רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 ביולי 2015

מבזקים - מפה ומשם


אבי בלום: בכירים ביהדות התורה: הרברבנות של דרעי מזיקה לציבור החרדי דרעי מתגרה בכחלון ומנכס לעצמו הצלחות שלא קשורות אליו. מתגרה בביבי בגז שלא יתפלא אחרי זה עם כחלון ילך עד הסוף על קיצבאות הילדים
--------------------
יוסי אליטוב בקול ברמה: אחרי שסבר פלוצקר כינה את אריה מכלוף דרעי כשר האוצר של מדינת ישראל  משה כחלון מראה היום מי שר האוצר האמיתי
--------------------
ב.ד.ה. הגאון רבי שמואל יצחק זילבר זצ"ל בן הגאון הצדיק בנימין זילבר זצוק"ל ההלוויה תצא היום בשעה 5 מבית הכנסת המרכזי רמת אלחנן בבני ברק לבית החיים של נציבי ישיבת פוניבז
--------------------
ביבי ושרה מגדלים כלבה בבית... רה"מ נתניהו בפייסבוק: "הכירו את קאיה, כלבה בת עשר שהצטרפה בסוף השבוע למשפחתנו".
--------------------
המשך מן הפוגרום בבית המדרש בעלזא מחנובקא הראש ישיבה והמשגיח מקוממיות הגיעו הערב לשטיבל באלעד לבקש סליחה
--------------------
ערוץ 10: שר הרווחה חיים כץ מחזיק ב-4 דירות - הפרויקט ''100 ימים של שקיפות'' בתוכנית ''צינור לילה'': כץ מחזיק בבית פרטי בשוהם, נכס בשטח 100 מ''ר בבני ברק המחולק ל-2 דירות שאותן הוא משכיר, וכן בבעלותו עוד בית בגני תקווה שהוא רכש בפרויקט של גינדי ב-2012
--------------------
עימות פרץ בין אריה דרעי למשה כחלון בישיבת קבינט הדיור, לאור בקשת כחלון להעניק מענקי רכישה בפריפריה בזמן תקציב המדינה.
--------------------
אתר 'קול חי': יו"ר ש"ס אריה דרעי מתנער מ'יום ליום' ומודיע - "עובד על הקמת מערכת חדשה".
 --------------------
סולחה בבית שמש - ראש העיר ר' משה אבוטבול השיב את נציג בעלזא מרדכי דירנפלד לתפקידו כממונה על וועדת הכספים.
 --------------------
אתר 2525: בעקבות חילולי הקברים - הנשיא ריבלין הגיע לסיור בהר הזיתים. ביקר לחלקה האפגנית
--------------------
יו"ר סיעת 'כולנו' ח"כ פולקמן ב'קול חי': "הדרישות לשינויים בתקציב הן לא של פקידי האוצר. יש תיאום הדוק בין רה"מ בנימין נתניהו למשה כחלון. לא מדברים לפתוח את ההסכמים אלא לפרוס את הסכומים הגבוהים שהובטחו".
--------------------
יוסי אליטוב ב'קול ברמה': "השפה המאיימת של הנציגים החרדים נגד ביבי בנוגע לתקציב, שייכת לשנות ה-80. זה לא מוסיף כלום ורק מדליק נגדינו במגזר הכללי. זה לא יביא לפיתרון".
 --------------------
 ארה"ב: משפחה חרדית נפצעה קשה בתאונת דרכים בחזור מהרי הקאנטרי. מסוק הוזעק למקום האירוע
 --------------------
'הקול החרדי': ראשי מוסדות בעלזא בלונדון השתתפו השבוע בערב התרמה למוסדות מכנובקא בב"ב בראשות הרב בערל רוקח בן האדמו"ר ממכנובקא.
 --------------------
יוסי דייטש במתקפה נגד ניר ברקת ב'המבשר': "המפלגות החרדיות דורשות מראש העיר, שיפסיק להפתיע אותנו עם יוזמות פוגעניות. יש הרבה דברים טובים שאפשר לעשות כדי למשוך תיירות לעיר בלי מופעי שחץ ופריצות".
 --------------------
רבנים ואישי ציבור השתתפו אמש בשמחת הבר מצוה לבנו של יוסי רפאלי מנכ"ל 'רפאלי ביטוחים' ומתנדב באיחוד הצלה וזק"א, נצפו בשמחה: הראשל"צ הגר"א בקשי דורון, המקובל  הגר"ד בצרי ובנו רבי יצחק בצרי, המקובל הגאון רבי גמליאל רבינוביץ, יו"ר ש"ס אריה דרעי, מנכ"ל אי הצלה משה טייטלבוים, יו"ר זק"א יהודה משי זהב, סגן ראש העיר ירושלים צביקה כהן, ח"כ אורי מקלב, מנכ"ל ישראלייף אלי פולק, מנכ"לי ומנהלי חברות הביטוח בישראל, ועוד אישי ציבור, עסקנים, ואנשי תקשורת.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



