רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 ביולי 2015

ווארטים


״לא נולדת בלי שכל, ושאחרים יגידו לך למה אתה לא מסוגל, אלא, נולדת עם שכל לעשות דברים שאתה מסוגל, ולהראות אותם לאחרים״.

״האנשים המצליחים בעולם הזה יוצאים ומחפשים את התנאים שהם צריכים, ובמידה והם לא מוצאים אותם, הם יוצרים אותם״.

בדיחה טובה המתאימה לשנת השמיטה שאנו חיים בה כעת:
שואלים את בעלה של אישה בהריון שילדה לו כבר 6 בנות: מה יש עכשיו לאישתך בבטן? עונה הבעל: אני לא יודע , אבל זה או שביעית או ערלה

אשה נכנסה להגאון ר' ישראל יעקב פישר זצוק"ל בתשעת הימים ואמרה ששכנה שלה מלמעלה משקה את העציצים והמים נכנסים לתוך חצר ביתה האם מותר לה לגרוף זאת, וענה לה שכן. כשיצאה אמר  לתלמיד שישב לידו: א רחמונעס אויף איהר מאן. . . (אני מרחם על בעלה)

 בחור ישיבה - שמעתי על פרשת האזנות הסתר לאייל גולן, ואני מודה ומתוודה: כשהייתי בישיבה קטנה גם אני האזנתי לו בסתר

  שאלו למתנגד:
למה נהגו החסידים לקרוא למיתת אדמו"ריהם "הסתלקות"?
החזיר המתנגד:
הדין עמהם, שהרי שנינו: "גזל אחד מחמישה ואינו יודע מאיזה גזל – מניח גזילה ביניהם ומסתלק"..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.