רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 ביולי 2015

אמש ב'מרכז החדשות':

כך נפל ליצמן בפח שטמנו לו באוצר!
הפרשן הכלכלי הבכיר עודד שחר מהערוץ הראשון: "זה פשוט מצחיק ומגוחך, התכנית נשמעת נהדר, אבל האמת - זה בלוף ושיטה לשחק בנו כאילו הכל טוב. למה שלא ידחו את קצבאות הילדים לקצבת זקנה? סיקרתי 23 שרי אוצר יש לי אמונה בכחלון אבל עד שהילדים יגיעו לגיל 18 יגיע שר אוצר חדש ויבטל את היזמה בתירוץ של בור תקציבי".
הקלטה מדבריו הסוערים של גפני: "הרב שך רתח מזעם כבר בהתחלה על החלוקה הפנימית ביהדוה"ת ואמר שיש לחלק 50:50. הסיפור נגמר! אנחנו הליטאים הרוב ולא יהיה יותר חלוקה כמו היום, לא יודע אם ההוראה לרוץ עם 'אגודה' תימשך, אנחנו יכולים לרוץ לבד ולהביא 4 מנדטים. מאשימים אותנו שהורדנו קולות בגלל הפילוג, ואני שואל כמה חסידים הצביעו לאלי ישי? לליכוד?"
האם יעקב אשר בדרך לכנסת?
בעוד מליאת הכנסת דנה בחוק לקראת אישורו היום, בבני ברק כבר ערוכים לקרב הבא בביצוע החוק הנורווגי.  החשש הוא שפורוש לא יתפטר בקלות. אחר הצהריים צוטט סגן השר מאיר פורוש: "התנאים השתנו מאז שהסכמתי להתפטר מהכנסת לטובת נציג דגל התורה".
דרעי הצהיר: "אני אתפטר בעזרת השם, כשהחוק הנורבגי יעבור, בשביל חבר הכנסת מיכאלי. זה יהיה טוב לשנינו. ש"ס תרוויח עוד חבר כנסת ואני אוכל לעבוד יותר במשרד. אני מחכה לזה, אני אוכל לעבוד יותר במשרד.
מכשרים: 050-2938369

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.