רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 ביולי 2015

התנהגות חמורה ובלתי אחראית

מאת מזועזע

משהו לא ייאמן ראיתי הבוקר מתחת לביתי בבית שמש.
אדם שקורא לעצמו רב, הגיע לאסוף כסף בבית כנסת יד כהן בשכונה. בחוץ הוא פוגש אברך שהוא מכיר. (שניהם לא גרים בשכונה) ואומר לו בא ניסע, ושואל אותו רוצה לנהוג? האברך ענה לו אני לא יודע לנהוג. הוא אומר לו, זה בסדר, כך ת'מפתחות. כאן התחלתי להרגיש שמשהו ממש לא בסדר עומד לקרות לנגד עיניי.
הם נכנסים לרכב. האברך יושב במושב הנהג ומתחיל לנהוג. עושה רוורס ולא ממש מצליח בעל הרכב (הרב) היושב במושב שליד עוזר לו עם תיבת ההילוכים, האברך חוזר קדימה ושוב עושה רוורס וכמעט נכנס ברכב החונה ליד... זהו עד כאן אמרתי לעצמי. אני די בטוח ב-95% שרשיון נהיגה אין לאברך הזה, אני מיד ניגש אליהם ומציג להם תעודת שוטר מתנדב, ומבקש לאברך רשיון נהיגה? הוא מתחיל לגמגם. אני אומר לו כבה מנוע. ומבקש מבעל הרכב ת. ז. וכמובן שאף אחד מהם לא רוצה לתת לי שום כלום. הנהג יוצא מהרכב ואומר לרב 'אני ממהר אני הולך'. כמובן שצילמתי אותו אחרי שהוא לא ממש הצליח לא להסתיר את פרצופו עם הכובע שלו. ובעל הרכב צועק עלי אתה לא מתבייש אתה משתף פעולה עם מדינת הציונית עם המשטרה אתה חרדי? ועוד מחמאות שאני כ''כ אוהב... אני מזכיר לכם שהוא (בעל הרכב) טוען שהוא רב, אני עניתי לו שאני ציוני. נכון, ואפילו גאה בזה, אבל אתה שותף לפשע בזה שאתה נותן את מפתחות הרכב לאדם שלפי צורת הנהיגה שלו, רואים שככל הנראה אין לו רשיון נהיגה כלל, אדם שנוהג בלי רשיון הוא רוצח!! איך אתה עושה דבר כזה?!
הוא התחיל לומר לעוברים ושבים תציאו אותו מכאן הוא ציוני!! אני יזמין לך משטרה ישימו עליך אזיקים ובלה בלה בלה.... עניתי לו בכיף בא לי להיפגש איתך בתחנת המשטרה, הוא תפס את עצמו ונסע מהאזור. והאברך שנהג ללא רשיון שאל תושבים ברחוב (עלי) מי זה השייגעץ הזה?! משראה שאף אחד לא התייחס אליו, גם הוא עזב את המקום.
לפחות דבר אחד הצלחתי למנוע בוודאות שהאברך לא נהג עד לקניון נעימי בעיר (לשם הם היו אמורים להגיע) מי יודע מה היה יכול לקרות.... לא רוצה לחשוב.
מצורף תמונה: מצד ימין האברך שיער שחור. צד שמואל, 2 התמונות בעל הרכב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.