רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 ביולי 2015

מבזקים - מפה ומשם


בכיר ב'דגל' ל'לדעת': "נתניהו הבין שיהדוה"ת אינה מפלגה אחת המורכבת משתי סיעות, אלא שתי סיעות נפרדות. הנזק המיידי - אין יותר נציגות חרדית מאוחדת. זה שייך להיסטוריה".
-------------------
מני גירא שווארץ בטוויטר - הקרב האמיתי ביהדות-התורה צץ בין דפי היומונים הבוקר. יתד עוקץ את המודיע עם הספד הגר"ש אלתר, המודיע עוקץ את יתד על כשלון 'תכל'ס'
-------------------
אי אימון בליצמן? בעקבות המשבר בין אגו״י לדגל, גפני דורש מיור הקואליציה צחי הנגבי, להיות חבר בכל ישיבות הנהלת הקואליציה
-------------------
מידי שנה בשנה מכלוף אריה דרעי חוגג ביום ו' באב את יום שחרורו מהכלא במעשיהו. השנה דרעי חוגג במיוחד את יום שחרורו כי לראשונה מאז שחרורו דרעי כיום בעמדת שר ומרגיש ניצחון מתוק על פני אלו שרדפו אותו. 
-------------------
מקורביו של הרב המקובל חיים רודריגז זצ"ל מירושלים בודקים חשד סביר שמאן דהו עשק והונה את הרב לפני פטירתו בהון עתק..
-------------------
נציגי יהדות התורה ושס: לא אושר כסף לרפורמים כפי שטוען חיים אפשטיין. ואם אושר משהו זה מתקציב בתיק ח-ן חרדי. מחזיק התיק והאחראי לכל התקציבים בתיק זה הוא לא אחר מחיים אפשטיין נציג הפלג הירושלמי. הוא זה שאישר הכל.
-------------------
במסיבת יום הולדת (עם סיום מסכת) לראש העיר בני ברק חנוך זייברט השתתפו ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן וסגנו טוביה פריינד
-------------------
צד שני של המטבע: בישיבת לוצרן היום כבר אין כמעט בחורים משווייץ. בציריך נפתח לפני 10 שנים ישיבה לצעירים שמשגשגת בלע״ה. הישיבה נפתחה בעידוד וחיזוק ממרן רה״י זצוק״ל.  הציבור בציריך לא רוצה לתחזק ישיבה ש99% מהבחורים מגיעים מארה״ב
-------------------
הרב יעקב דויטש מעפולה נידון לתשע שנות מאסר בפועל, לאחר שהורשע בביצוע עבירות מין בתלמידו. דויטש הורשע בבית המשפט בנצרת בכך שביצע עבירות מין שבני נערים ושתי נערות אותם לימד
-------------------
הצעת חוק מע"מ אפס על מוצרי מזון בסיסיים של האופוזיציה לא עברה בקריאה טרומית. 55 נגד 44 בעד. השר אריה דרעי הצביע נגד.
-------------------
מבית מדרשו של הגר"י אדלשטיין ברמת השרון נגנב הלילה ספר תורה בשווי 100 אלף שקל. נתרם ע"י משפחה מבני ברק.
-------------------
בלום ב'קו עיתונות': ח”כ לשעבר מיכאלי קיבל מסרים שיצטרך להתפטר מרשימת ש”ס כדי לאפשר את כניסת יגאל גואטה לכנסת, מיכאלי בתגובה: "מה שמועצת החכמים תחליט".
-------------------
נשיא המדינה ראובן ריבלין יגיע בדק' הקרובות לביקור בלשכת סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן
-------------------
ישי כהן בטוויטר: בכיר בלשכת נתניהו: "הולך להיות מעניין. בש"ס ודגל אמרו לנו שלא יצביעו עבור נאוה בוקר כחברה בוועדה למינוי דיינים".
-------------------
יוסי אליטוב בטוויטר: אווירה של התפרקות בקואליציה סביב הועדה למינוי דיינים. רחל עזריה הרכיבה קואליציה בתוך הקואליציה למען רויטל סוויד מהעבודה ונגד אייכלר ובוקר.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



-------------------
 נתוני TGI המתפרסמים כעת: תחנת הרדיו המובילה במגזר החרדי היא 'קול חי' עם 5.6% (עלייה של 10%). 'קול ברמה' עם 4.5% (ירידה של 17%).
