רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 ביולי 2015

מבזקים - מפה ומשם


הרב עזרא שטיינברג החשוד במע"מ ומעשי סדום : אני מרגיש נורא במצבי את הישיבה שהקמתי שהרב שמואל אליהו ייקח תחת חסותו אני קורא לאשתי לבוא לקחת ממני גט .
-------------------
חיים הכט "באנשים"
מה שאריה דרעי עשה בבחירות האחרונות: שפל
-------------------
בהודעה ששלח ברכה לחברו ביום שישי האחרון כתב: "אחי היקר, זה לא ייפסק משום שהרשע פינטו דואג להזין עם חסידיו שקרים מתועבים, משמיים יברכו אותו ואת חסידיו, תודה על התמיכה ודברי התורה, שתהיה שבת שלום ומבורכת".
-------------------
ההלוויתו של תנ"צ אפרים ברכה ז"ל שהתאבד הלילה בירי מנשקו האישי בעיר מגוריו, תתקיים מחר בחלקה הצבאית בבית העלמין במודיעין בשעה 16:00.
-------------------
דוד סתיו נגד ביטול חוק הגיור: "ההחלטה תגרום להתבוללות".
-------------------
פטנט חדש לישועה מבית הרב אמנון יצחק:כל מי שמתקשר וצריך ישועה מורה לו הרב להצטרף כחבר רשמי לחסידות שלו-קהילות פז-מה שמחייב אותו לשלם דמי חבר-ומי שעושה כן מובטחת לו ישועה.הוא נהיה האדמו"ר מפז שליט"א.
-------------------
שר הכלכלה אריה דרעי על קולות הזעקה ש'מכרו הכל לחרדים': "אם היינו הולכים לממשלה עם בוז'י הרצוג, היינו שומעים את השרים לשעבר לבני ולפיד מצדיקים את מתווה הגיור".
 -------------------
איילת שקד ב'גלי ישראל': "נורא קל לשבת בתקשורת ולשכוח איך התנהל המו"מ. נתניהו סגר עם החרדים על הראש שלנו ומכר להם הכל. האלטרנטיבה הייתה להקים ממשלה עם בוז'י הרצוג".
 -------------------
אריה דרעי משיב לשקד: "צר לי שאנשים מתוך הקואליציה הביעו קולות של התנגדות על מתווה הגיור למרות שזה חלק מההסכם הקואליציוני
 -------------------
סקר מפתיע ב'בחדרי': כ-40% מהציבור חושב שאי קבלת תלמידים מעדות המזרח שומרת על איכות המוסדות, או שאין אפליה כזו בכלל. כ-11% מעוניינים בפיקוח ממשלתי.
 -------------------
הממשלה אישרה במשאל טלפוני את מינוי השר יובל שטייניץ לעמוד בראש הוועדה למינוי דיינים.
 -------------------
יואב ללום בתגובה לסקר 'בחדרי': ניסיונות ההפחדה של העסקונה המושחתת לא עוזרים. יותר מ-44% ביקשו התערבות גדולי ישראל בתופעה המכוערת
 -------------------
 כלכליסט': שר הרווחה חיים כץ פיטר את מנכ"ל משרדו יוסי סילמן בגלל סירובו לפטר שני סמנכ"לים.
 -------------------
'הקול החרדי': ברשת מבריחי הביצים שנחשפה בקרית ספר נעצרו 12 אנשים, במרכזם דמות חרדית בולטת משכונת חפציבה המחזיק במשרה ציבורית.

המנכ"ל המפוטר יוסי סילמן מודה בגל"צ: "טעיתי בענק בקיצוץ בקצבאות הילדים - יש משפחות שזה הלחם שלהם, ואני מודה בטעות
 -------------------
 הודעה שנשלחה הבוקר למוסדות החינוך של החינוך העצמאי: בהוראת מרן הגראי”ל שטיינמן ולאור האסונות לאחרונה, אין לקיים פעילות מים ובריכות בקייטנות החופש הגדול.
 -------------------
הצלם קובי הר צבי מ'בחדרי חרדים' ב'קול החרדי' מלשכת הגיוס: "ששה אוטובוסים, 300 בחורים, 25 מדריכים ואנשי צוות הגיעו בצורה מאורגנת. שביעות רצון גם מצד אכ"א וגם מצד המארגנים. רק חיילים קיבלו את הבחורים".
