רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 ביולי 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

׳הפרלמנט׳ - עם העיתונאים משה פלדמן, אבי גרינצייג, יעקב עמר וזאבי סגל. והערב: מה באמת קורה עם הרב ברלנד? מה הסיכוי שיכול להגיע לברזיל ולשהות שם לאורך זמן? מה יקרה ביום שיגיע לארץ? מה באמת התרחש בסיפור של הקראוון בבית שמש, ובהלויה בב"ב? והאם אכן עדיין מפתים בחורים לעזוב את הישיבה וללכת לצבא?
המפכ"ל דנינו סיים את תפקידו- עו"ד פיני פישלר בראיון: "מפכ"ל המשטרה ערך הילולה ענקית לרגל סיום תפקידו, ההוצאות מעל 300 אלף ש"ח, פניתי למבקר המדינה והוא חוקר את הנושא, דנינו הצעיד את המשטרה אחורה, רק ניצב שחר איילון מתאים לתפקיד המפכ"ל". וכיצד המשטרה הגיעה למצב שביחידת הדגל 433 מתגלים מקרי שחיתות חמורים?
הכתב הפוליטי אבי שיף 'בחדרי' מביא בראיון את כל ההצעות שיועלו מחר להצבעה ע"י השרים: מביטול חוק הגיור, חוק הכשרות והעברת סמכויות בתי הדין. ומה אמר ליברמן לגבי אורך חיי הממשלה הנוכחית?
הפגנות בכל רחבי הארץ נגד מתווה הגז- הפרשן הכלכלי של 'קול חי' יצחק טסלר בראיון: "חמישה מוקדים התקיימו הערב הפגנות נגד מתווה הגז, נתניהו ספג שתי מכות הערב, הראשון זה ירון זליכה החשב הכלכלי לשעבר שהיה מאנשי נתניהו והערב תקף אותו מעל כל מיקרופון, השני זה פרופ' יוג'ין קנדל שפרש מתפקידו, במבחן הקואליציוני הראשון נתניהו נכשל ויילמד על כך רבות בהמשך".
משה הלר כתב 'ידיעות ירושלים' בראיון: "קיימתי ראיון מקיף על ליפא שמלצר והחרם שאיתו מתמודדים זמרים כמותו, הוא קיבל איומים שלא יזכירו אותו בעיתונים". ועד כמה ליפא מהווה איום בעיני הרבנים?
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 053-6262-914 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.