רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 ביולי 2015

בערב ר"ח אב יעלה האדמו"ר מפעלץ להשתטח על קברי אבותיו בגולובנציץ ויתפלל שם עבור התורמים לאתרא קדישא

מאת עדה'ניק

בשורה משמחת לקהל חסידי פעלץ די בכל אתר ואתר, הננו להודיע שלאחר השתדלות מרובה נעתר רבינו הגדול פוסק הדור ועמוד ההוראה כ"ק מרן אדמו"ר מפעלץ שליט"א הרב טוביה וייס נשיא אתרא קדישא לעלות בערב ר"ח אב הקרוב ולהשתטח על קברות אבותיו הטמונים בבית החיים העתיק והענק בגולובנציץ אשר בבית שמש.
ובזאת הננו לפרסם בפקודת כ"ק מרן אדמו"ר מפעלץ שליט"א את רצונו הטהור שהודיע כי כל מי שיתרום סך 1 דולר ומעלה לארגון אתרא קדישא העומד בנשיאותו, הרי בעת ההשתטחות על קברות אבותיו יעתיר כ"ק מרן אדמו"ר מפעלץ שליט"א בתפילה עבור כל התורמים לאתרא קדישא, וזכותם הגדולה של קדושי ארץ הטמונים בבית החיים העתיק בגולובנציץ בודאי תגן על כל חסידי פעלץ ההולכים לאורו של כ"ק מרן אדמו"ר מפעלץ שליט"א.

כמו כן בימים אלו מתקיימים מגעים רציניים לרכישת חלקת קבורה מיוחדת עבור קהל חסידי פעלץ בתוך בית החיים העתיק והענק בגולובנציץ, כדי לעשות רצון צדיק כ"ק מרן אדמו"ר מפעלץ שליט"א אשר הביע לאחרונה את רצונו הטהור כי בבוא יומו ברצונו להיטמן בקברות אבותיו קדושי ארץ הטמונים בבית החיים העתיק והענק בגולובנציץ.
ההרשמה מתבצעת בימים אלו אצל אנשי אמונו של כ"ק מרן אדמו"ר מפעלץ שליט"א הרבנים הגאונים ר' שמעון ראטער ועמיתו ר' יעקב דוידוביץ, ההכנסות קודש לארגון אתרא קדישא העומד בנשיאותו של כ"ק מרן אדמו"ר מפעלץ שליט"א.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.