רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 ביולי 2015

הפרה האדומה המליטה ונפסלה - החוואי: זהו מסר מאלוקים

מאת מודאג

הארב סלר, בעלים של חווה קטנה ליד העיר לייקווד שבניו-ג'רזי, הופתע ביום רביעי בבוקר: הפרה האדומה שהביאה אל החווה שלו כ-37 אלף סקרנים, כולל רבנים וגדולי תורה, מכל רחבי ארצות הברית, המליטה עגל שחור – ונפסלה • לפני חצי שנה הוצעו לו מיליון דולר עבור הפרה, אך הוא סרב למכור • "אולי זה סימן מה' לומר לאנשים שהם עדיין לא מוכנים"
זוכרים את הפרה האדומה מחווה קטנה ליד העיר לייקווד שבניו-ג'רזי שזכתה מאז חודש ינואר לתשומת לב בינלאומית? ובכן, יש בשורה טובה ובשורה רעה.
הבשורה הטובה: הפרה המליטה, במזל טוב, ביום רביעי, סביב השעה 8 בבוקר, עגל שחור. זה קרה כמה חודשים אחרי יום ההולדת השני שלה.
הבשורה הרעה: הפרה האדומה היקרה נפסלה לאחר שילדה.
"לא היה לי מושג שהיא בהריון", אמר הארב סלר, חוואי בן לניצולי שואה שבבעלותו הפרה, בראיון שהעניק לאתר 'לייקווד סקופ'. "היא נכנסה להריון כשהיא הייתה בת כשנה וחצי. זה מאוד יוצא דופן. כסיפרתי על זה לויטרנר הוא גם היה מאוד המום".
בחודש מאי ביקר אצל הפרה הגאון רבי דוד פיינשטיין, אולם הוא לא נתן פסק באשר לשאלה האם הפרה באמת באמת ראויה לשמש כפרה אדומה.
למרות שהוא מאוכזב מאוד, הארב הלר אומר שאולי זה מסר מה'. "אולי זה סימן מהקב"ה לומר לאנשים שהם עדיין לא מוכנים. זה מראה דבר אחד: אני כאן בשבילך, אבל אתה לא מוכן בשבילי…"
במהלך החודשים האחרונים, הגיעו לצפות בפרה כ-37,000 בני אדם מכל רחבי ארצות הברית. רק לפני כמה ימים, התקשר אל החוואי הלר תושב ממדינת פלורידה, שרצה לטוס לניו רק כדי לראות את הפרה – אבל אתמול הוא קיבל את הבשורה הרעה…
הארב סלר סיפר בשעתו כי הוצעו לו מיליון דולר עבור הפרה, אך הוא סרב למכור אותה, כי "זה לא עניין של הכסף".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.