רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 ביולי 2015

מבזקים - מפה ומשם


משיח מגיע גם לבני ברק:
הגאון רבי משה יהודה שניידר, החברותא של הגראי"ל שטיינמן, מספר כי בהתקרב ימי בין המצרים מעלה ראש הישיבה את חובת הצפייה לגאולה, ואומר כי פעם היו נוהגים לשיר: "זאלל שוין זיין די גאולה, זאל שוין זיין די גאולה, משיח זאל שוין קומען…"
----------------------
ישראל כהן בטוויטר
‏לונדון: גבאי האדמו"ר מתולדות אהרן הרב גבריאל שישא החליק  ביציאה מבית האכסניה בדרכם לאוסטריה, שבר את ידו. יצטרף לאדמו"ר בשבוע הבא כשישוחרר.
----------------------
ברוך דיין האמת.
אשתו של המוהרא"ש שיק זצ"ל הלכה לעולמה. הלויה ביום ראשון ליבניאל.
 ----------------------
הרב החשוד בהטרדות מהצפון - הינו הרב עזרא שיינברג ראש מוסדות אורות האר"י בצפת
והרבנים שעשו לו את השימוע יחד עם רב העיר צפת הרב שמואל אליהו , היו הרב גד מאיר כהן המכהן כר"מ שיעור ב' בישיבת אורות האר"י  - והרב אברהם אנג'ל משגיח הישיבה
----------------------
הרב הלל הורביץ מנכל מועצת בתי העלמין היהודיים: "לפי הערכות המשטרה ביממה של ההילולה פקדו את ציון הקבר של אור החיים הקדוש בהר הזיתים כ- 100,000 מתפללים. יש כאן ביטוי עצום לקשר הבל ינתק של הציבור הרחב להר הזיתים ולגדולי הדורות הקבורים בהר. הפגיעות וחילולי הקברים מצד הפורעים הערביים לא יחלישו את הזיקה העמוקה של העם היהודי אל הר הזיתים "וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ". מועצת בתי העלמין בירושלים תמשיך לפעול בכל המרץ להגברת התנועה היהודית לאורך כל  ימות השנה בהר הזיתים, ומודה לכוחות המשטרה והביטחון על שיתוף הפעולה באבטחת ההילולה"
----------------------
צה"ל העלה את רמת הכוננות באילת מחשש שחוליות ג'יהאד ישגרו רקטות לעיר כחלק מההתקפות שמנהל נגדן הצבא המצרי.
 ----------------------
תחקיר ב'הארץ': שר האוצר משה כחלון קידם את עסקי הנדל"ן של מקורבו איש העסקים קובי מימון כששימש ח"כ.
 ----------------------
עוד פרטים נחשפים: נתניהו הגיע ל'מעייני הישועה' בעיצומו של 'צוק איתן' במסוק צבאי שנחת ב'קרית אריה'. 5 מאבטחים התחפשו למדבירים. כשנתניהו נכנס דרך דלת צדדית, חג הליקופטר צבאי מעל שמי בני ברק.
----------------------
 ברוך דיין האמת: בארה"ב נפטרה הלילה לאחר מחלה הרבנית שפרה שיק ע"ה אשת האדמו"ר המוהרא"ש שיק זצ"ל. הלוויה תגיע לארץ ביום ראשון.
 ----------------------
מרן הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קנייבסקי יגיעו בשעה 10:30 לכנס בנושא סכנות הטכנולוגיה באולמי קונקורד בב"ב.
 ----------------------
גדסי ב'קול חי': יענקלה פרידמן מנכ"ל 'קו עיתונות' הדליף לעמית סגל את האייטם על הטיפול רפואי של נתניהו במעייני הישועה בב"ב.
----------------------
 סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן ביקר הערב בביה"ח 'מאיר' בכפר סבא אצל הגרד"צ קרלנשטיין יחד עם הנהלת ביה"ח.
 ----------------------
בכנס רבני "אריאל" במלון כינר-גליל: פאנל בהשתתפות גפני, סלומיאנסקי ומשה גרילק בהנחיית בצלאל קאהן.
 ----------------------
ר"ע קרית מוצקין חיים צורי משיב אש לגלסנר ב'קול ברמה': "הרב דרוקמן הוא רב על הנייר. שיתעסק בעניינים שלו ולא יגיד מה לעשות. קרית מוצקין היא עיר חילונית".
