רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 ביולי 2015

ווארטים


היום מתחיל בין הזמנים,
או כמו שבחורי ישיבה בטיולים קוראים לזה:
ארבעה חבריא,
שלושה כובעיא,
שני מימייא,
אחד מסוק חילוץ מסוק חילוץ מסוק חילוץ מסוק חילוץ מסוק חילוץ,
שבשמיים ובארץ.

מחר ביתד
סגן השר ליצמן אישר למכור צמחים משמחים בבתי המרקחת.

אם התלבטתם בבחירות בין עלה ירוק לאגודת ישראל ובסוף הצבעתם לאגודת ישראל...... בחרתם נכון

מפלגת יהדות התורה ומפלגת עלה ירוק מתאחדים הוסכם כי יו"ר המפלגה יהיה יעקב ליצמן ואחריו גראס, גפני, קנאביס, אייכלר, באנג, פרוש, חשיש, מקלב, ומוזס.

ערבי ישראלי ואנגלי התערבו מי יכול להשאר בחדר סגור עם חזיר הרבה זמן....
הישראלי נכנס אחרי 5 דקות יוצא ואומר "אני לא יכול יותר" האנגלי נכנס אחרי 10 דקות יוצא ואומר "אני לא יכול יותר" הערבי נכנס אחרי שעתיים החזיר יוצא ואומר "אני לא יכול יותר"

זקן נכנס למניין של חסידים על-מנת להתפלל מנחה. עד שנטל ידיו ואמר "אשר יצר" מלה במלה נגש אליו חסיד אחד, מן החריפים שבחבורה, וקרא לו בקול רם:
זקן שוטה!
נעלב הזקן והגישו לדין. ראשון טען הזקן ותבע את עלבונו. וכשהגיע תורו של החסיד להחזיר תשובה, משך בכתפיו ואמר:
תמה אני, מה תביעה יש לך עלי?  אם אתה מותר לך להיות זקן שוטה, אני מדוע אסור לי לאמר "זקן שוטה"?...
על אותו משקל : אם למוחמד מותר להיות חזיר מדוע אסור לומר שהוא חזיר....

אב ובן קנו סחורה במטרופולין, והיה האב נושא ונותן עם המוכר על כל פרוטה ופרוטה.  אמר לו הבן:
אבא, למה אתה נושא ונותן עמו כל-כך? הן אני ואתה יודעים, שאין דעתך לפרוע את השטר.
החזיר לו האב:
בני, אדם הגון הוא, ואני חס עליו, שלא יהיה הפסדו מרובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.