יום טוב זנגר נגד הבאת הרב אוירבך לדרוש ב'צעירים', ב'נצח' פועלים להבאתו בכל מחיר ומכריזים: "שמים פס על רבני וגבאי המקום". הרב מרקוביץ מ'מסורת התורה' הודיע לישיבתו להתייצב בדרשתו של הרב אוירבך במוצ"ש.
14 שנים אחרי: חוזרים לרגעים הגדולים מחייו הסוערים ומפטירתו ומנסה להקיף את דמותו, דמות הענק, של ראש הישיבה הישיש. בין היתר, חוזר אריה דרעי לימי המחלוקת בין ש"ס לדגל התורה, בקשת הסליחה המפורסמת שלו ממרן הרב שך ועוד.
הקלטה מדבריו של הרב רפי וולף נאמן ביתו של מרן הגרא"מ שך בדברים נוקבים נגד ה'קבוצה' המתיימרת להמשיך את מורשתו: "הם מפיצים כל יום שמועות חדשות בשם הרב שך – לא היה דבר שהוא רצה ולא עשה!  "י לי לפניי מכתב של הרב שך: 'העצה היחידה לא להיגרר אחרי ההפגנות כי לימוד התורה מחזק יותר מההפגנות'…. אנשים 'כאילו' של הרב שך רוצים הפגנות אבל רק צעירים הולכים –רק בני ישיבות והם אומרים שזה מה שהרב שך רצה – הם פשוט ירדו מהפסים".
השר ליצמן: "ממשלה רחבה? הממשלה תיפול"!
שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס היום לאפשרות שנתניהו יפעל לממשלת אחדות רחבה ויצרף את המחנה הציוני או לחלופין את 'יש עתיד' בשל המצב הביטחוני, ליצמן אמר: "ברגע שתהיה ממשלה רחבה של 82 - הממשלה תיפול".
מכשרים: 0799488085

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.