רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 ביולי 2015

מדוע זכה הרב דוד לאו לתקשורת חרדית אוהדת?

מאת איש הרבנות הראשית

את השאלה הזו שאלו קוראי העיתונות החרדית השבת. אין זה סוד שבעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו במסווה של החמרה בכשרות בא לייקר את מחירי הבשר מחו"ל, כשהוא מבקש להתערב לגופי הכשרות איזה שוחט הם יקחו ומבקש בנוסף לשבץ איש צוות של הרבנות הראשית לישראל אותו הוא רוצה לצפר בעוד משכורת גם מהיבואן, בכך הוא יגביר את אחיזתו בבנין בית יהב מקום מושבו.
כל מי שפתח את העיתונות החרדית השבת נדהם לראות את הכתבות המשבחות את בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו על פועלו המבורך, אך כולם שכחו לציין שאין כאן כלל הקפדה על נהלי כשרות ומי שמשלם בסופו של יום את המחיר זהו הצרכן שישא בכל העלויות שנקרא אצל דודי לאו הקפדה על כשרות. ובכן מה הסוד שלך דודי לקנות את כולם?
מתברר שלאחר שירח טוקר החליט לעזוב את עבודתו כיועץ תקשורת לבעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דודי לאו, פנה בעל היתר המכירה והרה"ר לישראל דודי לאו לעיתונאי בכיר בכל עיתון על מנת לעניין אותו בגו'ב. כאשר חזרו אליו המועמדים עם תשובה שהם מעונינים לדברר את בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל הוא אמר להם שהוא צריך לבדוק זאת וכך בשעה שהוא עדין כאילו בודק זאת הוא מבקש מהם טובה שירגיעו את העיתון בנושא שחיטת הבשר בחו"ל ושולח להם הודעות מטעמו על כך שהוא פועל להורדת המחיר ומקפיד מאוד על נהלי כשרות. כך יצא שדודי לאו זכה השבת בעיתונות חרדית אוהדת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.