רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 ביולי 2015

מבזקים - מפה ומשם


מתי טוכפלד ב'ישראל היום': "סיפור הדיינים בפוליטיקה החרדית, חשף את הדם הרע הזורם בין חברי הסיעה החרדית, שהיה נדמה שחבריה למדו לשתף פעולה. השבוע נזרע זרע הפורענות, שהשלכותיו עשויות להתגלות כמרחיקות לכת".
----------------
כלא בטנר צפון קרוילנה אסיר מס. 09185-016
ג'ונתן פולארד - תאריך שחרור: 21/11/2015 ט׳ כסלו תשע״ו
----------------
יאיר לפיד במפגש עם תא כתבי הכנסת: "מעריך שנלך לבחירות בתחילת 2016. אני מתכוון לרוץ לראשות הממשלה". ומאותת לחרדים: "אני מאמין באלוקים. הסנקציות הפליליות לא היו דרישה של יש עתיד"
 ----------------
הסקופים: ההפגנה בדק' הקרובות מול ביה”ח רמב”ם, צביקה דודו של הנער המתנגד לטיפולים בראיון: פירר קבע כי גם טיפולים לא יעזרו אלא רק תפילות, האחיין שלי אמר אני רוצה רק תפילות
 ----------------
ריבלין בטוויטר: לפיד מחזר אחרי החרדים? רק בדיבורים. בשעה זו הם מנהלים בועדת חוקה מלחמה נגד סעיף סגני השרים בחוק הנורווגי המתייחס ליהדות התורה בלבד.
----------------
ישראל כהן ב'כיכר': הפתעה בבני ברק! כל הספרדיות תלמידות כיתה ח' בעיר שובצו בסמינרים, לעומת 13 אשכנזיות שעדיין ממתינות לשיבוץ.
 ----------------
"ממשלת נתניהו מתנהלת כמו מטוס בלי טייס" כך אמר במסיבת עיתונאים לקראת סיום מושב הקיץ של הכנסת יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, והוסיף: "אני שמח שכל אלו שחשבו שישראל ביתנו תיעלם ותיאלם, התבדו"
----------------
שערי צדק: נפטרה התינוקת בת הארבעה חודשים שנפצעה אנושות בליל תשעה באב מארגזי קרטון שנפלו עליה בביתה בשכונת בית ישראל בירושלים.
 ----------------
מהומה בדיון על החוק הנורבגי בוועדת החוקה: ח”כ אורי מקלב טען כי החוק יחזק את עבודת הכנסת ואמר כי ”שר האוצר לשעבר יאיר לפיד, למשל, מתי הגיע לכנסת? באוזניים נאלצו לסחוב אותו”. בתגובה החלו חברי כנסת מהאופוזיציה להפריע לנאום ונקראו לסדר
----------------
בני ברק: הגאון רבי ניסים בן שמעון אב"ד תל אביב קיבל דו"ח שלא עבר במעבר חציה
 ----------------
בג"ץ קיבל את עמדת הראש"ל הגר"י יוסף ודחה את הבקשה לבטל את מינוי עו"ד יעקבי למנכ"ל בתי הדין והמליץ למשרד המשפטים להביא פתרון שיאפשר באופן מיידי את מינויו למנכ"ל.
 ----------------
השר לשעבר שלמה בניזרי יושב שבעה בביתו בשד' גולדה מאיר 5 בירושלים על פטירת אביו ז"ל. מנכ"ל 'המודיע' אלעזר קנופף יושב שבעה בביתו ברח' יהודה המכבי 4 בירושלים על פטירת אביו ז"ל.
----------------
שער מוסף 'ממון' של 'ידיעות': תמונה של בנימין וייס בנו של הגאב"ד הגר"א וייס עם 2 שותפיו תחת הכותרת: "שותפים לא צפויים - חילוני, חרדי וכיפה סרוגה החליטו להקים ביחד חברה".
 ----------------
אלפים נהרו אמש במוצאי צום תשעה באב לרחבת הכותל המערבי: נצפו בתפילה; האדמו"ר מלעלוב, האדמו"ר מפינסק קרלין, האדמו"ר מנדבורנא ירושלים, האדמו"ר מסטריקוב, האדמו"ר מקוסוב ארה"ב, האדמו"ר מספינקא,הגה"צ רבי מרדכי זילבר מסטוטשין, ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, אב"ד רמות ג' הגה"צ רבי יצחק הלפרין, הגאון רבי חיים פסח הורביץ רב חסידי בעלזא באשדוד, סגן השר הרב מאיר פרוש ועוד.
 ----------------
 ברכת מזל טוב לחנניה צ'ולק יו"ר 'עזר מציון' לרגל נישואי בנו מחר באולמי 'ארמונות פרידמן' בב"ב.
 ----------------
'המבשר' בעמוד ראשון - כתבה על פטירת הרב חיים משה קנופף ז"ל עורך ומנהל 'המודיע'.
 ----------------
אבי שיף ב'בחדרי': מלחמת ההקצאות בבני ברק - זייברט עקף את סמכויותיו של יו"ר ועדת תכנון רובינשטיין כדי להפקיע שטח של קהילת "דרך אמונה" בנשיאות מרן הגר"ח קניבסקי לטובת גני ילדים.
 ----------------
 עידו בנבג'י בטוויטר: אין פתרון כעת למחלוקת בקואליציה על התקציב, האישור שתוכנן לשבוע הבא בממשלה בוטל. נתניהו חושד שהחרדים הצביעו נגדו בוועדה למינוי דיינים.

