רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 ביולי 2015

מגזין הלילה ב-'הנייעס החרדי.

פרסום ראשון! בעקבות חשיפת הנייעס החרדי, בוטלה המסיבה.
אלימלך כהן שהעלה את הנושא לסדר היום הציבורי, ושוחח עם דובר צה"ל חושף: בדובר צה"ל הגיבו היום לראשונה; "טיפלנו בנושא המסיבה בתשעה באב, והמסיבה בוטלה.
הפרלמנט עם העיתונאים שמעון ליברטי, מענדי גרוזמן ודניאל אוחיון.
והערב: הוועדה למינוי דיינים - גפני התקפל או השיג? מה ההשפעה על יחסי הכוחות בין דגל לאגו"י? איך החרדים תומכים בח"כית שתומכת בקונסרבטיבים? והאם החרדים כבר מכירים בדיעבד ברפורמים?
נמנע הקרע ביהדות התורה. אבי שיף 'בחדרי' בראיון:"גפני הודיע היום שיוותר על מועמדותו לתפקיד בוועדה למינוי דיינים, הסיבה הרשמית היא החשש להפסד של שניהם!". מתי יעלה החוק הנורבגי להצבעה, והאם נראה את יעקב אשר בכנסת כבר במושב הנוכחי?
אבינועם קוטשר עוזרו של רב העיר ירושלים בראיון:"מבקר המדינה נתן לי הגנה מפני פיטורין בצו מיוחד, אני מרגיש שמתנכלים לי בגלל שאני פועל למען מנהל תקין! פעלתי למען שיפור הכשרות, אנחנו לא מוותרים על טיפול במקרים של פגיעה בכשרות!". והאם כעת הכשרות בירושלים טובה יותר?
סופר בקהילה הרב יעקב ב. פרידמן בראיון: בין הזמנים בעולם הישיבות נחשב בעיני גדולי ישראל מאד, וכל הניסיונות להביא לשינוי כשלו. בעבר היה שונה לחלוטין. הבחורים עסקו בספרות, ואיך היום בין הזמנים מתבטא? ואיך גדו"י עצמם נופשים?
שדרן הרדיו הפופולארי עמי מימון בראיון לרגל ימי בין המצרים: 'אנחנו מחכים לגאולה', 'הכל עומד להסתיים'. ומסביר מדוע אוהב לשדר עם מוזיקה, וחושף פרטים חדשים על שירים שיצאו מיד לאחר תשעה באב.
בעקבות החלטת הרב שלום ארוש לשנות את הנוהג בקבלת הקהל , שלומי בוחניק ידיעות ירושלים בראיון: בתחקיר על דמותו של הרב עולה כי הוא תופס תאוצה בברסלב, בעיקר מאז שהרב ברלנד עזב את הארץ. מה סוד קסמו? מדוע אין לו אויבים? מה היחס אליו במגזר החרדי? מדוע חשוב לו מפעל ההפצות? ואיך בכלל הוא חזר בתשובה?
גלעד קריב יו"ר התנועה הרפורמית בראיון סוער: "העירייה צריכה לתקצב אותנו כמו את החרדים! לאריה קינג יש דעות גזעניות! העירייה הקצתה לנו בעבר קרקעות לבתי כנסת שלנו, לא נוותר על התקציב, זה יגיע גם לבג"ץ!". מדוע הוא נגד חוק הגיוס, וכיצד פועלת התנועה הרפורמית בישראל?
אריה קינג חבר מועצת העיר ירושלים בראיון:"רוב חברי מועצת העיר ירושלים לא מסכימים לתת אגורה שחוקה לרפורמים! אי אפשר לחייב אותנו ללכת בניגוד לצו מצפוננו!". ומדוע הקהילות הרפורמיות בארה"ב נעלמות?
להאזנה חייגו: 055-980-8000 או: 0537202632 מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.