-------------------
מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים', נציגי המנהל הקהילתי אשכולות, אנשי פיקוד העורף, מתנדבי 'ידידים', ונציגי עיריית ירושלים ערכו אמש תרגיל שדימה פגיעה ישירה של טיל במגרש משחקים בשכונת שמואל הנביא עם עשרות נפגעים מדומים (תלמידי שיח סוד), במסגרת תרגיל פיקוד העורף שהחל בתחילת השבוע
-------------------
בכיר במחלקת הייבוא ברבנות פוטר ושלח מכתב איום למנהל המחלקה: "אני מציע לך שלא תעמוד בדרכי, כי ביום שתעמוד בדרכי אתה מת..." בהמשך מכתבו כותב הבכיר כי יש חשדות לשוחד במחלקה.
-------------------
'קוקר': הגר"א שטרן רבה של י-ם מגבה את עוזרו: "אני מזועזע מהכוונה לפטר את עוזרי, כשם שאני רשאי להיכנס לבתי עסק לבדוק מה טעון תיקון כך אני יכול לשלוח את עוזרי לפעול בשמי".
-------------------
אוריה אלקיים חושף בגל"צ: בכיר במחלקת הייבוא של הרבנות לשעבר, מעלה חשדות לשוחד במחלקה, ומזהיר כי אין להסתמך על הכשרות של הרבנות על מוצרים המיובאים. מאשים גם את הרב לאו במעורבות אישית בהרחקתו.
-------------------
ברוך דיין האמת: בבני ברק הלך לעולמו באופן פתאומי הב' נתנאל חרז ע"ה מרח' חזו"א. הלוויתו תצא הערב בשעה 9 מביתו רח' חזון איש 27 בב"ב.שלזינגר ב'בחדרי': שבעה חודשים אחרי הטבח ב'היפר כשר', שוחררו החלקים האחרונים וממצאים של יוהן כהן הי"ד. יובאו לקבורה מחר בירושלים
 -------------------
אבא טורצקי לגלסנר ב'קול ברמה': "אני מעדיף לחיות עם החוק הנורווגי מאשר עם מנדט שביעי של הפלג הירושלמי".
 -------------------
מוקד זק״א: שוויץ, ישראלי בן 28 נהרג בתאונת צניחה.
 -------------------
שר הכלכלה אריה דרעי הגיע הערב לנחם את זקן רבני מרוקו הרה"ג יהושע מאמאן היושב שבעה על אחיו.
 -------------------
ריזל ב'קול ברמה': טייסת תחזוקה בבסיס תל נוף תקיים טקס סיום תקופה בעיצומו של תשעה באב. כ-25% מחיילי הטייסת - חרדים, דתיים ומסורתיים - יקבלו פטור כיוון שהם צמים.
 -------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
סגן עורך 'משפחה' הפרשן אריה ארליך בראיון: "המאבק בין אגו״י ל׳דגל׳ לא הסתיים. מחר צפוי לנו עוד יום דרמטי. אם אייכלר לא יבחר, תמיכת אגו״י בחוק הנורווגי לא מובטחת. שתי ההצבעות תלויות זו בזו. יכולים לצוץ שורה של הברזות, כולל של ליברמן שכבר הבטיח את תמיכתו אך צפוי לבחור להביך את הממשלה. גפני אמר היום לנתניהו - דגל אינה נספח של אגודה, מה שהובטח לליצמן לא כולל אותנו".
מני גירא: מתח לקראת ההצבעה מחר, האם אייכלר עובר ובמידה וכן בכמה קולות. האם אזהרות גפני יתממשו או שהמשמעת הקואליציונית פלוס דיל של אייכלר באופוזיציה יעבירו את הנציג החרדי. משבר התקציב - אורי תובל 'כלכליסט' בראיון: "החרדים העבירו ביומיים האחרונים רמזים של הבנות ופשרות. הם מוכנים להתגמש ולוותר בתנאי שגם כחלון יוותר על חלק מהתקציב. זה הולך לכיוון של פשרה".
