רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביולי 2015

ווארטים


״האבנים הפזורות של בית המקדש שנחרב הן, אני, אתה, וכולם, ומה שיחבר ויבנה אותם בחזרה, זו אהבת חינם״.

שאלו את הרבנים אם מותר להשתמש בווצאפ בתשעה באב התשובה הייתה חיובית מכיוון שמותר להתעסק עם כל מה שקשור לחורבן וזה בהחלט הביא חורבן לדור..

אברך נתפס בגניבות ונידון בבימ"ש לשלש שנים מאסר בפועל במעצר בית, השופט בירר תנאי הדירה שלו והוחלט שהמעצר בית יבצע בבית השוויגער שלו, הוא התחיל לבכות ולהתחנן להשופט שיקל בעונשו כי הוא מעדיף צינוק

באחד הימים, הופתע רב בית הכנסת לראות מתפלל חדש שהגיע לראשונה, חנוט בחליפת יוקרה ונעלי מעצבים.
"כבוד הרב" אמר האורח, "באתי להודות לאל על העושר הרב שנתן לי, ולהרים תרומה של 100 אלף דולר לבית הכנסת!"
"וואוו" התרגש הרב, "אם מותר לי לשאול, איך הגעת לעושרך הרב?"
"בחודש שעבר הנחתי תפילין לראשונה בחיי" השיב האיש, "וביקשתי מהאל הצלחה כלכלית. כעבור שבוע חל מהפך בביזנס שלי, וסגרתי עסקאות במיליוני דולרים..."
"איך אתה מסביר את זה?" הופתע הרב, "אני מתפלל לאלוקינו שלוש פעמים ביום, מלמד תורה, פונה לבורא עולם בכל רגע נתון וחושב עליו בכל רגע ורגע, ובכל זאת אני עני מרוד, והשם לא העניק למשפחתי רווחה כלכלית..."
"אתה יודע למה זה?" השיב האורח, "זה כי אתה נודניק!"

בסדנת זוגיות לנשים נשואות, שואלת המרצה: "מתי בפעם האחרונה אמרת לבעלך שאת אוהבת אותו?"
מעט נשים השיבו: "השבוע", ואילו הרוב המוחלט ענו: "לפני שנים!"
"אני נותנת לכן משימה", אומרת המרצה, עכשיו כל אחת שולחת הודעת סמס לבעלה ובה שלוש מילים: אני אוהבת אותך! בסוף השיעור נבדוק מי מכן תקבל תשובה ומהי".
בתום השיעור הקריאה כל אחת מה השיב לה הבעל, ואלו תשובות נבחרות:
"מי זאת?"
"מה עכשיו את רוצה?"
"מה קרה לאוטו???"
"די נו, על מה הפעם את מבקשת סליחה?"
"טוב די עם השטויות, כמה כסף את צריכה?"
"אם לא תגידי לי למי התכוונת לשלוח את זה, מישהו ימות!"
"מה שזה לא יהיה, התשובה היא לא!"
"מישהו מת?"
"שכחי מזה, אני לא בא להורים שלך!!!"


א ראש ישיבה בעט מיר פריער פאר א היטש. זאג איך אים שיק אריין אן אפליקאציע, פיל אויס אלע פראגן, נאכדעם וועל איך מחליט זיין צו 'דו באלאנגסט דא'..
חחח - לאכט ער זיך אונטער - מאך זיך נישט נאריש.. 
איך מאך מיך נאריש? עניוועי קענסטו נישט אריינקומען ווייל כ'האב נישט קיין פלאץ.
ער בליקט אריין און זעהט ליידיגע זיצן, כ'זעה האסט יא פלאץ?!
דעם זעלבן שמועס, זאגעך אים, האב איך געהאט מיט דיר אפאר וואכן צוריק ביים זיך בעטן זאלסט ארייננעמען מיין זון אין ישיבה..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.