רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 ביולי 2015

'פיצ'יפקעס' חושף: הסלבס החילונים הבכירים שמתכנסים לשיעור תורה קבוע



חשיפה בלעדית לפיצ'יפקעס: מידי יום רביעי בשעה שתיים בצהריים, באים בזה אחר זה סלבס חילונים לצד אנשי תקשורת מוכרים יחד עם בכירים בתקשורת החרדית למגדלי עזריאלי בתל אביב לשיעור גמרא מיוחד ב'דף היומי' שמוסר הרב צבי לאו על מצע של כיבוד עשיר ומפנק כמיטב המסורת הצהל''ית.
אז מי מגיע לשם? לא תאמינו, אבל אנחנו הולכים להפתיע אתכם. פותחים בכבוד אכסניה: דובר צה''ל לשעבר אבי בניהו שמארח את החבר'ה במשרדו שבקומה ה-42, הקומקאי המפורסם נדב אבוקסיס, אלדד יניב - האיש והמחנה הציוני, הדיפלומט הישראלי אלון פנקס, הפובלציסט הקשוח יועז הנדלר, חושף השחיתויות תומר אביטל, המדיני של 'הארץ' - ברק רביד, העיתונאי ישראל כהן מ'כיכר השבת', יועץ התקשורת איציק סודרי וכמובן, היוזם, יועץ התקשורת ירח טוקר - האיש והטוויטר.
הכל התחיל כשנדב אבוקסיס צייץ לירח טוקר בטוויטר, ספק בהומור ספק ברצינות - כי ''כבר 25 שנה לא למדתי גמרא, אולי נתחיל ללמוד דף גמרא?''. טוקר, לקח את זה צעד קדימה וביקש מהרב צבי לאו למסור שיעור שנענה ברצון. ואז כתב אלון פנקס לטוקר ולאבוקסיס כי ''הוא נכד של הרב מאיר שפירא שיזם את 'הדף היומי' - מה שהדליק את טוקר שהחליט לצרפו לשיעור.
לפיצ'יפקעס נודע כי מה שהחל כציוץ הומוריסטי בטוויטר הפך למועדון יוקרתי נחשק של סלבס וטאלנטים חילונים שכמהים לשיעור גמרא, ולמארגני השיעור הגיעו פניות מצד בכירים בתעשיית הטלוויזיה, כוכבים ידועים ואפילו חברי כנסת חילונים בכירים - להצטרף לשיעור.
אחד ממשתפי השיעור אומר בשיחה לפיצ'יפקעס כי ''זה דבר מרגש. לראות חילונים וחרדים יושבים יחד, ולא סתם חילונים אלא בכירים בתחומם שמקדישים מזמנם למען שיח משותף בין המגזרים ולימוד דף גמרא, אין דבר יותר יפה מזה''

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.