רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 ביולי 2015

ווארטים


״טעויות, הם סימני הפיסוק של החיים, בלעדיהם, הטקסט והחיים הם חסרי משמעות.

 "פרנסה" אותיות "רסן פה". כשאדם מרסן את פיו מדברים בטלים, פרנסתו מצויה בכבוד. בכל ברכת המזון אין אות ף', לומר שהמברך בכוונה מהסידור, סר מעליו אף וחמה, ופרנסתו מצויה לו.

השארתי את הלפטופ שלי על הרצפה, סבתא שלי חשבה שזה משקל דיגיטלי. מסתבר שהיא שוקלת  4000 שקל!

היום ראיתי באוטובוס מהדרין, בחור חסידי מצונף כולו, יושב על כיסאו כשמשקפיו בידיו ועיניו עצומות בחוזקה, כשירדתי מהאוטובוס ראיתי שגם הוא ירד, ולאות הערכה החלטתי לזרוק לו מילת עידוד, על קדושתו המפליאה...
אני: "כל הכבוד, ממש א חסידישער בחור, איזה קדושה, איזה שמירת עיניים"...
החסיד: "זה לא קשור לעיניים, אלא ללב"
אני: ???
החסיד: "יש לי לב מאוד רגיש וחלש, ואיני יכול לחזות כל הדרך באנשים המבוגרים העומדים במשך כל הנסיעה"!

השכן שלי מה זה חצוף! ב2 בלילה דופק לי בדלת!
תאמינו לי - היה לו מזל שהייתי באמצע שיעור תופים...

סיפר המגיד רבי יענקלה גלינסקי זצ"ל: יהודי הלך לבית הכנסת בחול המועד סוכות, הלולב ומיניו ביד אחת, קופסת האתרוג ביד השניה, והטלית תחת בית שחיו, ופתאום, אבוי, גרוי נורא בגב, מתחת לצוואר, זבוב התמקם, וחופר...
נשא עיניו למרום: "ריבונו של עולם, הרי אתה רואה שידי תפוסות במצוותיך,  
תגרד לי בבקשה"!
וכי מה, כלום אין הריבונו של עולם חייב לו?!...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.