רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 ביולי 2015

העצה שנתן דוד לאו להרב אריה שטרן

מאת איש הרבנות הראשית

הענינים במועצה הדתית בירושלים כבר מזמן על סף פיצוץ. הרב אריה שטרן רב העיר ירושלים פנה לנשיא מועצת הרה"ר לישראל דוד לאו וסיפר לו את כל מה שקורה ברבנות ירושלים וביקש שיעלה זאת לדיון במועצת הרבנות הראשית לישראל.

יעץ לו בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו את העצה הבאה. עשה לי טובה אל תסבך אותי עם הרב עמאר ויו"ר המועצה הדתית יהושע ישי. חמי הגאון הגדול הרב יצחק רלב"ג שהוא גם חבר מועצת הרה"ר לישראל כידוע לך עובד אצלם כרושם נישואין על אף שמזמן עבר את גיל הפנסיה, והם עדין משלמים לו משכורת. אתה תכתוב מכתב לעמיתי הראשון לציון והגאון הגדול הרב יצחק יוסף שליט"א והוא יפנה אליי במכתב שהוא מבקש להכניס זאת לסדר היום של המועצה. אם יפנו אלי להסיר זאת מסדר היום אני יגיד להם שאני לא יכול לריב עם עמיתי מרן הראשל"צ הרב יצחק יוסף. הרשל"צ הרב יצחק יוסף ישמח לכתוב לך מכתב כזה כדי להביך את הגאון הגדול מרן הראשון לציון אור עולם ורבה הראשי של ירושלים הרב שלמה משה עמאר שליט"א שמערכת היחסים ביניהם אינה מן המשופרות. ואכן כך עשה הרב אריה שטרן כשהוא מוציא מכתב להראשל"צ מרן הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א וזה מצידו פנה לעמיתו דוד לאו שיכניס זאת לסדר היום של ישיבת המועצה הקרובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.