רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 ביולי 2015

בסרט ויזניץ פיטרו את הגבאים הותיקים

מאת ויזניצער

בשעה האחרונה נקראו אל חדר הרבי זצ"ל גבאיו הרב חיים מ. סבו ושרול קאהן כל אחד בנפרד ושם חיכה להם יודא מזמורשטיין והודיע להם בצורה חדה וברורה שתפקידם הסתיים כך בצורה הכי בוטה פיטרו אותם

היו כאלו שהאמינו שימי השבעה בסערט ויזניץ יביא בעקבותיו שלום בין המשפחה הניצות!
ידוע שזה כבר כמה שנים שהאדמו"ר החדש מתקוטט עם שני אחיותיו על כל הדברים במשפחה ובחסידות. ודבר זה הביא להרחקתו של חתן האדמו"ר זצ"ל הרה"צ רבי אהרן טובי שפיטץ מחצר סערט ויזניץ בארץ ובב"פ. חיכוחים מעין אלו גם היו בינו לבין גיסו האדמו"ר מקאסוב ויזניץ שליט"א, שהראה לו שהוא לא נכנע ופתח חצר עם חסידים פורחת ומשגשגת.
בתוך ימי השבעה ניסו כמה פעמים בני המשפחה וכן משבק"י האדמו"ר זצ"ל להביא לשלום סופית בין משפחת המלוכה, כנהוג בשנים האחרונות בכל החצרות, אולם האדמו"ר החדש מילא פיו מים ולא ענה שום דבר, וכן במהלך כל השבעה התעלם מאחיותיו הרבניות תליט"א שישיבו בחדר סמוך. היום בעת הקמה מהשבעה אחר שקם הוא, נכנס לחדר אחיותיו הרבניות והקים אותם מהשבעה, אולם בהוראה מלמעלה לא הירשו להיכנס לכמה ממשפחת אחיותיו, וכאשר אחת נכנסה העיפו אותה אנשי הבית בבושות מהחדר לעיני כל !
בהמשך בעת ליווי הנשמה לא הורשו לאחיות ללכת אחריו והלכו רק אחר שכל החסידים עזבו את המקום.
כרגע יש התעלמות בין האדמו"ר לבני המשפחה, לא מעדכנים אותם על שום אירוע חסידי ומשפחתי במלאת השבעה וכו'. הדרמה נמשכת כעת בסביבת האדמו"ר כאשר נודע ששני משבקי"ם שזכו לשמש את האדמו"ר זצ"ל יפנו את מקומם לחדשים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.