הסערה במועצה הדתית בירושלים - אבינועם קוטשר רל"ש הגר"א שטרן בראיון: "מבקר המדינה אמר היום את דברו שאני מתנהל באופן תקין וחוקי. המאבק נגמר היום. כך רב העיר ימשיך להתנהל לטובת התושבים. גם מי שלא אוהב זאת, יאלץ להתרגל".
האם החרדים תמכו ברפורמים בירושלים? חבר המועצה מיכאל מלכיאלי בראיון: "זה לא פחות מספין של גל"צ. העמותה הזאת דתית ולא רפורמית. אין חשש שיעבירו את התקציב לעמותה אחרת, זה נגד החוק. זה לא סיפור חדש של ברקת נגד החרדים, אני לא רואה אותו פותח חזית נוספת כעת".
חבר המועצה חנן רובין מהתעוררות בראיון: "הרפורמים מאוד שוליים בדבר הזה. אושרו תקציבים ללימוד תורה, ומתוך 400 שאושרו רק 4 זה רפורמים. רוב רובו המוחלט של התקציב הולך לחרדים".
 -------------------
מהדורת חצות בסקופים:
מחר ההצבעה על החוק הנורבגי, יעקב אשר חוזר לכנסת?
•• מועצת הפרשנים עם העיתונאים איתי גדסי, ישי כהן, יקי אדמקר וישראל כהן: מי הרוויח מהעימות הקולני? מי המנצח במידה ואייכלר לא יבחר ומהן ההשלכות?
• הסערה במועצ”ד בירושלים והתערבות מבקר המדינה באופן חריג לטובת רב העיר, אבינועם קוטשר העומד בעין הסערה: המבקר הבין את האמת הפשוטה והחליט לבטל את השימוע.
• המפגין הבודד שניצח את רשת 'תכלס', אהרלה יקטר בראיון: סגירת הרשת מוכיחה שלא משנה מה יאמרו העסקנים וחלק מהעיתונים, הציבור מדיר את רגליו ממקום שנלחם בשבת והחנות היתה ריקה כל השנה.
• 7 חודשים אחרי הפיגוע בהיפר כשר שוחררו מימצאים של יוהן כהן הי״ד, חיים וינגרטן מזק”א בראיון: השרידים יובאו לקבורה בהר המנוחות מחר.
-------------------
הרבי מקאלוב למועצת: גזרת שמד על העולים מצרפת לישראלאמש, התכנסו בבית הוועד הפועל של אגודת ישראל בירושלים, מועצת גדולי התורה.
במהלך הכינוס, הוקרא מכתב ששיגר האדמו"ר מקאלוב הושב בארה"ב ששלח מכתב מיוחד בו הוא מתייחס לילדי שעולים לצרפת שמגיעים מארץ ישראל.
"לכבוד המאורות הגדולים מנהיגי ישראל בארץ ישראל".
"אחדשה"ט מצאתי לנחוץ להביא לתשומת לבכם, פרשת ילדי עולי צרפת שידוע לי מקרוב".
"בתקופה האחרונה נתרבה העלייה מצרפת לארץ ישראל, שאכן יש בזה צד מעלה לחילונים, שבארץ ישראל יש סיכוי גדול יותר שיתחתנו עם יהודים, אבל לצערינו אנו עדים מצד אחד שיש בזה כעין גזרת שמד להרבה שומרי תורה ומצוות ושומרי מסורת שכפי שראיתי למדו בצרפת במוסדות שמתחנכים שם על דרך התורה, ובארץ ישראל מכניסים אותם למוסדות מעורבים הרחוקים מיהדות".
בסיום כותב האדמו"ר במכתבו: "לכן אני קורא בזה למעלת כבוד תורתכם שיתעוררו לעשות כל מה שיש בידם לתקן השערוריה הזאת, ולחזק ידי העסקנים המשתדלים להכניס ילדים אלו למוסדות ראויים, למען הציל אלפי נפשות ישראל מרדת שחת וזכות הרבים יהיה תלוי בכם".
הכתבה הרבי מקאלוב למועצת: גזרת שמד על העולים מצרפת לישראל מתוך קול חי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.