להמשך המבזקים כנסו כאן:


אברהם קאפ יו"ר 'עזרת אחים' בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "בשעתיים האחרונות חילקנו אלפי ליטרים של שתיה קרה לכוחות ההצלה והכיבוי שפועלים בשריפת הענק באזור בית שמש. במקום פועלים עשרות צוותי כיבוי, 13 מטוסי כיבוי ומסוק כיבוי בכדי להשתלט על הדליקה שפרצה באזור היישובים תרום, תעוז וכפר אוריה. בשלב זה עדיין אין שליטה על הלהבות, אוטובוסים הגיעו לזירה בכדי לפנות תושבים במידת הצורך".

דיווח ב”וול סטריט ג’ורנל”: יהונתן פולארד ישתחרר בתאריך שנקבע בנובמבר הקרוב.

אתר 2525: פעוטה בת מספר חודשים איבדה את ההכרה בביתה ברחוב אשלג בירושלים. יחיאל שטרן חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הפעוטה היתה ללא הכרה לאחר שלפי דברי בני המשפחה נפל עליה קרטון מגובה, יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה ובמצב אנוש".

'ערוץ 2' ו'ערוץ 10': כעת זה רשמי - ממשל אובמה נערך לשחרר בקרוב את המרגל פולארד. בכיר במדינת ישראל: "עדכנו אותנו על כך. זה יקרה בקרוב. אין לזה קשר להסכם עם איראן".

ברוך דיין האמת: הלוויתו של הרב חיים משה קנופף ז"ל מחשובי חסידי גור ומנהל עיתון 'המודיע', ב-13:00 משמגר, דרך ביהמ"ד הגדול של גור ברח' רלב"ח להר המנוחות.

עימותים בהר הבית: רעולי פנים התפרעו ויידו אבנים וזיקוקים, שוטרים פרצו למתחם אל-אקצה. בחור דתי עוכב לחקירה בהר לאחר שסרב להוריד תפילין ונשך שוטר.

שרת המשפטים איילת שקד בגל“צ: ועדת השחרורים האמריקנית תודיע עוד לפני נובמבר, מהו תאריך השחרור של פולארד"

ברוך דיין האמת: נפטרה מרת מלכה ברנדוין ע“ה בתו של הגר“מ גפנר זצ“ל ואמו של העסקן הירושלמי ברוך ברנדויין. ההלויה בשעה 16:00 בהר המנוחות.

