רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 ביולי 2015

מגזין הלילה של הנייעס החרדי:

אבי שיף:"החוק הנורבגי עבר היום בוועדת השרים! גפני הצליח לכופף את אנשי אגודת ישראל, אבל רגע אחרי נטרפו הקלפים כשישראל ביתנו הודיעה שתתמוך בחוק!" ומדוע למרות הכל מחר החוק לא יגיע להצבעה בכנסת? כיצד דרעי הצליח לאשר את חוק הכשרות, ומדוע יוקדם כינוס המועצת מחר?
הפרלמנט של הנייעס החרדי בהגשת משה פלדמן עם יעקב עמר אבי גרינצייג ואלי ביתאן והערב:דיון סוער ומקיף סביב האינטרסים בתוך יהדות התורה,וניתוח מלא של כל המשתנים בסיעות המרכיבות את המפלגה.וגם:מי מחכה לראות את יעקב אשר לצידו,ולמי התמונה תצרוב? והחברים מהמרים איך הסאגה תסתיים?
בני ציפר עורך מוסף הספרות של עיתון 'הארץ' בראיון:"הזוג נתניהו הגיע לביקור בביתי,גיליתי שראש הממשלה הוא אדם שוחר ידע שקורא המון ספרים, יש עליו סטיגמות לא נכונות! הימין הוא לא מה שהשמאל חושב!". האם נתניהו זקוק לאהדת התקשורת השמאלנית, ומדוע הוא לא מצא זמן לבקר את משפחת מניגסיטו?
דניאל בר בראיון:"אם הרצח של אבא שלי לא יוכר בעל רקע לאומני הרוצחים יקבלו מקסימום 13 שנים בכלא, אנחנו רוצים שהם ישבו במאסר עולם! הגענו היום להפגין מול משרד ראש הממשלה, אנחנו מקווים שהאמת תצא לאור בקרוב". מדוע אביו הקפיד להיות חמוש בנשק, ואיזה מקרים דומים של רצח הוכרזו בתחילה כעל רקע אחר ולאחר מכן הוכרו כרצח לאומני?
אביגדור רבינוביץ מ"עבודות לחרדים" בראיון: חוק האפלייה המתקנת שאושר היום בועדת השרים לחקיקה הוא צעד חשוב בדרך לשילובם של חרדיםט רבים בעבודה במגזר הציבורי. דרשנו את זה לפני הבחירות וח"כ גפני דחף את קידום החוק. מה המשמעיות של התקנה, ואיך זה יעבוד בפועל? ומתי יסתיים הליך החקיקה? 0559808000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.