רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 2 ביולי 2015

"מבקש סליחה מהחסידים והחסידות על שצילם את אדמור"ם בלי רשותו"

מאת גערער

יום לאחר שצילם את כ"ק האדמו"ר נגד רצונו הברור, עלה הצלם שלומי כהן לשידור אצל מנחם טוקר בתוכנית זמן אוויר כדי לבקש סליחה.
הכל התחיל אתמול בישיבת מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל כששלומי כהן נשלח על ידי מערכת 'ככר השבת' לצלם את כניסת האדמור"ים."זה לא פעם ראשונה שאני עושה את זה, בשנה האחרונה עשיתי את זה כבר ארבע פעמים. צילמתי את כל האדמו"רים בזה אחר זה כשנכנסו".
רק שהפעם קרה משהו נדיר. "אתמול ההאדמו"ר הרים את שתי ידיו וכיסה את פניו. אני הייתי במרחק 2 מטר ממנו".
"מה שקרה אחר כך זה לא יאומן. התמונה פורסמה ברשת, לצערי, לא שיערתי את עוגמת נפש שיצא מזה, זה רץ בכל מקום ואחר כך המשיך בפרויקט ויראלי ברשת של אנשים שמצטלמים עם ידיים על העיניים ואמרתי לעצמי זה כל כך לא מתאים לי ליפול בכזה מקום".
והמסקנה? "אני מתנצל בפני החסידים והחסידות ומבהיר שלא התכוונתי שזה מה שיצא מזה. אני גם מבקש מאנשים שכמה שפחות יעשו פעילות עם התמונה הזו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.