דיווח: מתפרסם הבוקר צילום מסמך מהכלא בטנר בצפון קרוליינה בו שוהה פולארד. תאריך השחרור בשבת - 21/11 - ט' כסלו

ב"ב: ארון קודש הוצת הלילה בביהכנ"ס חב"ד בשיכון ה'. אחד המתפללים הסובל מבעיות נפשיות וחשוד במקרה נעצר הבוקר.

אלעד: עשרות משפחות קיבלו בערב תשעה באב תשובה שלילית בהרשמה לסמינר בעיר. ההורים מתכנסים יחד ביום רביעי.,

'כלכליסט': במקום קצבאות הילדים האוצר הציע לליצמן תכנית חיסכון לילדים שייפתח בגיל 18. ליצמן אמור לקבל דעת מועצת גדולי התורה להצעה.

הנער החרדי בן ה-16 שברח מביה"ח 'רמב"ם' מטיפולי כימותרפיה, מתחנן בסרטון שהפיצו בני משפחתו: "תנו לי למות בכבוד, רק שלא יטפלו בי בכפייה". מחר בשעה 18:00 צפויה הפגנה ברחבת ביה"ח.

אלעד: עשרות משפחות קיבלו בערב תשעה באב תשובה שלילית בהרשמה לסמינר בעיר. ההורים מתכנסים יחד ביום רביעי.,

'כלכליסט': במקום קצבאות הילדים האוצר הציע לליצמן תכנית חיסכון לילדים שייפתח בגיל 18. ליצמן אמור לקבל דעת מועצת גדולי התורה להצעה.

הנער החרדי בן ה-16 שברח מביה"ח 'רמב"ם' מטיפולי כימותרפיה, מתחנן בסרטון שהפיצו בני משפחתו: "תנו לי למות בכבוד, רק שלא יטפלו בי בכפייה". מחר בשעה 18:00 צפויה הפגנה ברחבת ביה"ח.

ברוך דיין האמת: ר' מימון בניזרי ז"ל אביו של השר לשעבר שלמה בניזרי. ההלוויה מחר בהר הזיתים.

דאגה בצאנז: אמו של האדמו"ר מצאנז שליט"א אושפזה היום במצב קשה בבי"ח בארה"ב שם מתגוררת.

ירושלים: 50 איש בהפגנה מחוץ לביתו של דרעי בעניין הגז. מנופפים שלטים במקום "לא להיכנע לטייקונים".

מהדורת חצות ב'סקופים':
• עוזי ברוך עורך 'ערוץ 7' בראיון: שר החינוך בנט שוקל להתפטר במידה והחוק הנורבגי יעבור. לפי הערכות בשל התנגדות נחרצת של היועץ המשפטי ובשל העלויות הגבוהות בסופו של דבר החוק יחול רק על שרים.
• מאות בנות באלעד קיבלו תשובה שלילית מהסמינרים, עו”ד יואב ללום בראיון: 50% מהבנות באלעד ללא סמינר, כנראה ראש העיר ואביו המשמש סגן שר במשרד החינוך מאפשרים לסמינר זלזניק לצפצף על החוק.
• המהומות בהר הבית, רפאל מוריס שרעייתו צעקה "מוחמד חזיר", ומשה פואה שנעצר לאחר שאמר "שמע ישראל" בקול רם, בראיונות על המעצרים ואיומי הערבים.
• הנער החרדי שברח מטיפול בכפייה, עורך דינו אפרים דמרי בראיון: ניסיונות להעביר אותו מהרמב”ם לשניידר.
• ביום שלישי שביתת המשפחתונים, יניב בר אילן דובר כח לעובדים בראיון: מצפים ששר הכלכלה יגיע לפגישה עם העובדות.
• צ'רלי ביטון מחוץ לביתו של השר דרעי בראיון: נתמוך בדרעי בכל מצב אנחנו מאמינים בו שיעשה מה שטוב לאזרחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.