--------------------
צעיר פלסטיני זרק אבנים לעבר כוח מג"ב וצה"ל במחנה הפליטים שועפט שבמזרח ירושלים, הכוחות הגיבו בירי לעברו ופצעו אותו באורח אנוש.
 --------------------
'חב"ד און ליין': יו"ר הכנסת צעד רגלית בשבת במשך קרוב לשעה, עם פמליית מאבטחים, לעבר בית כנסת חב"ד בתל אביב.
 --------------------
'בחדרי': זעזוע בירושלים עקב כוונת העירייה לקיים מירוץ פריצות וזומבה מול חומות העיר העתיקה. סגן ראש ירושלים ישראל קלרמן בתגובה: "בימי בין המיצרים כואב לשמוע על מופע הזומבה. צריך לחדש פעילות הלובי הדתי בעירייה".
 --------------------
גירא ב'קול החרדי': האוצר חותר לביטול תשלום רטרואקטיבי לקצבאות ילדים ב-2015 - נקודה שעיכבה חתימת המו"מ כש'יהדות התורה' התעקשה על כך
 --------------------
מני גירא חושף אצל אבי מימרן: הדיל הנרקם למינוי דיינים: 24 באזוריים 6 בגדול, בחלוקת שליש לפי דת"ל, ש"ס, חרדים אשכנזים. סגן השר ח"כ יעקב ליצמן דוחף לשניים חסידיים, הישריק לעליון ואשר לאזורי. ב'דגל' מסתפקים בנוגע לדיין שהוא עו"ד.
 --------------------
נתניהו העלה תמונה בפייסבוק: "הכירו את קאיה, כלבה בת עשר שהצטרפה בסופ"ש למשפחתנו".
 --------------------
הפתעה מיוחדת ביריד "המבשר": בלעדי ביריד הספרים של "המבשר" היום בירושלים: סט "מקרא מפורש" – ביאור משולב על כל המקרא בהוצאת "עוז והדר" 7 חלקים של עוז והדר, במחיר השקה מיוחד 300 ₪ (במקום 500 ₪). מוגבל עד גמר המלאי. המכירה ליחידים בלבד.הפתע מיוחדת ביריד "המבשר": בלעדי ביריד הספרים של "המבשר" כעת בירושלים: סט "מקרא מפורש" – ביאור משולב על כל המקרא בהוצאת "עוז והדר" 7 חלקים של עוז והדר, במחיר השקה מיוחד 300 ₪ (במקום 500 ₪). מוגבל עד גמר המלאי. המכירה ליחידים בלבד.
 --------------------
למרות המתיחות - נצפו הערב יונה יהב ר"ע חיפה, ח"כ משה גפני וסגר"ע בני ברק מנחם שפירא משוחחים ביציאה מניחום אבלים בסערט ויז'ניץ.
 --------------------
'ערוץ 10': היועהמ"ש וינשטיין מאיים בשיחות סגורות: "אם יופעל עונש מוות בישראל, אתפטר".
 --------------------
'גלובס': נמשכים המגעים בין נציגי האוצר ליהדוה"ת. ההצעה האחרונה - לפרוס את הקיצבאות לשנתיים. ביהדוה"ת דחו אותה. בכיר באוצר: "אם לא יגיעו להסכם נילך לבחירות. לנו אין בעיה ללכת לבחירות, לליצמן יש בעיה".
 --------------------
מהדורת חצות ב'סקופים':
הקרב על התקציב. הסתה של פקידי האוצר או משבר אמיתי בקואליציה?
• יונתן ליס מ'הארץ' בראיון: החרדים לא יפילו את הממשלה ושר האוצר יודע שאין להם שום אלטרנטיבה.
• עמרי מילמן 'כלכליסט' בראיון: באוצר נחרצים ביותר לפרוס את את הקצבאות על פני כמה שנים.
•• מועצת הפרשנים עם העיתונאים ישי כהן, איתי גדסי ויקי אדמקר: מי יהיה נציג יהדוה”ת בוועדה למינוי דיינים? מי העורך דין המומלץ לדיין?
• חוק עונש מוות למחבלים, יוסי צור ששיכל את בנו בפיגוע: כועסים על ביבי שקבר את החוק על ידי הקמת הועדה.
--------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
המשבר בקואליציה - יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי בראיון: "חתמנו הסכם עם רה"מ והוא יעמוד בו. אין אלטרנטיבה לקואליציה ואף אחד לא רוצה בחירות כעת. לא צריך להתווכח עם האוצר ולא להתנהל איתם כלל, ההסכם נחתם מול הליכוד ונתניהו והם יקיימו אותו ככתבו. ליברמן מתחיל לפזול לקואליציה, גם החרדים רוצים שיכנס".
הסערה החדשה בירושלים - חבר המועצה אריה קינג בראיון: "העירייה מממנת חילולי שבת ופסטיבלים בכנסיות. הגיע הזמן שנציגי הציבור החרדים והדת"ל יתאחדו במאבק, עד שלא יתאחדו נספוג שוב ושוב השפלות ומרתון של פריצות. גם בספורטק לא נאמרה המילה האחרונה".
חבר המועצה נחמניאל סבן בראיון: "אם היינו לפני שבועיים מאוחדים ומנצחים את ברקת בהצבעה על הספורטק, הוא לא היה שולף לנו כעת דברים חדשים נגד היהדות. המחלוקת הפנימית הורסת אותנו, ברקת עשה חשבון שאין לוחם חרדי אחד מאוחד נגדו. ייקח לנו המון זמן להחזיר את כוח ההרתעה מולו".
מני גירא: לפני התקדמות בהקמת הוועדה למינוי דיינים צפויה פגישה של נציגים ממשרד הדתות עם שרת המשפטים שקד. כדי לגשר על הצדדים ולשמר את דיל-השליש לא ימנו את כל מכסת הדיינים החסרה. הקרב על המקומות הבודדים יהיה משמעותי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.