 -------------------
 הסקופים: סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן הגיע הבוקר עם בחורי ויז'ניץ וסלונים להתייצבות המרוכזת בלשכת הגיוס.
 -------------------
ח"כ משה גפני נגד ביטול חוק הגיור? נחום ברנע ב'ידיעות': פגשתי את גפני בכנסת והסביר לי שמפלגתו למדה לקח ונזהרת מלעודד את שנאת הרוב ולא מציבה דרישות בלתי אפשריות - את הדרישה המיותרת לבטל את רפורמת הגיור הציפה ש”ס ולא יהדוה”ת. בש”ס לא למדו את הלקח.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -------------------
ירח טוקר דוברו של ח“כ גפני: ברנע כתב את הדברים על דעתו בלבד. נושא הגיורים היה מהדרישות בהסכם הקואליציוני. גאים בהישג
 -------------------
 בישיבת הסיעה של ש"ס היום ישתתפו מועצת הנשים של התנועה, ביניהן עדינה בר שלום.
 -------------------
דאגה בחסידות סקווירא - נכדו של האדמו"ר חלה בדלקת קרום המוח. תפילות בריכוזי החסידות לרפואת הרב משולם זוסיא בן חנה יענטא.
 -------------------
אתר 2525: נעצרו יהודים ופלסטינים בחשד למעורבו
 -------------------
 יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי חשף כעת בדיון בכנסת: "שכרו של המורה החרדי נמוך ב-25% מכלל המורים בישראל בחינוך הממלכתי, ממ"ד וערבי".
 -------------------
מיוחד לימי בין המצרים: השבוע יופץ לכל מנויי הניוזלטר השבועי של 'חדשות המוזיקה' מקבץ מיוחד של שירים ווקאליים להאזנה והורדה, בנוסף לחדשות המוזיקה, הסינגלים והקליפים החדשים.
 -------------------
ב'המודיע', 'יתד נאמן', 'הפלס' ו'המבשר' אין אזכור הבוקר על מות ראש יאח"ה אפרים ברכה
 -------------------
'ישראל היום': המפכ"ל היוצא דנינו מתגורר באותו רחוב של ברכה והגיע למקום מיד עם היוודע פרטי המקרה. ברכה נחשב לקצין מאוים עד יום מותו, תקופה מחייו הוא הסתובב עם אבטחה צמודה.
 -------------------
הקלטה של הגאון הרב אליהו שלזינגר המתפרסמת כעת ב"מדברים אקטואליה" ב'קול חי' חושפת: רבנים דתיים עורכים חופות עם "גט על תנאי" בניגוד להלכה.
 -------------------
'ישראל היום' בכותרת ראשית: "רדיפה עד מוות"; תנ”צ אפרים ברכה לא השאיר מכתב אך מזה חודשים היה נתון למסע השמצות מחצר הרב פינטו. מקורב לרב פינטו: "אם המשטרה לא היתה רודפת את הרב ורעייתו, היינו היום במקום אחר".
 -------------------
'המודיע' ממשיך הבוקר במתקפה חריפה נגד הנציגים החרדים שנעדרו מההצבעה על ה'ספורטק': "משמעות החשיפה כי לתוכנית היו רק 13 ולא 14 מתנגדים, שאילו ארבעת חברי המועצה שנעדרו היו מתנגדים, הם יכלו להטות את הכף".
 -------------------
 ינון מגל לגל"צ: "אם היו לנו יותר מנדטים, רפורמת הגיור לא הייתה מתבטלת וש"ס לא היתה זוכה לבלעדיות בדתות".
 -------------------
ישראל כהן ב'כיכר': היום מתייצבים במרוכז בלשכת הגיוס בחורי ישיבות ויז'ניץ וסלונים שקיבלו צו ראשון, לצורך קבלת הדיחוי.
 -------------------
'קוקר': המקובל הגר"ב שמואלי במתקפה נגד החזקת אייפונים: "הם רוצחים משפחות שלמות - שכל הסרטן יילך על המכשירים, שיחזיקו רק מכשיר מבוקר עם מספר כשר שלא יהיה חילול ה".
 -------------------
 ברוך דיין האמת: שושי מסיקה רעייתו של ראש מועצת שומרון הפורש גרשון מסיקה נפטרה הערב לאחר מאבק במחלה הידועה.