----------------------
 ישי כהן ב'כיכר': אזולאי מוחק את מורשת בן דהן ומבטל את רפורמת הרבנים שדרש דו"ח עבודה חודשי מהרבנים.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------------
העיתונאי ואיש הרדיו חיים הופמן מונה בימים אלו לעורך ומפיק התוכנית "שמונה עד עשר" ב'קול ברמה' בהגשת מוטי לביא, ולעורך התוכנית של יוסי אליטוב מידי שישי.
 ----------------------
ח״כ אורי מקלב ב'פילפוליטיקה': "המתיחות בין דרעי ונתניהו ובין משה גפני ומשה כחלון מסכנת את הקואליציה ועלולה לפגוע בחקיקה החרדית".
 ----------------------
ברכת מזל טוב ליו"ר איחוד הצלה הרב זאב קשש לרגל אירוסי בתו הערב עם הבה"ח יעקב פוזן.
 ----------------------
'ידיעות אשדוד' בכותרת ראשית כל העמוד שער על בחור הישיבה "שבת היום" שנעצר. "בעוד הרבנים מקפידים להתנער ממעשיו, חבריו לישיבת 'גרודנא' גאים באומץ הלב שלו".
 ----------------------
אתר 2525: ילד כבן 9 נחבל בראשו מפגיעת רכב ברחוב ליבנה באור יהודה ואיבד את ההכרה, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'אור יהודה' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ומצבו מוגדר קשה.
----------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
מני גירא: "גדולי התורה הליטאיים מתכנסים מחר בבני ברק ויצטרפו למועצת החסידית בפרק הנוסף במאבק על הטכנולוגיה".
סערת חוק הכשרות - מוביל המאבק ח"כ רועי פלוקמן מ'כולנו' בראיון: "אני יודע שאנחנו מחוייבים לסטטוס קוו, אבל המציאות משתנה. יש מאמץ מש"ס ויהדוה"ת להגיע איתנו להסדר. אם עד שבת נצליח להגיע להבנות החוק יעלה להצבעה בתחילת השבוע. חבל שנגיע לעימות קואליציוני נוסף בעקבות החוק, אין לנו אג'נדה להפוך את נושא הכשרות לקמפיין נגד החרדים".
הרב דוד דרוקמן רבה של קרית מוצקין בראיון: "ראש העיר מעניש אותי כי לא הסכמתי להשתתף באירוע עם שירת נשים ונעל את המועצה הדתית. זו עבירה פלילית, אגיש נגדו בתחילת השבוע תלונה במשטרה. כל פעם שהוא תוקף אותי, החילונים בעיר מחבקים אותי יותר. הוא לקח אותי כאויב אישי, מטיל עלי סנקציות".
יו"ר ועד כפר חב"ד הנבחר שמעון רבינוביץ בראיון: "ליפשיץ עזב את התפקיד הנוכחי בגלל החוק והתקנון החדש של משרד הפנים. יהיה לנו שיתוף פעולה מלא. מהבוקר רבים מנסים להוסיף שמן למדורה ולערבב פוליטיקה. זה לא יהיה אצלינו".
ישראל כהן 'כיכר' שהשתתף בביקור ההיסטורי בב"ב בראיון: "הביקור היה פתאומי מהרגע להרגע. אפילו מקורבי האדמו"ר מבעלזא שמעון וולף קליין ולייזר וינד לא השתתפו. למרות הפגישה, לא רואים עדיין הסכם חתום". 
----------------------
מהדורת חצות ב'סקופים': 
שינוי דרמטי ברחוב החסידי בעקבות החלטות מועצת גדולי התורה, מוסדות החינוך החסידי מיישמים את ההחלטות והעבירו מסר ברור להורים. ישראל כהן ויחיאל גלאי בסיקור מיוחד על המהפך ברחוב החסידי במאבק בטכנולוגיה.
•• מועצת הפרשנים עם העיתונאים יקי אדמקר ישי כהן ואיתי גדסי, האם בית הדין בב”ב יחסום את הווטסאפ במכשירים המוגנים כהוראת המועצת? מה בעצם ההבדל בין הסכנות שבטלגרם לסכנות בווטסאפ?
הדחת דירנפלד על ידי אבוטבול, משחק כדי למנוע כעס מצד התושבים?
• הרב ברוך פכטר רב המועצה מטולה: רבנים עובדים 24 שעות ביממה ו-365 יום בשנה ולכן לבקש מהם לרשום דו״ח פעילות זו שערוריה. טוב עשה שר הדתות הנכנס שביטל את ההחלטה.
• אפרים ברכה שסיבך את הרב פינטו נחקר; דיויד ליימן מחסידי הרב בראיון: לאור העובדה שהתיק נגד הרב תפור ואין בו אמת וסומכים רק על מילתו של ברכה, צריך לבטל את האישומים נגד הרב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.