 -------------------
משה ויסברג ב'בחדרי': מתווה הגז גם בהמודיע. מנכ"ל נובל אנרג'י זומר ינאם על המתווה בפורום המנהלים של העיתון.
 -------------------
דן מרגלית בטוויטר: בושה וחרפה לביבי נתניהו ולנפתלי בנט ולח"כי הליכוד והבית היהודי שמסרו ומכרו בפחות מנזיד עשים את הגיור לחרדים ובעטו ברבני צהר, ובעיקר בעם היהודי
 -------------------
 מהדורת12 ב'קול החרדי':
הגיור עבר לשליטה החרדית!
המפסיד ח"כ לשעבר אלעזר שטרן בראיון: "לא כל עבודתי הלכה לטמיון, אפשר עדיין להציל חלקית בוועדת חוקה. החרדים לא יכולים להחזיק במדינה לבדם, אם לא יהיו גיורים יהיה כפול התבוללות. אני לא סומך על רבנים חרדים יותר מהר' סתיו וריסקין. בנט עושה צחוק, מה יעזור שמצביע כעת נגד כשידע במו"מ הקואליציוני שמכרו הכל לחרדים?".
ח"כ בצלאל סמוטריץ' בראיון: "החלטת הממשלה היום טובה יותר. לדעתי גם בנט ושקד תומכים כמוני, רק בממשלה היו חייבים להתנגד. יש כמה שיקולים פוליטיים וחשבונות פתוחים עם ש"ס. גם רבותינו נוהגים בדעה הזו, הם לא אהבו את הפגיעה ברבנות שהיה בחוק שטרן"..
מני גירא: הגעת בחורי ויזניץ ללשכת הגיוס במרוכז, תתקיים מחר ונדחתה בשעה, בשל כמות הבחורים; 300 בלע"ה. ש"ס העבירה הבוקר תיקון חשוב לעתיד היהדות בישראל עם חוק הגיור. תיקון חשוב לסמכויות ותפקידים בבתי הדין. ובעקבות מתקפת הדת"ל בתקשורת, וכדי לא למתוח החבל עם כחלון, לא העבירה חוק הכשרות.
פרשת אפרים ברכה - יואב יצחק עורך 'ניוז 1' בראיון: "מאשימים אותי שבגללי הוא התאבד, אני דוחה את האשמות. עשיתי עבודה עיתונאית ונהגתי במקצועיות. ברכה הודיע שיתאבד אם יחקרו אותו, השאלה הגדולה למה לא החרימו לו את הנשק. לא רואה קשר בין פרשת הרב פינטו להתאבדות".
חוק הכשרות - עו"ד משה ארבל יועץ חקיקה של סיעת ש"ס בראיון: "הגענו למתווה מוסכם והיו הבנות ביום שישי שהחוק יעבור היום. בגלל ויכוח נוסף על ייבוא מוצרים, החלטנו לדחות ולהשיג עוד שבוע של מו"מ. נעשה הכל להעביר את זה לפני פגרת הכנסת".
 -------------------
מהדורת חצות ב'סקופים': 
פרשת הרב פינטו ונצ”מ ברכה, ידידו של ברכה העיתונאי בוקי נאה בעדות מזעזעת: אפי אמר לי הרב פינטו לא יעזוב אותי עד שאמות. נפגשנו בסוף שבוע באירוע והבנתי שמצבו לא טוב.
• העיתונאי יואב יצחק בראיון: ברכה איים מספר פעמים להתאבד אם תפתח חקירה נגדו והתרעתי על כך.
• בוטל חוק הגיור: הרב ברוך אפרתי יו”ר רבני דרך אמונה: תומך בביטול החוק, צריך לפעול בשיתו”פ עם הרבנות הראשית ולא ההיפך.
•• מועצת הפרשנים עם העיתונאים איתי גדסי יקי אדמקר וישי כהן, האם יש סיכוי לשינוי בהרשעת הרב פינטו בעקבות מותו של ברכה? מדוע חסידי הרב לא מגיבים למקרה הקשה? מה הפריע לברכה בהתנהלות של חסידי הרב?
• לולי היעדרות הנציגים החרדיים מאגו”י ובני תורה הספורטק לא היה עובר במליאה? אבי גריינצייג עורך בחדרי בראיון: מתברר שברקת הוסיף קול אחד בהכרזת התוצאה לטובתו ואם כן מתברר כי גם ללא שמחיוף היתה אפשרות להפיל את ההחלטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.